8 mei 2025, 06:41:13

een cadeautje!!!!

Gestart door Coco en Chantal, 13 mei 2004, 01:37:14

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

Hoi margot

ja je moet er wat voor over hebben he :D. je kunt altijd bij mij een bakkie komen doen hoor ;). Dan moet je er een lekker dagje uit van maken  :D :D

Er zaten weer hele mooie zei mijn man.
geparelde witkoppen en cinnamon witkop gepareld en nog een bonte zoals Noa.

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

luukluuk

ja maar ik krijg vanavond mijn lutino  ;),die is ook mooi hoor
maar daar bij jullie in Limburg zijn ze zeker super  :)
heb wel kenissen in Limburg ,in Heerlen
ben er pas geweest ,en we gaan wel eens snowboarden in Landgraaf ,een keer per jaar haha
ik mag ook niet meer dan 2 valken binnen van mijn man  :(
maar mischien ooit ,ik zal aan je denken dan hoor ! dan maak ik er een dagje uit van  :D
zal vanavond foto,s maken van mijn nieuwe lutino okee
gr Margot

Coco en Chantal

Hoi Margot

ja dat is vlakbij Heerlen hahaha.
ja dat zei mijn man ook eerst ik mocht niet meer dan 2 en nu heb ik er al 5 whahaha, hij koopt ze zelfs voor mij, ik zal wel HEEEEEL lief zijn denk ik  ;D.
Nou ben benieuwd naar je lutinootje, die zijn ook zo mooi.heb ik zelf ook 1 Chanel heet ze :).

groetjes chantal doeiii

Anita1

:D wauwwww wat een mooi beestje.ik ken die zaak wel.die heeft ook internet.kan je alles bij bestellen ook.is een grote zaak.wauww echt een koopje.ik heb nila gekocht.die was 17 euro.is ook een koppje vind ik.ook bij een kweker.maar de prijs maakt me niet veel uit.sommige die echt handtam maken mogen best meer vragen.nila was dus niet handtam.maar in 1 dag wel al op mijn hand.en kroelen vind ie heeeeeerlijk.das wel leuk dan.veel plezier met je mooie schatjuuuh.kussssss anita

luukluuk

heb jij ze alle 5 binnen zitten ,of buiten ?
ik heb ook wel een grote kooi hoor een jockkooi ! voor een papagaai ,
gr Margot

Coco en Chantal

13 mei 2004, 15:55:29 #20 Last Edit: 13 mei 2004, 15:57:19 by Coco__en_Chantal
Hoi Margot

ik heb ze allemaal binnen zitten in deze kooi.

Er zitten ondertussen wel weer meer speeltjes in en andere stokken hahaha. Wat hebbben ze het toch goed he?.

Hoi Anita

ik ben ook benieuwd naar jou valkje hoor, heb je al een foto?
En 17 euro is ook zeker niet duur

groetjes chantal

luukluuk

zo kooi heb ik ook een jock kooi ,op marktplaats gekocht voor 25 euro een koopje dus ,alleen moest ik 2 glasplaten er bij kopen nieuw en ook de wielen ben ik nog mee bezig ,heb de wielen al wel ,maar nog niet de dopjes ,maar je kan alles bij die kooien los er bij kopen ,
mijn valkje heb ik pas vanavond 9 uur ,en een foto heb ik nog niet ,hij is trouwens 20 euro ! ,
zal de foto zo snel mogelijk er op zetten
gr Margot

luukluuk

hier de foto ,van ons nieuwe valkje
hij is zo 10 weken ,maar al best groot ,klopt dat dat ze altijd rode ogen hebben ?
ze zitten al samen in de kooi ,en het gaat goed ,
verder laat ik snoopy maar lekker eerst wennen in de kooi ,en morgen ook ,
gr Margot

Joyce28

wat een leukerd,gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
en de mijne word zondag 10 wkn,en ze zijn inderdaad al groot he,hihi
Ja hier ook rode ogen,zo valt het niet op,alleen bij een bepaals lichtval of flitser van de camera

Suzanne

Hoi Chantal,

Wat een schitterend valkje heb je er weer bij. Echt een liefie zeg! Ik wil ook wel zulke cadautjes van mijn man krijgen  :D.

