6 juni 2024, 07:57:03

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Marije,

We wensen jou - en hen die jou omringen
het allerbeste voor het nieuwe jaar
geluk in grote en in kleine dingen
maar bovenal: gelukkig met elkaar!




Marije

Ook jullie allemaal:


Groetjes,
Marije, Purrel, Peertje & Pom!

Mara

Hoi Marije

Ik wil jullie hele fijne en gezellige Kerstdagen toewensen en het allerbeste voor 2008.



Mara en de vogels van Het Bonte Vogelparadijs

Marije

Hoi Iedereen!
Ik heb al een hele tijd hier niks laten horen, maar wilde alleen even laten weten dat alles super gaat hier met het drietal :D.

Purrel is nog steeds echt mijn meissie, maar begint zich ook steeds meer met de andere valkjes te bemoeien. Ze kroelt zelfs af en toe stiekem met Peer  8)! Ze is wel echt de leidster van het stel, en ook de meest volwassene. Als ik in de buurt van de kooi ben komt ze wel meteen naar me toe om gekroeld te worden en kusjes te geven. Ook zit ze het liefste gewoon rustig bij me te dutten en te kroelen, ze is niet zo'n avonturier.

Peer is echt het clowntje, de mafketel en ontzettend speels. Als het maar even kan haalt ze de raarste dingen uit, klautert de hele kooi door en ze ziet m'n hele kamer als haar grote speeltuin. Ze is helemaal idolaat van Purrel, die dan ook overal gevolgd moet worden. Als Purrel iets eet, eet zij het ook, als Purrel ergens zit, zit zij er ook, alles wat Purrel doet moet gekopieerd worden. (Af en toe ook wel handig, want als ik Purrel pak heb ik Peertje ook meteen ;D)

Pom is het verlegen meisje. Ze durft wel een beetje bij me te zitten, maar kroelen gaat echt te ver. Gelukkig doet ze dit wel af en toe met Peertje. Ze kan rustig op de kooi alles een beetje zitten te bekijken, en lekker zitten prieten. Als Peertje iets interessants heeft ontdekt is ze er wel als de kippen (uh...valken? ;)) bij, en doet ze ook vrolijk mee met al het kattekwaad.

Nou, even een update hoe het hier gaat, ga ik nu eens wat bekende dagboekjes doorlezen :D.

Groetjes,
Marije

Caroline

Leuk weer een te lezen over je P-tjes!!  :D

Groetjessssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Ik heb nog helemaal niet gereageerd op je update over de drie peetjes!
Het blijven droppies! Als ze maar lekker kroelen met elkaar, dan hebben ze het ook heerlijk!
Leuk dat Purreltje ook naar de anderen trekt, maar natuurlijk bij jou kroeltjes komt halen!

Ik wil wel eens nieuwe foto's zien, want ik weet dat je het kan!

Liefs, Gerda


Dierenfreackske




Mara


Caroline



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!



Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marije

Haaaai allemaal!
Ik kom weer een keertje langs om te kijken hoe het met iedereen gaat :D

Hier gaat alles z'n gangetje. Ik ben inmiddels al een tijdje bezig met de studie diergeneeskunde en heb het daar heel erg naar m'n zin. Ben wel druk met vanalles en nog wat dus ben blij dat de meiden zo'n grote kooi hebben. Zo hoeven ze zich ook wanneer ze er wat minder uit komen niet te vervelen.

Met de meiden gaat alles prima. Purrel is nog steeds mijn trouwste fan die het liefst de hele dag bij me zit. Peer is ook een kroelkont maar altijd op zoek naar kattekwaad en dingen om te slopen. Pommetje is nog steeds schuw, maar wil inmiddels wel op m'n vinger de kooi in en uit.

Nou heb ik een vraagje aan jullie: Ik ga in de vakantie 7 weken werken op een camping in Frankrijk, en ben ik hard op zoek naar een oppas die iig zo'n 4 weken van die tijd op mijn meiden wil passen. Het gaat om de maand juli. Eventueel zouden ze ook de hele 7 weken bij een oppas kunnen blijven, maar dit is niet noodzakelijk.

Bij mij thuis staan ze op mijn eigen kamer, dus ze zijn niet gewend aan een hele drukke omgeving. Ook weten ze niet wat ramen zijn en kunnen dus ook alleen los als de gordijden dicht zitten.

Verder zijn het hele makkelijke meiden. Ze schreeuwen bijna niet, alleen 's ochtends als ze hun ontbijt nog niet gehad hebben ;D

Is er hier iemand die tegen een vergoeding op mijn meisjes zou willen passen? Ze kunnen gebracht en gehaald worden :)

Liefs,
Marije en de drie Ptjes ;)

Marije

Ook hier nog even een schopje...

Ik heb nog geen opvang gevonden voor m'n meiden en omdat de tijd toch wel een beetje begint te dringen vroeg ik me af of jullie nog tips hebben voor een vakantieoppas. Ik ben een beetje huiverig om 'zomaar' een oppas van internet te plukken en ik wil ze niet in een opvang doen waar ze alleen maar gevoerd worden en verder geen aandacht krijgen :-\

Ik woon in Utrecht maar het is ook geen probleem om een eindje te rijden.
Iemand nog een goed idee?

bohilfra

Hoi Hoi wij zouden graag oppassen op jouw valkparkieten we hebben er zelf ook 4 wanneer ga je op vakantie misschien kunnen we mekaar helpen wij hebben ook oppas nodig we gaan 26 juli weg op vakantie en komen terug 16 augustes weer terug wanneer ga je op vakantie laat het even weten groetjes Hilbert en Dores


amazingleeuwtje

Hoi Marie ;D,

Leuk weer eens jou in je dagboekje te zien :)...

Dewi, Evi en Timo doen het geweldig goed, ze zitten nu met zijn alle op zolder ;D..