6 mei 2025, 23:50:01

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Marije

Ja idd, foto's maken is heel leuk, maar als 't maar niet lukken wil.... >:(....Ik heb een keer drie gestippelde kevertjes gezien, heel mooi, maar elke keer als ik een foto wilde maken begon het te waaien... >:( :-X ;)....daar word je echt agressief van... :P
Groetjes,
Marije

Marije

Hoi Iedereen!
Hier weer 'ns berichtje van mijn kant, anders zak ik zo ver weg he? ;) Het is hier zoals altijd weer helemaal prima, de valkjes zijn weer even knuffelig als altijd... ;D Snowy is wel het toppunt van knuffeligheid (is dit een woord ??? :P)...als die aandacht wil klimt ze onder je kin om dan te gaan piepen als een kuikentje....dan SMELT ik dus echt helemaal.... :-* :D En als Purreltje dan ook nog met d'r knuffelige hoofdje d'r naast komt zitten kun je me opdweilen... ;D....wat heb ik toch een knufkipjes... ;D

Verder ben ik erachter gekomen dat ze hier helemaal gek op peterseliesteeltjes zijn, die worden helemaal fijngehakt... :D Misschien een tip?

Op 't forum zijn er veel mensen die nu een moeilijke tijd hebben, dus wil ik ze ook vanuit hier even sterkte wensen! :-*

Ik hoop dat ik binnenkort weer wat foto's kan plaatsen...ik ga binnenkort met m'n vader vliegfoto's van ze maken, dus die resultaten zal ik hier dan ook even laten zien! ;D
Liefs,
Marije, Purrel en Snowy

bobbie

Hoi Marije,

Wat ben je toch een lieverd he.  :-*

Citaat van: Marije, P&S op 27 oktober 2005, 16:26:01

Op 't forum zijn er veel mensen die nu een moeilijke tijd hebben, dus wil ik ze ook vanuit hier even sterkte wensen! :-*

Liefs,
Marije, Purrel en Snowy

Ik heb trouwens weer genoten van je foto's.

Enne ................. hoe zit dit nu ??? :

Citaat van: bobbie op 12 oktober 2005, 21:13:30
Citaat van: bobbie op 12 oktober 2005, 18:48:41
Krijg je een lief dameskonijntje misschien ??? 8) :D

groetjes, Nel :)

??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Groetejs, Nel

Marije

Nee hoor Nel, ik heb één mannetje en drie vrouwtjes, dus als ik m'n mannetje laat castreren krijgt hij een van m'n vrouwtjes als vriendinnetje... ;) :D Maar de castratie is nog steeds niet gebeurd... :-X....door alle drukte is het er nog niet van gekomen...
Enneh...zo lief ben ik nou ook weer niet hoor... ;)

Rianne

Uhm... waarom geen jonkies bij de konijnen? ;D

Petra en Cheeky

Dat castreren zou je toch al op Dierendag hebben gedaan, Marije.... of leef je diep in je hart met hem mee!  ;) ;D

Wat lekker zeg dat die kipjes van jou allemaal zo van kroelen houden! Heb je ze dat aangeleerd of zo?  ;) ;D

Groetjes,
Peet

Marije

Hoi Rianne!
Jongen konijntjes heb ik al 'ns gehad....ik begon namelijk met 1tje hoor... ;) Ik mocht ook eigenlijk er maar 1tje houden maar toen er 1tje naar een ander huisje was gegaan vond ik dat wel genoeg... ;) ;D

Hoi Petra!
Tja....dat castreren moest eigenlijk al gebeurd zijn ja... :-X...maar 't was toch wel een beetje zielig...dus binnenkort gan we hopelijk EINDELIJK een afspraak maken...maar ik zie er toch wel een beetje tegen op... :-\
Enneh...m'n kippies hebben 't mij aangeleerd....zìj eisen erom! ;)

Liefs,
Marije

Rianne

Ik zou ook wel een konijntje willen maar heb er geen plaats voor. :(

Gerda

Ik zou ook wel een konijntje willen, maar alleen eentje zoals Harry!!!! (Kijk maar in het dagboek van Carco als je niet weet wie Harry is!!!)
Maar jouw konijnen zijn ook schattig hoor Marije!!