Hoi Margot,

Jij hebt ook een mooi lief nieuw valkje zeg  :-*. Ennu, mijn lutino man heeft geen rode oogjes (ook geen kale plek achter zijn kuif). Ik heb hem van verschillende hoeken (met verschillend lichtinval) bestudeerd, maar zijn oogjes zijn echt bruin).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

luukluuk

Hoi Chantal is jou valkje ook 10 weken ,van de foto hier boven ,die van mij heeft al een veel langere staart ,best wel raar ,en hij heeft ook geen ringetje om ,terwijl de man zei dat ze gouden ringetjes hadden ?
mischien heb ik wel de verkeerde mee genomen !
oja deze heeft echt rode ogen hoor ,ik dacht dat alle lutino,s dat hadden ?

Coco en Chantal

14 mei 2004, 03:55:34 #26 Last Edit: 14 mei 2004, 03:56:47 by Coco__en_Chantal
Hoi Margot

wat een schatje zeg die van jou , heel erg mooi.
Je bedoelt of Noa al 10 weken is of het valkje bij mijn handtekening? NOa schat ik op 6 weekjes ongeveer en de foto bij mijn handtekening is nemo maar daar was hij 4,5 week op.

hahaha je zal toch niet de verkeerde mee hebben genomen whaha :D :D, nou de ene kweker ringt wel en de andere weer niet, ik weet ook niet wat daar de rede van is, zal je eens kunnen vragen aan die man.

En onze Chanel heeft ook rode ogen.

nog veel plezier met je valkje

groetjes chantal

luukluuk

Hoi chantal
hij zei dat hij ze wel een ring had gegeven ,ik zag er ook met ring vliegen ,maar ik heb hem een mail verzonden ,kijken wat hij zegt ,
hij is nog niet tam ,hij komt zo uit de volere ,hij bijt ook best wel ,maar hij is ook bang nu he ,en hij zit al in de jock kooi ,
we gaan hem wel tam proberen te krijgen hoor
gr Margot

Coco en Chantal

14 mei 2004, 12:31:04 #28 Last Edit: 14 mei 2004, 12:32:46 by Coco__en_Chantal
HOi margot

nou dat zal veel tijd en geduld kosten om hem tam te maken, maar ik weet zeker dat het je lukt.
Ik heb chanel ook uit de voliere ze was toen al uitgevlogen en het heeft veel tijd gekost om haar tam te krijgen en nu is ze voor mij super tam, ik mag haar koppie krauw doen en kan haar pakken, maar richard en lincey die kunnen dat weer niet haha.Ik ben de enigste die aan haar mag komen, aan de ene kant vind ik dat wel jammer, maarja ze is wel lief hoor, af en toe een kattekop tegen de andere, want chanel is een echte poetser. Als er iets vies op de valken zit en nu zeker bij die kleintjes dan begint ze meteen te poetsen en dat vinden ze soms helemaal niet leuk, want soms gaat het wel heel hard handig  :-/ maar schoon zullen ze worden denkt ze dan  ;D

Gisteren leek het net of ze aan de poten zat te pikken van Noa, maar het ringetje van Noa was vies en dat was ze dus aan het schoonpoetsen ;) rich zei al die rotvogel is weer aan het pikken hoor, maar niet dus  ;D

ben benieuwd wat die man er van zegt en of je wel de goeie hebt meegenomen haha :)

groetjes chantal

Dit is  onze chanel  ;)

luukluuk

lief is chanel hoor ,ik heb eens ook een parkietje tam gekregen ,die was ook erg wild ,ze moeten eerst ff aan de hand wennen ,snoopy schrikt er nog van niet meteen ,ik heb haar al kunnen aaien en toen ze het door had schrok ze meteen heel erg ,en omdat koppie er eigelijk altijd uit is was de kooi ff open vanmorgen toen moest ik haar oppakken en toen beet ze best hard ,maar gelukkig niet helemaal door  :)
nu zit ze een beetje te suffen ,denk dat het ook veel is voor zo,n beestje alles gelijk ,bij je ouders weg en ineens binnen .en bij mensen
maar ik hou julie op de hoogte
gr Margot