7 mei 2025, 17:12:19

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Marije

Wat een schatje zeg!!! En een mooie tekening en prachtige vacht!!! Echt een knuffeltje!!

Zo, nu ga ik gauw weer aan het werk!!!

Leuk om af en toe iets te doen wat niet mag  :D :D

Groetjes Gerda

Marije

Hihihihi...ondeugende Gerda.... ;D
En of Ginger met valkjes kan:
Hij doet ze niks, behalve toen Purrel een keer op z'n kooi ging zitten, toen had ie z'n staart vast en kon Purrel niet wegvliegen.... :-X(*grinnik* ;D)((Pur had er toen niks aan overgehouden hoor, zelfs geen beschadigde staart))
Liefs,
Marije

Petra en Cheeky

Leuke foto's van Ginger, Marije! Weer eens wat anders dan valkjes!  :P

Marije

Ja idd Petra...nòg iets anders is de enige echte WHISKERD! ;D:

Dit is m'n beste kant... ;D

*lebber*

Zo lig ik pas lekker....mmm....*snurk*

Wat heb ik toch een lekker koppie.... ;)

Nog 1tje dan.... :D
------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry iedereen....kon 't weer niet laten.... :-[...moet toch even de laatste foto's van m'n doggy laten zien hè!?! ;D
Liefs,
Marije

Gerda

Hoi Marije,

Wat een lekker stoer dametje!!! Geweldig!
Hoe oud is ze? Zijn het grijze haren van de leeftijd, of hoort dat gewoon bij haar?

Ik vind haar een snoepie hoor!!!

Groetjes Gerda

Marije

Hihihi...ze zijn van leeftijd hoor! :D
Mijn lieve dametje is namelijk 10[/color] !!! ;D
Maar ze heeft ze al wel een tijdje, dus het hoort inmiddels al wel bij haar vacht... ;)

Petra en Cheeky

Lieve foto's Marije!
Hoeveel beesten heb je nog?  :D :P

Ankie

Hoi Marije

Wat een poepies allemaal.
Lijkt bij jou ook wel een dierentuin. Gezellig hoor!!!
Ik vind je konijntje wel van een hele hoge aaibaarheidsfactor ,wat een schatje... :-* :-* :-*.
Al je dieren zijn geweldig net als al onze dieren ;D ;D.

Groet van Ankie

zazoe

Oe Marije-invasie op het forum! ;)

Lieve lieve lieve valkjeskroelfoto's! ;D
Purrel doet me zo aan Bailey denken, ook hoe ze erbij zit, dat doet Bails hier ook altijd.
(Purreltje kijkt ook net zo brutaal uit haar ogen... ;) )

En je nijntje!
Het is gewoon een...FLUFJE!  ;D
Sorry voor het woord, maar ik kon me even niet bedwingen! ::)
Ik wil zooo graag later 2 konijntjes die gewoon door het huis hupsen, hupst (weer zo'n woord, sorry hoor) Ginger ook vrij rond?

Enne...ik vind de grijze haren van Whisky wel wat hebben hoor, lijkt een beetje alsof ze highlights in dr wenkbrauwen heeft gesmeerd! :)

Liefs, Sanne.

Marije

Hoi Iedereen, zal zo even op julle reacties reageren maarrrr.....
PURREL HEEFT EEN EI GELEGD! :o
Ik kwam gister thuis van 't logeren bij m'n tante, snel bij Pur en Snow kijken want m'n moeder vond Purreltje al raar doen, maar niks te zien....dus ik douchen, kom ik terug, ligt er opeens een eitje!
Purrel zit er heel fanatiek op te broeden, Snowy mag niet in de buurt komen...maar uit de kooi is ze zichzelf wel en eet en drinkt ze ook weer een beetje bij, dus ze zijn veel uit de kooi.... ;D
Weet iemand wanneer ik dit eitje het beste weg kan halen? Ik vind 't zo sneu voor d'r dat er geen babietje in zit.... :-[....
Ik heb tips nodig! ;) :D
Liefs,
Marije, P&S

Gerda

4 juli 2005, 11:35:31 #145 Last Edit: 4 juli 2005, 11:57:58 by Gerda
Hoi Marije,

Zo, die Purrel, zomaar een ei leggen :)
Je moet het ei volgens mij gewoon laten liggen voor een dag of 20 (of meer), als het dan niet uitkomt, zal ze de belangstelling verliezen en kun je het ei weghalen. Niet nu weghalen hoor, want dan blijft ze leggen.
Heeft ze gewoon op de bodem van de kooi gelegd?

Geef haar in ieder geval goed kalk en mineralen. Met het leggen van eieren heeft ze dat nodig.

Groetjes Gerda

Marije

Okidoki, ik zal het laten liggen... :)
Ze heeft het idd op de bodem v/d kooi gelegd, op een plekje waar geen bodembedekking ligt, en daar gaat ze heel lief op zitten broeden, zal foto's maken! ;) ;D

Marije

Nu even reactie's op jullie berichtjes.... ;)

Hoi Petra,
Niet meer hoor... ;) 4 nijntjes, twee valkjes, een hondje en een aquarium.... ;D

Hoi Ankie,
Leuk he, zo'n dierentuin... ;)...en idd, ze zijn allemaal helemaal geweldig! ;D

Hoi Sanne,
Idd.....dikke invasie! ;)...'t weekend was ik stil, lekker logeren, maar dat was de stilte voor de storm! ;)
Ik vind Purrel ook altijd op Bailey lijken, ook hoe jij z'n karakter beschrijft, net zo ontdeugend als Pur... :D M'n nijntje is idd een Flufje!!! ;),...z'n koosnaampje is ook fluffy... :P...en hij heeft wel een kooi, maar hupst ( :P) ook vaak los, en z'n favoriete hobby is traplopen, dan sjeest ie zo omhoog!
Whisky's grijze haren zijn idd heel highlighterig (ik ben ook goed in 't verzinnen van belachelijke woorden ;)), op d'r koppie heeft ze ook rode plukjes, dat lijkt net Henna... ;D ;) :D

Liefs,
Marije

Gerda

Citaat van: Gerda op  4 juli 2005, 11:35:31
Hoi Marije,

Zo, die Purrel, zomaar een ei leggen :)
Je moet het ei volgens mij gewoon laten liggen voor een dag of 20 (of meer), als het dan niet uitkomt, zal ze de belangstelling verliezen en kun je het ei weghalen. Niet nu weghalen hoor, want dan blijft ze leggen.
Heeft ze gewoon op de bodem van de kooi gelegd?

Geef haar in ieder geval goed kalk en mineralen. Met het leggen van eieren heeft ze dat nodig.

Groetjes Gerda

Misschien zijn er mensen met meer ervaring die tips hebben. Anders kan je misschien bij het onderdeel 'kweken' vragen stellen.

Groetjes Gerda

Ria

Hoi Marije,

Lekker laten liggen die eitjes. Je zou ze nog wel kunnen vervangen door nepeitjes. Ze zal een week of drie heel druk zijn met de eitjes maar daarna stopt het vanzelf. Kijk maar eens in het dagboek van Aad. Lucky heeft dat al twee keer gedaan.

Als je de eitjes weghaald zal ze gewoon door blijven leggen.

Groetjes,
Ria