24 juli 2025, 01:36:28

De valkjes van Marianne deel 2

Gestart door Marianne, 16 mei 2004, 16:40:29

« vorige - volgende »

Marianne

11 oktober 2004, 19:53:31 #195 Last Edit: 11 oktober 2004, 19:54:46 by Marianne
en hier nog een close-up foto van de oudste lutino.
Die is op het moment bezig met een groeispurt.
Ook heeft zij al 1 oogje open.

Onze holle bolle gijs van Jewel en Dobey heb ik vandaag geringt. Ik was nog maar net op tijd. Gijs heeft een klein beginend kuifje en de vleugeltjes worden ook al donker.
Op het moment zit Jewel hem lekker te verwennen vandaar vandaag geen foto van hem/haar.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Jeetje wat gaat dat hard zeg. Alweer een oogje open.

Leuke foto's weer.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Mandy

Ooo ik heb nogal wat gemist zie ik wel! :o
Gefeliciteerd met al je kleintjes! ;D
Ze zien er goed uit hoor, hopelijk worden het mooie gezonde valkjes, geniet er maar lekker van. :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Marianne

13 oktober 2004, 14:25:49 #198 Last Edit: 13 oktober 2004, 14:26:34 by Marianne
Hoihoi,

Toen vanmorgen de ouders uit de blokken waren heb ik meteen maar even lekker met de kleintjes geknuffeld.
Met de twee allerkleinste is het nog wel een beetje eng, die zijn nog zo teer.
En daarna meteen maar van de gelegenheid gebruikt gemaakt om ze alle 4 op de foto te zetten.

De eerste foto is 'Gijs' van Jewel. Je kan al goed zien dat er donkere veertjes aankomen, maar de pootjes blijven nu nog relatief licht van kleur. Deze is geboren op 2 oktober.

Hier heeft 'Gijs' nog niet zo'n volle krop maar op het moment wordt ie flink gevoerd.
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Marianne

De tweede foto is van de oudste lutino.
Zij is op 3 oktober geboren. Net geprobeerd te ringen maar die bleef nog niet goed zitten. Nog even wachten dus.
Zij heeft beide oogjes al open en piept heel lief als je haar knuffeld.

Marianne

En dit is de jongste lutino.
Zij is geboren op 4 oktober.

Marianne

En de laatste foto is van de jongste van het trio.
Deze is op 6 oktober geboren en zal waarschijnlijk een geparelde gaan worden.

Zo dat was het dan weer.

Groetjes Marianne

Suzanne

Hoe doe je dat toch met van die leuke randen er om heen?

Maar je jongen zie er goed uit zeg! Ben wel jaloers op Henry dat hij straks geparelde lutino's heeft.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Hoi Suzanne,

Die randen om de foto's maak ik met Paint shop pro 8.
Dit programma heb ik gedownload ergens op het net en werkt erg fijn.

Groetjes Marianne

Suzanne

Hmm, daar ga ik dan ook eens naar zoeken  ;D. Ik vind het nl. altijd zo leuk staan.

Groetjes

Suzanne

Marianne

Hallo allemaal,

Even een update-je.
Het gaat heel goed met je kleintjes. De oudste lutino heb ik vandaag ook al geringd.
De oogjes zijn, op de jongste van Bassie en Zazou na, bij allemaal open. Ze worden dan meteen een stuk grappiger, vind ik.
'Gijs' wordt misschien wel een cinnamon, ik twijfel nog wel maar hij is een heel stuk lichter van kleur dan Yuko toen was. Bij Yuko waren ook de poten intens donker en bij 'Gijs' nog niet. Ook is 'Gijs'zijn staartje aan het doorkomen.
De lutino's hebben nu ook al een piepklein kuifje. Wat gaat dat dan ineens toch snel.
Ze groeien goed, eten lekker en vinden het knuffelen ook prettig, al is dat maar een paar minuutjes want dan zet ik ze weer in het blok.

Dat was het dan weer.

Groetjes Marianne

Henry

he maianne

nou wel veel vertroettelen he de lutino he :D :D
maar ben blij dat ze veel eten krijgen he en dat ze flink gaan groeien.

henry

Marianne

Hoi Henry,

Ik vertroetel alle kleintjes, ze zijn zo schattig ;D
Spannend nu of ze inderdaad parels krijgen, volgens de tabellen wel maar uitzonderingen bevestigen de regel.
Straks als ze veertjes hebben zullen wij het weten en kan jij je keus gaan maken tussen die twee dames.

Groetjes Marianne

Myrna

hallo tante marianne  :D

ik vind jou baby vogeltjes lief
ik heb nu herfst vakantie
wij hebben visjes ge kocht  ;D
volgende week gaan we naar de efteling toe
en dan gaan wij in de witte bootjes
en dan gaan we met matthijs in de poppenfestival

groetjes myrna 8)

Marianne

Hallo lieve Myrna,

Wat een bof dat je herfstvakantie hebt. Timo en Renzo moeten nog een week naar school.
Alvast heel veel plezier in de Efteling.
Knuffels voor jou, Danique en Matthijs en de groetjes aan mama en papa.

Groetjes tante Marianne