9 mei 2025, 04:17:13

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Marije

Tuurlijk Karin! ;)  Doe ik m'n fleecetrui aan, daar zitten van die handige grote zakken in! :D
Citaat van: Marije, P&S op 16 augustus 2005, 09:04:07

Deze wordt 't! :P ;D
(was 't maar waar....*droom*)

Ik had een week geleden zaadjes gezaaid, en 2 van de drie potjes zijn al geplunderd hoor! ;D Het kleine potje had ik gisteren aan de tralies gehangen, dat was na 2 minuten weer netjes gemaaid, en vanochtend zaten die twee met zwarte snaveltjes in de kooi en lag overal aarde...wat komt er veel uit zo'n klein potje! :-X En nu hebben ze een grote pot in de kooi, waar ze omstebeurt op zitten  om 't te kortwieken. De pot is nu al driekwart plat, en je wilt de vogels zelf niet zien hoor... :-X...zwarte snaveltjes en pootjes, net hoveniers... ;D :P Ga zo wel weer wat foto's van ze maken, als ik nog naar m'n kamer durf... ;) :-X Als de valkjes maar plezier hebben he?....*zucht*....en dat hebben ze zeker! :D ;D
Liefs,
Marije, P&S

Roosje

Kom maar op met die foto's ;D

Lin

Jaja echte hoveniers konden ze maar een mooie voliere aanleggen of een mooie groentetuin!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marije

Heb even heel creatief (*ahum*) een nieuwe avatar gemaakt...èindelijk staan ze d'r alletwee op! Binnenkort niewe foto's! ;D

Lin

Heel creatief en kleurrijk!

Groeten, Lin

Petra op het werk

Crea Bea! Leuk hoor!
Dat hebben ze wel verdiend toch, samen in de avatar?  ;) ;D

Groetjes,
Petra

Rianne

Wat een lieve hondjes! *houdt zichzelf tegen ivm aanschaf*

Marije

Ja Petra, met zo'n leuke handtekening kan m'n avatar niet achterblijven hè!?! ;)

Marije

Hoi Iedereen!,
Eindelijk weer foto's!!!! ;D
Ik had dus zaadjes gezaaid, en dit kwam ervan:

Dit is zo'n ieniemienie-potje, maar ik had ook nog twee grote potten gevuld...nu is er nog een heeeeel klein beetje gras over, maar de rest is allemaal foetsie! :-X
Hier eerst Purrel:

Nee hoor vrouwtje, ik heb echt nog niks gesnoept! ;) ;D

Lekker in 't zonnetje! :D

Van voren ben ik ook mooi!

En nu kan je m'n mooie oranje wangetje goed zien! :)
Dan Snowy:

Koppie schuin..

Portretfoto... :D

Weer koppie schuin!

Stoer! :P

I'm the queen!

Dat waren de valkjes weer... ;D ;D ;D
Nu nog eentje van Whisje, want die hoort er ook bij! ;)

Lekker koppie!!!! :-*

Liefs,
Marije, P&S

Petra op het werk

Wat een heerlijke foto's weer, Marije!
Ik geniet elke keer weer van je glasheldere close-ups!

Purrel en Snowy staan er weer super op! Lekker onschuldig! Alsof ze nooit in de aarde hebben zitten wroeten!  ;) :P
Die foto van Whis is ook waanzinnig mooi (en dan ben ik geen grote hondenliefhebber!).

Groetjes,
Petra

Rianne

Ze zijn weer geweldig, je foto's! En je valkjes natuurlijk ook! ;D

Lin

Hey!

Citaat van: Marije, P&S op 22 augustus 2005, 09:53:20

Dit is zo'n ieniemienie-potje, maar ik had ook nog twee grote potten gevuld...nu is er nog een heeeeel klein beetje gras over, maar de rest is allemaal foetsie! :-XLiefs,
Marije, P&S

Is dat geen tuinkers??

Wat heb je toch een lieve fotos weer gemaakt!! vooral snowy onwijs mooi! Het is maar goed dat je niet dichtbij woont want dan nam ik haar stiekem mee!

Groeten, Lin

Marije

Bedankt voor jullie reacties! ;D
Hoi Petra,
Purrel en Snowy lijken idd heeeel onschuldig, maar als je bij alletwee goed kijkt zie je de restanten van hun gesnoep... :-X ;) ;D
Hoi Rianne,
'T ligt allemaal aan de goede modellen hoor! ;)
Hoi Lin,
Dat is idd tuinkers, er kwam ook nog gras bij, en iets dat twee blaadjes had en naar taugé smaakt....maar de tuinkers was het eerste op! :D

Liefs,
Marije, P&S

Gerda

Hoi Marije,

Heerlijke foto's weer. Het is net of P&S op je foto's altijd lachen!!

Groetjes Gerda

hippysuus

Waaah allebei mijn zwakken in jouw dagboek...valkjes en puppies...zucht.... :-*

Zegguh...wanneer kom je bij mij thuis langs voor staatsie portretten van mijn valken?  ;D ;D