13 mei 2025, 05:33:42

Macho-pop

Gestart door Tara, 25 mei 2004, 00:39:54

« vorige - volgende »

Tara

Nou mensen ...

Ik heb zo al enkele keren opgemerkt dat Elmo brabbelt :D. Je weet wel, als je enkele geluidjes tegen een mannetje maakt, dan kan hij zo in het begin met die bekgeluidjes zo terug maken (beginfase in fluiten of hoe je het noemt), hahah, Elmo doet dit ook, enig idee waarom? Zou ze willen leren fluiten? Ze deed dit ook al vaker naar haar mannetje, en die deed het dan terug. Zo van: Jaah schat, wil je nou paren? Nee Sam, laat maar lekker zitten.

Ok, is maar een voorbeeld, maar heeft iemand enig idee waarom ze ook zo'n mannelijke geluidjes maakt? Ze gaat dan echt haar bekje open doen en precies hetzelfde als een man zulke geluidjes maken, best wel grappig ;D

Paul

Hoi Tara,

Heel soms doen popjes dat ook net als mannetjes.
Je hebt dus best een speciaal popje als ze dat doet want de meeste kunnen dat helaas niet.
Ik denk dat het net als bij de mannen is dat ze dat doet om indruk te maken en zo hun partner willen strikken :-)

Groetjes, Paul

marianca.

CitaatNou mensen ...

Ik heb zo al enkele keren opgemerkt dat Elmo brabbelt :D. Je weet wel, als je enkele geluidjes tegen een mannetje maakt, dan kan hij zo in het begin met die bekgeluidjes zo terug maken (beginfase in fluiten of hoe je het noemt), hahah, Elmo doet dit ook, enig idee waarom? Zou ze willen leren fluiten? Ze deed dit ook al vaker naar haar mannetje, en die deed het dan terug. Zo van: Jaah schat, wil je nou paren? Nee Sam, laat maar lekker zitten.

Ok, is maar een voorbeeld, maar heeft iemand enig idee waarom ze ook zo'n mannelijke geluidjes maakt? Ze gaat dan echt haar bekje open doen en precies hetzelfde als een man zulke geluidjes maken, best wel grappig ;D
Hallo tara,

moest ff goed lachen :D :D
Jaah schat,wil je nou paren?Nee sam,laat maar lekekr zitten.
 :D :D :D..leuk hoe vele voor hun valkjes alles vertalen hier op het forum.

groetjes
marianca
oja,de valkjes moesten eens weten welke geheimen wij allemaal van hun prijs geven hier :D :D