2 augustus 2025, 17:02:24

nieuw valkje

Gestart door boezempje, 21 mei 2004, 00:41:17

« vorige - volgende »

boezempje

hallo

ik zoek nog een nieuw valkje erbij.
ik heb een lutino en een witmasker.die 2 heb ik dus al.
maar ik wil er graag nog 1 bij.
het liefst wil ik een beetje in de buurt rond zoeken,
dat is dus in eindhoven,
en het liefst moet het een jong valkje zijn :)

groetjes boezempje

Speedy

:D :D :D o jeee Boezempje...je bent dus ook besmet ;D
Leuk hoor... ik heb nog een wildkleur ;D maar die mag nog niet weg hoor is nog geen 4 weken.
Geintjuh.... wel leuk is dit..zo begon ik ook, straks moet je echt op zoek naar een voliere hoor.

Groetjes,
    Trudie

boezempje

hai hai

ja erg he.
maar dat is dan echt de laaste hoor hahahahhah

Speedy

Ja ja dat zei ik ook ;) ;D ahum...

boezempje

21 mei 2004, 01:33:06 #4 Last Edit: 21 mei 2004, 01:34:01 by boezempje
neeeeeeeeee echt waar. hahahahahaa
anders heb ik een scheiding hoor  :-/

hoe gaat het met je valkjes daar trudie

Speedy

Ja dat zei mijn man ook steeds, en ik zei dan  "ja echt waar hoor, dit is de laatste" gnagnagna
 Ja heel goed , ze doen het geweldig, de kleintjes groeien ook goed, ze zijn nu maar met zijn 2tjes.
Een witkop en een wildkleur.
En de 5 eitjes van Punky en Kobus daarvan zijn er 4 bevrucht, ze kunnen uitkomen vanaf 23 mei, dus spannende tijden weer.
Ze zijn wel drukker hoor zo met zoveel, maar ja het zijn gelukkig maar de poppen die ik gehouden heb, want als het mannen waren, dan hadden ze helemaal zo in elkaar opgegaan, want die kunnen er wat van hoor.
Ze nemen elkaars deuntjes over, zodat ik niet meer weet wie het nu doet.
En van het eens zo mooie koegaratja liedje..is nu een eigen brouwsel van gemaakt door ze. ::) :o ;D

boezempje

leuk leuk hoor

zo'n stel bij elkaar ;)
ben blij voor je dat het goed gaat.
ben benieuwdt naar de baby's  die komen  ;)

Paul

Hoi Boezempje,

Trudie heeft gelijk hoor 3 jaar geleden had ik ook maar 1 valkje al tien jaar toen maar ineens sloeg het virus toe en nu heb ik er 21  :D
Dus zeg maar tegen je man dat ie zijn borst vast nat maakt  ;D

Groetjes, Paul

boezempje

wahahahahahah

zal het zeggen.
of hij er blij mee is dat weet ik niet hoor ;)

suus

Hallo,
Nog zo'n soort gelijk verhaal: We gingen 1 babyvalk ophalen, het werden er gelijk twee. Maar een poosje, is een kleintje erbij wel leuk!!! Nee, ik vraag echt een scheiding aan zei mijn man toen. Nu enkele maanden later, hebben we er inmiddels 4 en is mijn man erg druk bezig om een voliere te bouwen !!!! :D :D :D
Let maar op dat je straks een even getal wil hebben en dat is dan nummer 4!!!!!  ;)
Maar voor nu heel veel plezier met het zoeken van je nieuwe valkje, en als hij /zij er straks is!!
groetjes suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

boezempje

dank je allemaal

ik hoop er snel 1 te vinden.tot nu toe nog niets :-[

Coco en Chantal

21 mei 2004, 18:08:33 #11 Last Edit: 21 mei 2004, 18:09:42 by Coco__en_Chantal
hallo
in beek(limburg) , waar ik onze Chica en Noa heb gehaald die heeft altijd valkjes , dus misschien kan je daar eens gaan kijken.
Laatste had hij nog prachtige valkjes cinamon gepareld en gewoon geparelde ook bont (zoals mijn Noa op de foto). je moet ze dan nog wel verder met de hand groot brengen, maar ze zijn super lief.

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Theetje

Hoi Boezempje,

Leuk dat je weer aan een valkje erbij denkt. Als je er eenmaal aan begint dan is het hek van de dam. Ik heb hier gewoon een ruimtegebrek, anders had ik er zeker al meer gehad. Moet het echt in de buurt van Eindhoven zijn waar je een valkje zoekt? Volgens mij had Lique namelijk nog een kleintje over, maar ja die woont in Zwolle en wie weet is ie nu ook al verkocht. Kijk anders eens bij de lijst met kwekers. Er zijn nesten genoeg nu, dus je moet kunnen slagen lijkt me.

Groetjes

Theetje

boezempje

21 mei 2004, 18:14:13 #13 Last Edit: 21 mei 2004, 18:16:27 by boezempje
oke dank je

ja het liefst een beetje in de buurt,
maar als het niet anders kan.moet ik maar wat verder zoeken,

Coco en Chantal

Nou zo'n eind is het niet hoor en je moet er ook wat voor over hebben toch? ;D

Het is zo'n 40 minutjes rijden valt wel mee vind ik

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes