7 mei 2025, 12:41:41

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

zazoe

Jaaa foto's!! ;D

Dat baardje van Purrel is zo schattig, dat vind ik altijd zo lief staan als ze dat doen! :-*

Het blijven 2 errug mooie dames! ;D

Marije

Bedankt Mandy&Sanne! :D
Ja, Purrel doet heel vaak zo'n baardje, dan gaat ze helemaal als een bolletje zitten.... :-* :-* :-*

Rianne

Je hebt echt een heel mooi stelletje bij elkaar. Het zal misschien wel gezegd zijn hoor maar wat voor mutatie is Snowy? Cinnamon gepareld?

Marije

Witmasker cinnamon gepareld.....Purrel is cinnamon gepareld.... :D

Marije

Hoi Iedereen,
Vandaag niet zo veel gebeurd....lekker rustig dagje zonder foto's...(helaas... :-X)....
Snowy die heeft denk ik de zomer in d'r bolle koppie....wat die allemaal voor gekwetter uitkraamt..... :o :-X ;D
Een heel liedje met allemaal trillers enzow, 't klinkt echt heeeeel lief.....en ik doe dan vrolijk mee natuurlijk.... ;)
Ze doet 't ook alleen als ze een beetje hoog zit, net of ze iedereen dan wil toezingen ofzo.... :P....en dat voor een popje... ;D ;D ;D....ben natuurlijk wel supertrots op mijn zangtalentje.... :D......en ook natuurlijk op m'n schreeuwerdje.... ;) :D :D :D
Zal weer snel foto's gaan maken....  :)....
Liefs,
Marije, Purrel en zangeres Snowflake (d'r artiestennaam.... :P)

zazoe

Hee Marije,

Hou op over dat gezang, Milo is hier ook bezig...
Dr zitten een uithalen tussen, echt zuiver kun je het niet eens meer noemen.. ::)
Misschien moet Snowflake ( ;D ) hem maar eens een lesje geven.

Citaat van: VP, Purrel en Snowtje op 31 mei 2005, 18:13:32
Zal weer snel foto's gaan maken.... :)....

Dat is je geraden zeg! :P ;D
Ik kan niet te lang zonder foto's, misschien had je dat al door.. ::)

Marije

Hoi Iedereen!
Shame on me......dagboek op pag. 3!!! :o :-[
De valkparkietjes hebben Zaterdag zo'n gedroogde maïskolf (stukje ;)) gekregen......nou....na een uurtje was ie op.....zal zo before en after foto's plaatsen! :D
Ook zal ik zo weer foto's van de valkparkietjes maken en plaatsen..... :-[......ik weet het......veeeels te lang geleden.... :-X....Ben de aankomende tijd wat minder op 't forum want ik heb volgende week rep. week en ben het hele weekend weg......drukdrukdruk..... ;) :P ;D
Liefs,
Marije, P&S

Marije

Hoi Iedereen,
Fotooos! ;D

Purrel met Snow op een van hun favoriete plekjes....de ring :)

Zit je nou wéér foto's te maken? *gaaaaaap*

Aai me, aai me!

Jaaaa...ik kan heeeeel lief kijken hoor! :-*

*snurkerdesnurk*

Watte?

*snurkerdesnurk*

Zoals jullie wel merken waren ze errrruuuug actief deze fotosessie..... ;).....mijn slaapkippen.... :P ;D

Liefs,
Marije en de slaapkoppies...... :D

Rox4nne

Hai Marije,

Oef wat zijn ze toch mooooooi!
Ze passen goed bij elkaar, echt prachtig!
En lieve foto's! En dat op de vroege ochtend.. :)

Liefs,
Roxanne

Rianne

Haha, geweldige gaapfoto! ;D
Gezellig is dat he, zit je lekker met ze te kroelen, vallen ze in slaap! Tinco kan er ook wat van! Maar ja die is nog klein en heeft z'n slaap nodig.
Een witmasker cinnamon gepareld? Die moet ik onthouden. ;D

Marije

Hoi Rox- en Rianne... :P
Bedankt voor de berichtjes! :D
Ik vind ze zelf ook wel een mooi setje zo, m'n cinnamon pareltjes... :)...
En idd, ze vallen altijd naast elkaar op m'n been in slaap....dat is het enige plekje waar ze (buiten de kooi dan he... ;)) lekker rustig slapen ;D
Ennuhh.....witmasker cinnamon gepareld past ook heeeeel goed bij albino en de Cl!ique.... ;)....wil meer mutatiefamilie!!!!! ;D 8) :D
Liefs,
Marije, P&S

Gerda

Hoi Marije

Wat een prachtige foto's. Net een beetje die sfeerfoto's van ballet ofzo!!! Mooie plasteltinten!!! Prachtig. Echt een beetje dromerig sfeertje. Vandaar het gapen en slapen :D

Groetjes Gerda

Marije

Hoi iedereen!
Ik heb een leuk verhaaltje.... :D
Ik was gisteren dwarsfluit aan 't spelen, en ging een liedje met CD-begeleiding spelen. De vogeltjes waren (natuurlijk ;D)los, en Snowy zat op d'r favo-fluit-plekje. Ik begon met dat liedje en ze begon heeel enthousiast mee te fluiten! Met hele mooie rollers en alles, ze vond het geweldig! Maar ik speel niet het hele nummer, soms is alleen de begeleiding, dan nam Snowy het even van me over.....zo verschrikkelijk lief! Allemaal van die deuntjes! Ik kreeg d'r echt de slappe lach van, kon ook niet meer fluiten... :-X :D :P....Purreltje die keek d'r vriendin verbaast aan.... :P
Wat heb ik toch een skeetige vogeltjes! :-* :-* :-*
Liefs,
Marije, Purrel en de beeldschone zangeres

Petra en Cheeky

Wat leuk te lezen dat je zo goed begeleid word door je valkjes als je fluit speelt, Marije!!! Ik moest wel lachen toen ik jouw verhaal las!

Ennuh.... je hebt idd prachtige valkjes!!!

Groetjes van Petra, Cheeky & Chara

Rianne

Haha, misschien kunnen ze wel op tournee! ;D