4 september 2025, 15:00:06

Help! weet nie wa te doen met ziek valkje!!!

Gestart door Vickyke, 22 mei 2004, 21:37:31

« vorige - volgende »

Vickyke

Bedankt Annouschka!!!

Hulst is hier ook nie ver af.  Gohh tis zo frustrerend he als je geen dierenarts kan vinden die zondag werkt en die nog iets van vogels afweet....

groetjes vicky

Vickyke

Hij wil geen suikerwater, geen appel, geen eivoer... Hij zit weer helemaal wankel.

groetjes vicky :'(

Annouschka

Hoi,

dat bloed is zeker niet goed, wat het precies wil zeggen weet ik niet maar ik zou zo snel mogelijk een dierenarts raadplegen.  Ik hoop dat ze m'n mailtje leest.

Groetjes
Annouschka

Vickyke

Hey

Om 12 uur kan ik bij de dierenarts hier in de buurt terecht.  Khoop dat hij het haalt :-/.

groetjes vicky

Annouschka

Hoi,

ja, ik hoop het ook hoor, dat het maar vlug 12 uur is.

Groetjes
Annouschka

Ellen

Hoi Vicky,

Klinkt niet goed hoor meid, bloed in zijn ontlasting. :'(
Vraag mij af of gizmo pijn heeft. Zielig hoor zo'n vogeltje.
Hoop dat de dierenarts je goede raad kan geven.
Houd hem maar lekker warm.
Duim nog steeds met je mee.

Sterkte en groetjes,
Ellen.

Anita1

:( goh wat jammer dat je tot 12 uur moet wachten.kan je niet zeggen dat het spoed is? ik vind eigenlijk dat je er Nu al heen moet.dat moet een goede dierenarts er toch voor over hebben.ik zou toch weer ff bellen meissie.sterkte hoor.pff knuffie anita

Vickyke

Hij kon niet eerder. HIj zat trouwens in zijn auto...

Kweet niet of hij pijn heeft hij zit daar zo stilletjes.... Hij heeft derjuist een heel klein beetje suikerwater gedronken.
Ik zit de uren ook afte tellen pffff.  

groetjes vicky

Anita1

:( ik hoop heel snel voor jou dat die mevrouw uit hulst reageert naar jou toe.dit is tineke.zij weet veel van babyvalkjes af.ze is echt geweldig.toch zou ik opnieuw die dierenarts bellen meiss.het kan geen kwaad om hem weer te bellen.zeg maar dat hij stervende is.dan moet hij echt wel wat doen.knuffie anita

Annouschka

Hoi,

ja Anita ik hoop het ook, maar ik weet dat ze vanmiddag wegmoet dus ik hoop dat ze eerst haar e-mails nog leest.  Haar DA is echt een goeie, hij kweekt zelf ook met valkjes dus hij kent er wel wat van.  

Vicky,
die dierenarts waar je bij moet, kent die wat van vogels of is het een gewone?

Groetjes
Annouschka

Ellen

Klinkt toch een beetje hoopvol dat Gizmo wat drinkt.
Die nare toestand uit zijn kropje moet er toch uit. Misschien
als alles zijn lichaampje verlaten heeft, hij beetje bij beetje
opknapt.
We houden de moed erin.

Vickyke

Hey

De dierenarts heeft mij zelf teruggebelt dat ik vroeger kon komen.  Maar kheb gevraagd of hij naar hier kon komen omdat ik hem niet goed durf vervoeren.  Hij komt dus naar hier rond 10.00 uur.  
Goh ik ben helemaal nerveus....
Ik heb het gevraagd of hij er iets van kent en hij zei ja...

Groetjes vicky en hopelijk tot straks met goed nieuws.....

Joyce28

nou sterkte en zal duimen,het is gelukkig al bijna 10 uur

Annouschka

Hoi,

ik heb net bericht gehad van Tineke, ik zal nog even het telefoonnummer geven van haar DA, moest je het toch nog nodig hebben.  Hopelijk krijgen we goed nieuws.

Telefoonnummer:  0031114312054

Groetjes
Annouschka

Anita1

:o oooooow wat spannend sjeees ik sta hier onderhand standby!!!