6 mei 2025, 21:57:08

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Rianne

Mooie gewichten hoor! :)
En Purrel een eitje? Wat schattig, daar gaat ze straks echt goed voor zorgen.

Marije

Hoihoi!
Nee, Purrel heeft al 4 eitjes, dus ik dacht wie weet komt er nog wel eentje! ;) Maar dat is niet gebeurd...ze had gewoon een beetje een dik buikje vanwege een JOEKEL-flats... :-X Verspreid over een vierkante meter...jummie... :-X

Gerda

Hoi Marije en P&S,

Je hebt het zeker druk nu je weer naar school moet. Ik mis je foto's wel hoor.
Wat had je een prachtige foto ingestuurd naar de fotowedstrijd. Ik heb erop gestemd!! ;)

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Jij blij Marije, zo'n extra bonus voor jou!  ;D
Is dat Purrels manier om "dank je wel" te zeggen?

Groetjes,
Petra

hippysuus

Oooooh wat een verrukkelijke puppies, ik ben helemaal verliefd!

Ik krijg direkt vreselijke heimwee want ik heb mijn tweede whippet weg moeten doen toen ze een jaar oud was omdat ik het niet meer kon verantwoorden met mijn drukke werkzaamheden. En ik mis haar nog steeds, stuur 2 keer per jaar kadootjes naar haar toe maar kan het niet over mijn hart krijgen om op visite te gaan.

Puppies en valkjes, wat wil een mens nog meer ;D

Marije

Hoi Iedereen!
Heb m'n dagboek een hele tijd verwaarloosd... :-[ Ben natuurlijk nog wel op 't forum geweest, maar alles ging hier gewoon z'n gangetje, dus ik had niet veel te vertellen!
Nu weer wat nieuwe fotootjes, en morgen komt de rest! :D

Natte Purrie

Hihihihi...Purrel heeft op 't moment last van pluisveertjes....niet te merken he!?! ;) :P

Mijn lekkere dikke kippie....(niet dat ze er altijd zo uitziet hoor :-X...dit was onder 't uitschudden... :-*)

Lekker poetsen! :)
Jullie snappen natuurlijk wel waarom 't foto's van natte valkjes zijn he!? ;) Maar de foto die ik heb ingestuurd ga ik nog lekker niet laten zien! :P Ze waren toen lekker mee wezen douchen.... ;D
Verder gaat hier alles lekker, de valkjes hebben 't prima naar hun zin! Ik zal morgen ook nog een leuke foto van een van m'n nijntjes plaatsen, nòg een reden om morgen nog ffies 'langs te komen'! ;) :D
Liefs,
Marije en de kippetjes

Petra en Cheeky

Ik ben helemaal verliefd op natte Purrie! Marije, meid, wat maak je weer een schitterende foto's met die lichtinval op z'n koppie!!! Super!

Dat belooft wat met jouw ingezonden badder/douchefoto... 't is maar goed dat die van ons toch niet meer badderen/douchen sinds ze weten dat het voor de foto is... met zoveel mooie foto's van jullie...!!!

Groetjes,
Petra

Marije

Wie is er nou niet verliefd op een natte Purrie... ;)
Hier nog een fotootje van allebei:

Lievelievelieve Purrel... :-*

Lievelievelieve Snowy...zie je d'r glimlach!? :D
Hier nog mijn fotomodel nijntje:

Lekker ding he!?! :-* ;D
Hier is nog steeds niks bijzonders gebeurt, gisteren zijn de valkjes er lekker lang uit geweest en hebben ze lekker een ieniemienie stukje Chipitos gekregen...*JUMMIE!*
Nu ligt wel alles op m'n kamer onder de kruimels, maar goed... :-X
Gaan jullie nog wat leuks doen met dierendag volgende week? :) Mijn broertje is dan jarig, maar viert 't zondag, dus krijgen de beestjes alle aandacht...maarr...waarschijnlijk krijgt Whisky dan d'r entingen en wordt Ginger gecastreerd... :-X....hihihi..."Fijne dierendag, *knip*!"  :-X :P ;D
Liefs,
Marije, P&S

Ozzie

Hallo Marije,

je hebt echt hele leuke valkjes en wat een mooie foto's! Gewoon prachtig!

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Petra en Cheeky

Heeeee Marije, dat kun je niet maken op dierendag castreren en enten!!!  ;) ;D

Een hele verontwaardigde, maar wel grijnzende
Petra  ;D ;D ;D

N.b. Lieve foto's weer!  :)

Rianne

Leuke foto's heb je weer gemaakt, mooi scherp ook, daar hou ik wel van ;) Grappig konijn heb je! :)

Kirsten

hoi Marije,

haha dat kun je inderdaad niet maken op dierendag,. haha,. nou in ieder geval lekker verwennen erna,.
Wat een prachtige foto´s heb je gemaakt zeg,. pff dat beloofd inderdaad wat straks met de fotowedstrijd ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Marije

Hahahhaha....tja....'t moet toch gebeuren he!?!... :P....dierenbeul die ik ben..... :-X Maar goed..als je in de week van dierendag naar onze da gaat krijg je verassing!!! ;D :D :P
Liefs,
Marije
P.s. Nog bedankt voor iedereens lieve reacties! :D

bobbie

Hoi Marije,

Doen ze het met 2 keitjes, nee toch? In de tijd dat mijn man gesteriliseerd werd ging het nog met 2 bakstenen. ::)

Je heb weer schitterende foto's neergezet. Ik vind die foto zo mooi dat ze zich zit te poetsen aan de binnenkant van haar vleugel  :-* 8)

Tot de volgende keer Marije, kom ik weer neuzen.

Groetjes, Nel :)

zazoe

Oe, zei je verassing??
Wat voor verassing? 8)
(als je dat zou weten zou je het waarschijnlijk niet zo noemen, maar ik probeer het toch maar... ::))

De foto's zijn super, en ik ben bij deze verliefd op jouw nijntje! ;D

Liefs, Sanne.