Het is altijd een beetje sneu als een dier naar de dierenarts moet, maar het is meestal snel weer achter de riug zoiets!!
Maar ja, als je geen kleintjes wilt, dan moet er geknipt worden  :-X

Groetjes Gerda

Marije

Hoi Iedereen!
Ik zal maar weer 's wat van me laten horen... ;)
We hebben Zaterdag een fietstochtje gemaakt en toen kwamen we langs een paar mooie wilgenbomen...dus tja....dan mòet er plotseling heeeeel nodig gepauzeerd worden... ;) Helaas waren de takken erg taai dus konden we alleen kleintjes meenemen, maargoed, is ook een leuke afleiding... :D De valkjes hebben nu dus een oerwoud in de kooi, en ze moeten klimmen en klauteren om er doorheen te komen...  ;D De meeste takjes zijn nu al "ontbast", vinden ze echt geweldig om te doen... ;)

Er zijn weer een heleboel mooie foto's ingezonden naar de fotowedstrijd van deze maand, en ook een heleboel ontzettend nieuwsgierige! :D Ik heb zelf een maandje overgeslagen helaas...ben 't een beetje vergeten, terwijl ik toch graag een foto had ingestuurd.... :-X...naja, volgende keer beter... ;)

Verder nog even wat nieuws over Whisky, m'n meissie...
Ze was de laatste tijd niet zo lekker, had een beetje de bibberitus, en zat gewoon niet zo lekker in d'r vel...ook was ze een beetje sloompies af en toe, ook al mag dat wel als bijna 11-jarige dame... ;) Maar vandaag heb ik echt in een deuk om d'r gelegen, heb gewoon hardop om d'r moeten lachen toen ik d'r uit aan 't laten was...ze begon me toch een potje te scheuren, echt als een raketje, met de oortjes plat! :D En ze keek me ook de hele tijd me zo'n vrolijk koppie aan, werd ik ook helemaal happy van! ;D

Dat was 't weer even, volgende keer hopelijk weer foto's, ga van de week weer even aan de slag! ;)
Liefs,
Marije, P, S, W, S, S, N en G... ;)

bobbie

Hoi Marije,

Leuk dat je weer wat schrijft.

Tegenwoordig heb ik (bijna) standaard een snoeischaar in mijn "uitlaatjas" voor het geval ik een boom tegen kom met hele mooie takken voor mijn valkjes. Sommige mensen die mij tegenkomen zullen weleens denken dat ik een bouwvakker ben ::).

Gelukkig voelt Whiskey zich weer beter. Heerlijk he als zo als een stekker te keer gaan, helemaal uitleven, daar kan je van genieten als je dat ziet :D

Succes met nieuwe foto's maken.

Groetjes, Nel :)

Rianne

En voortaan dus ook je camera meenemen ;D

Petra en Cheeky

Heeee Marije!

Ik moest ff naar je dagboek zoeken hoor, bijna op pagina 2!!

Hoe is het met al je vliegende ondeugdjes? Heb je al weer foto's van je twee fotomodelletjes gemaakt?

Fijn te lezen dat het na even een inzinking toch weer wat beter ging met Whisky... Tja met 11 jaar nog door de kamer racen lijkt me erg grappig om te zien!

Groetjes,
Peet

Marije

Hoi Iedereen!
Hier is alles zoals gewoonlijk hardstikke goed.. ;)
De vogeltjes hebben 't weer heel erg naar hun zinnetje, en van de wilgentakjes is niet veel meer over... ;)
Even nog wat over de rest van de beestenboel... :)
We zijn vorig weekend met Whisky en Bo (de hond van m'n tante) naar de zandvlakte geweest...en ze hebben genoten hoor! ;D
Hier even wat foto's ;)...heb namelijk (nog) geen nieuwe valkenfoto's, dus jullie moeten het even hiermee doen.. ;)

Heb ze wel even van m'n vader gejat, want ik was fototoestelloos...domdomdom.... :-X
Zal binnenkort de schade wel weer inhalen hoor, maar met dit troosteloze weer is het lastig om wat moois te knippen... ;)
Liefs,
Marije

Ankie

Hoi Marije

Fijn dat alles goed gaat bij je !
De foto's van Bo vindt ik prachtig !!!

Groet van Ankie