7 mei 2025, 12:49:56

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

zazoe

Citaat van: Marije, P&S op 23 augustus 2005, 11:24:33
als je bij alletwee goed kijkt zie je de restanten van hun gesnoep... :-X ;) ;D

Bij Snowy een blaadje in haar mondhoek (snavelhoek ???) en bij Purrel een stukje in haar neus?
Of heeft ze gewoon groene sproetjes? 8)

Liefs, Sanne.

bobbie

Hoi Marije,

Mooie foto's weer, ik geniet er altijd van in je dagboek.

En die puppies: wat een poepies!!!!.

Mijn dochter heeft pas een pup, een bruine labrador, ook zo'n lekker ding. Pablo heet ie en die heeft heeeeeeeeeeeeeeele scherpe melktandjes  :-\ :-*.

Ik kom gauw weer bij je neuzen.

groetjes, Nel :)

Christine

wat een mooie foto's weer neen ze hebben vooral niet gesnoept aan hun neus als je heel goed kijkt hangt een beetje van dat groen :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ankie

Hoi Marije

Tijd geleden dat ik bij je langs ben geweest ,
maar ik ben weer bijgelezen en heb genoten van je
werkelijk schitterende foto's. ;D ;D ;D.
Je hebt een stel schitterende valkjes en wat een
geweldige aandoenlijke puppies he? Je zou ze zo meenemen!

Groet van Ankie

Marije

Vanmiddag komen weer nieuwe puppen-foto's, want we zijn er zaterdag weer langs gegaan....ze begonnen te piepen toen we weggingen... :-[...volgende keer dat we erlangs gaan doe ik een broek met ruime zakken aan... ;) Maar moet zo naar school, dus zal 't vanmiddag plaatsen... :D ;D...laat jullie in spanning afwachten... ;D
Liefs,
Marije, P&S
P.s. Purrel heeft weer eitjes... :-\

Marije

Zo, weer nieuwe foto's! (Wel niet van de valkjes, maar de pupjes mogen er ook wezen... ;))

Lekker koppie! :D

*auch!* Puppytandjes... :-X

Dit was echt een poepie... :-*

Hihihihi...deze heeft zo'n grappig bekkie... ;D

Dit was de rustigste, maar wel met een prachtkoppie! ;D

Dit was de ontdeugendste...met drie weken stond ie al te blaffen om aandacht... :-X ;D :D

Liefie he!?

mmmm...strootjes zijn jummie!

Stoeiende broertjes... ;D

Weer de rustigste...die had het "fijnste" koppie...als jullie begrijpen wat ik bedoel... :-X

Weer 't dondersteentje...(stiekem een beetje mijn favorietje :-X)

Lekker droppie! :-*

Jummie! Veters... ;D

Liefies zijn 't he? Jullie kunnen wel begrijpen dat 't moeilijk was om weer weg te gaan.... :-\...maar hopelijk gaan we volgend weekend er weer langs! ;D
Liefs,
Marije, P&S

Petra en Cheeky

Purrel weer aan de eieren?  :o
Hoe krijgen ze het voor elkaar!  ;)

Lieve foto's heb je weer gemaakt!
Die lieve trouwe honde-ogen....

Groetjes,
Petra
Groetjes,
Petra

zazoe

Ik wil die zwarte!!! ;D
Als jij hem nou in een tas doet, dan kom ik hem ophalen, goed? ;)

Enne...volgens mij wil Purrel er een huisgenootje bij en is dat haar versie van een subtiele hint...! :-X ;D

Liefs, Sanne.
Liefs, Sanne. ??? 8)

Petra en Cheeky

Niet zo slijmen he, Sanne!  ;) ;D 1x liefs van Sanne is wel genoeg, je krijgt die zwarte toch niet mee!  :P ::)

Gerda

Citaat van: Marije, P&S op 29 augustus 2005, 17:48:12

Liefs,
Marije, P&S

Pak deze maar voor me in!!! Wat een prachtig beest, mooie tekening en lieve ogen

Helaas op een tweekamerwoning in Amsterdam is een hond geen optie.  :-\
Groetjes Gerda

Lique

29 augustus 2005, 22:01:39 #280 Last Edit: 29 augustus 2005, 22:04:10 by Lique

Och, net Milo toen hij klein was, alleen dan zonder lange haren :D :D

groetjes Lique

Marije

Hoi Iedereen!
2 daagjes niet op 't forum geweest omdat ik lekker ziekjes was... :-\...nu nog een dagje uitzieken en morgen of maandag weer naar school... :-X ;)

Hoi Petra!
Hoi Petra! ;) :P
Tja...ik heb ook geen flauw idee....gelukkig broed ze niet meer zo fanatiek...ze weet waarschijnlijk dat er toch niks gebeurd... ;)...mijn slimme kippie... ;D

Hoi Sanne!
Hoi Sanne! ;) :-X
Die zwarte is lief he!? Die is de wolligste van 't stel, echt een knuffelbeestje... :-* Hij is ook de enige nog zonder baasje, dusseh.... ;) :D ;D :-X :P
Maar goed, ik zal 'm zeker inpakken, leuk strikje d'r om, en dan mag je 'm komen halen! Ruilen voor je valkjes? ;)
Enneh...dat van Purrel zou best 's kunnen kloppen...maarreh...of m'n ouders 't daarmee eens zijn.. ??? ;)

Hoi Gerda!
Tja...daar moet je 't is met Sanne over hebben...de ene week bij jou en de andere week bij haar? ;) Leukie is dat he? Hij heeft ook zo'n gekruld staartje...echt een leuk gezicht! ;D

Hoi Lique!
Ze lijken idd heeel erg op elkaar! Milo heeft iets meer wit, maar ze hebben allebei zelfs een wit puntje op hun staart! ;D Milo's vacht heeft alleen wat meer "beertjes-effect"... ;)

Liefs,
Marije, P&S
Liefs,
Marije, P&S
;) ;D

Rianne

Ik vind die zwarte ook het leukst... maar ik begin niet aan een hond. Lijkt me heel leuk maar gaat zoveel tijd in zitten. :)

Marije

Ja idd, een hond heeft heel veel aandacht nodig... :)
Heb net voor 't eerst de vogeltjes 's gewogen, m'n broer had nl. net een digitale weegschaal gekocht die hij voor school nodig heeft... :D...die pikken we natuurlijk meteen in he!? ;)
Snowy is 114 en Purrel 117 gram, netjes toch?  ;D
Purrel heeft misschien nog wel een eitje in d'r buik, dus dan zouden ze ongeveer evenveel wegen... :D Valt me mee van m'n twee dikzakjes! :D
Liefs,
Marije, P&S

bobbie

Hahahahaha,

Moet wel lachen om je, wat je zegt over misschien wel een eitje in haar buik.

Misschien heeft Snowy wel een flinke flats klaar voor take off. ;D
Dan heft dat elkaar weer op he ?  :P

Groetjes, Nel