23 juli 2025, 00:29:55

De valkjes van Marianne deel 2

Gestart door Marianne, 16 mei 2004, 16:40:29

« vorige - volgende »

Marianne

29 juni 2004, 12:01:41 #105 Last Edit: 29 juni 2004, 12:03:18 by Marianne
Goedemorgen,

Ik heb weer 2 foto's in de aanbieding.

Yuko is een echte kroelerd. Kan zelfs al kusjes geven.

Hier de eerste foto:

Dit is onze jongste zoon Renzo. Elke avond zitten ze zo samen tv te kijken. (hier zijn ze aan het knuffelen)
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Marianne

En de tweede foto is van Yuko met Timo.
Hier probeert Timo of Yuko hem een kusje wilt geven.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

lilian

Hoi Marianne,
Wat een leuke foto s zeg Yuko is al wel ontzettend tam, dit kan ik van King niet zeggen dat is een echt klein baasje!!
Groetjes Lilian

Marianne

Hoi hoi,

Niets speciaal te melden, alles gaat naar wens.
Dory en Yuko trekken met elkaar op, net 2 kleine kinderen... samen schommelen, samen eten etc.
Yuko komt al erg goed in de veren, er is al geen kale plek meer te zien.
Ik zal snel weer foto's maken.

Groetjes Marianne

Suzanne

Hoi Marianne,

Wat is Dory mooi geworden zeg. En Yuko (leuke naam trouwens) is ook goed gegroeid zeg.

En alsnog gefeliciteerd met jullie trouwdag. Beetje laat, maar je weet de reden he  ;).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Mandy

Leuke foto's en ze zijn mooi geworden hoor! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Marianne

Hoi hoi,

Bedankt Mandy  ;)

Ik heb vandaag weer nieuwe foto's gemaakt van Yuko.
Eerst een foto van hoe hij 10 juni eruit zag toen hij erg geplukt was.

En dan een foto van de achterkant van Yuko zoals hij er vandaag uitziet.

Marianne

En dan ook nog een foto van de voorkant van ons eigenwijs valkje.
Ik ben er heilig van overtuigd dat het een mannetje is... zal een verrassing zijn als het straks anders blijkt te zijn.

Marianne

En de laatste foto is van zijn favo plaatsje, bij mij of in dit geval bij Timo.

Het is echt een valkje dat van gezelligheid houdt. Roept ook altijd als je weer thuis komt, maar misschien komt dat wel omdat hij dan denkt:'eten".
Ik ben benieuwd wanneer hij niet meer bedelt om pap. Yuko is nu ruim 7 weken.Kan al makkelijk wat zaadjes eten maar vindt de pap nog erg lekker.

Groetjes Marianne

Marianne

9 juli 2004, 19:42:58 #114 Last Edit: 9 juli 2004, 19:44:10 by Marianne
Heey,

Alles gaat hier zijn gangetje.
Niets nieuws te melden.
Yuko eet nog niet zelfstandig en is nu ruim 8 weken. We gaat dus nog maar even door met pap geven. Hoe kan ik hem dit nu gaan leren? Of moet hij uit zijn eigen zaadjes gaan eten? Hij knabbelt er wel al een hele tijd aan maar opeten niet.

Groetjes Marianne

Marianne

14 juli 2004, 21:53:31 #115 Last Edit: 14 juli 2004, 21:53:53 by Marianne
Heey,

Het is hier rui tijd. Overal kleine donsveertjes.
De gordijnen vlak bij de voliere is nu bordeaux rood met wit  ::)

Nog een paar weekjes en dan komt ons vakantie logeetje naar hier. Het is een wildkleur popje met de naam Pino. Ik ben heel benieuwd hoe zij het hier gaat vinden want bij haar baasjes krijgt ze de aandacht alleen en hier moet ze de aandacht delen met 6 soort genoten. Maar dat vind ze vast niet erg en krijgt natuurlijk ook aandacht van die 6 hiero.
Als Pino hier is gearriveerd dan zullen jullie vast nog wel eens iets lezen over haar.

Groetjes Marianne

Suzanne

Hoi Marianne,

Bij mij is het al weken rui tijd  :D. Het is een grote veren zooi in de voliere.

Wat typisch dat Yuko nog niet zelfstandig eet. Waarschijnlijk vindt hij de pap veel te lekker  :D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

lilian

Hoi Marianne,
Wat een mooie foto s heb je gemaakt en wat is Yuko snel terrug in zijn verenpakje gekomen zeg goed hoor.
Groetjes Lilian

Marianne

CitaatHoi Marianne,

Wat typisch dat Yuko nog niet zelfstandig eet. Waarschijnlijk vindt hij de pap veel te lekker  :D.

Groetjes

Suzanne

Hoi Suzanne,

Ik ben nu maar overgestapt op eivoer als pap te geven. Ook dit vind hij erg lekker maar krijgt dit nu nog 1 keer per dag.
Hij is nu al te vinden met zijn koppie in het voerbakje en op de bodem bij al het andere lekkers.
Toch bedelt hij als ik in de buurt komt van de voliere, Hij kan het proberen maar het is nu toch onderhand wel tijd om zelf te gaan eten. Yuko is van 14 mei en toch al 2 maanden oud.

Groetjes Marianne

Marianne

CitaatHoi Marianne,
Wat een mooie foto s heb je gemaakt en wat is Yuko snel terrug in zijn verenpakje gekomen zeg goed hoor.
Groetjes Lilian

Hoi Lilian,

En dat na te gaan dat Yuko er nu nog mooier uitziet als op de foto's van een tijdje terug.
De kale plekken zijn echt snel verdwenen. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Maar toen eenmaal de pennetjes er weer doorkwamen zag hij er al beter uit.
Nu heeft hij ook een lekker vol nekkie als je hem aan het kriebelen bent en dat is toch een stuk lekkerder hoor.

Groetjes Marianne