22 juli 2025, 19:17:47

De valkjes van Marianne deel 2

Gestart door Marianne, 16 mei 2004, 16:40:29

« vorige - volgende »

Nelly

;D
Hallo Marianne,

Leuke foto's met Timo en Renzo en het knuffel vogeltje!
En veel liefs en groetjes van ons allemaal

Je Zussie

Marianne

Hoi Lezers,

Zaterdag a.s. komt ons logeetje.
Ik heb van Leo en Tonnie al een foto toegezonden gekregen en zal die even hier wegzetten.

Dit is dus Pino.
Zij komt dus 2 weekjes bij ons logeren.
Als ze er is zal ik weer wat schrijven.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi Marianne,

Wat een mooi valkje is Pino. Leuk dat ze bij je komt logeren.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

lilian

Hoi Marianne,
Leuk valkje is pino zeg lijkt op onze sam, lijkt me best wel spannend een logeetje ben erg benieuwd hoe het zal gaan en ik blijf het volgen hoor Groetjes Lilian

Nelly

:D Hallo Marianne  :D

Hier weer een krabbeltje van mij
Hoe gaat het allemaal met jullie en natuurlijk je valkjes?
Is je logeetje al goed aangekomen, ben benieuwd hoe dat gaat, ineens 6 soortgenootjes om je heen als je alleen zijn gewent bent.  ::)
Maar dat lees ik de volgende keer wel hier op je site!

Groetjes, liefs

Je Zussie! ;D

Leo_Schroer

Hoi  Marianne

Wij zijn ook zeer benieuwd hoe Pino deze logeerpartij vind.
Ik hoop positief,zodat wij op zoek kunnen gaan naar een maatje voor pino, zodat ze niet langer alleen is.

groetjes van leo en Tonnie en tot over twee weken.

Marianne

Hallooooo,

Nou even een klein up-date-je.
Pino, het logeetje, was gisteren er rustig. Af en toe keek ze even naar de voliere maar over het algemeen deed ze net of ze de andere valkjes niet zag.

Vanaf vandaag is het anders hoor. Ze ijsbeert heen en weer over haar stokjes, zit continu te roepen naar mijn valkjes en die antwoorden dan natuurlijk terug.
Vanavond gaan ze los, en ik ben benieuwd hoe het gaat.
Op het moment trekt Yuko erg naar Pino......

Wordt vervolgt.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Marianne

Hier nog een foto van de situatie nu hier in huis.

Links mijn voliere en daarnaast de kooi van Pino.

Groetjes Marianne

Marianne

Hoihoi,

Net een emailtje gestuurd naar Leo en Tonnie met wat foto's van Pino.
Ze zijn al op vakantie maar dan kunnen ze straks alvast wat lezen als ze thuis komen.

Hier een foto van de eerste kennismaking:

Ik had mijn 6 schatjes los gelaten en na hun gekke vliegkuurtjes gingen ze kijken op de kooi van Pino.
Na een tijdje heb ik Pino ook uit haar kooi gehaald. Spannend want ze is thuis altijd alleen.
In het begin wat blazen maar na een paar minuten ging het al goed.

Marianne

2 augustus 2004, 01:36:51 #129 Last Edit: 2 augustus 2004, 01:38:27 by Marianne

En deze foto is van Yuko en Pino. Ze lijken nu erg op elkaar. Yuko heeft iets meer geel in zijn hoofdje en natuurlijk een goude ring om. Pino heeft een blauwe om.
Bovenop de kooi is Yuko en een beetje rechts dat is Pino.

Groetjes Marianne

Marianne

Goedemorgen,

Nou, Dory is er ook vroeg bij zeg....
Ze is op 11 april uit haar eitje gekropen en zit nu al prins(es) heerlijk de bekende piepgeluidjes te maken van het wipwappen. Ze gaat hierbij een beetje raar aan de tralies hangen met haar kontje op het touw. Zelfverdediging dus  ;D

Met het logeetje gaat alles prima. Gisteren zat ze voor het eerst ook op de voliere. Ze is nu nog 1 weekje bij ons. Wat gaat dat toch weer hard.

Groetjes Marianne

Marianne

Hoihoi,

Wat gaat de tijd toch snel zeg.
Over 3 dagen komen Leo en Tonnie hier hun valkje Pino al weer ophalen.
Het is heel goed gegaan al kan je wel merken dat Pino al een tijdje alleen is. Ze vermaakt zich uitstekend in haar eentje.
Het contact met de andere gaat redelijk. Yuko probeert nog wat intensiever contact met haar te zoeken terwijl de andere het zo wel best vinden.
Ik ben benieuwd of ze straks een leuk maatje voor Pino kunnen vinden al denk ik dat ze er niet al te lang meer mee moeten wachten.
Dus nog een paar nachtjes en dan zal het een stuk kaler zijn hier in de huiskamer.

Groetjes Marianne

Marianne

Heeyheey,

Vandaag is ons logeetje weer opgehaald.
Alles is goed gegaan met Pino.

Leo en Tonnie waren helemaal weg van Yuko en jullie raden het al..... Ze hebben Yuko gekocht als maatje voor Pino.
Nu is Yuko nog bij ons maar als ze een voliere hebben gekocht dan komen ze Yuko ophalen en dan kunnen ze samen, Yuko en Pino, in de nieuwe kooi.
Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan maar ik verwacht weinig probleempjes. Ben ook heel benieuwd of Yuko inderdaad een man is maar Leo en Tonnie hebben mij beloofd op de hoogte te gaan houden.
Timo moest wel even slikken toen hij te horen kreeg dat Yuko weg gaat. Hij heeft hem die naam gegeven en is het enige valkje dat hij kan aaien. Maar na enige uitleg heeft hij toch zijn eigen kunnen vinden in het feit dat dit voor Pino en Yuko  erg leuk is.

Ik hou jullie verder op de hoogte.

Groetjes Marianne

Marianne

Hoihoi,

Vanmorgen is Yuko opgehaald door Leo en Tonnie. Vanaf vandaag woont hij dus samen met Pino in een voliere.
Zij verteld dat Pino nog niet helemaal de oude was, misschien miste ze de valkjes.
Dan komt het nu weer een beetje goed want nu is Yuko om haar extra gezelschap te houden.
Ik ben heel benieuwd hoe het met hem gaat maar Tonnie en Leo houden mij op de hoogte.

Groetjes Marianne

Marianne

Ben ik weer....

Net een heleboel leuke foto's ontvangen van Yuko's nieuwe omgeving.
Een hele mooie voliere en hij was al lekker los aan het vliegen.
Ook een leuke foto van Yuko en Pino op haar speelboom.
Ik zal die foto eens hier gaan plaatsen.

Groetjes Marianne.