8 mei 2025, 06:05:20

Ben ik nu al besmet :)

Gestart door Farena, 10 mei 2004, 02:14:23

« vorige - volgende »

boezempje

hai hai

nou het zijn echt mooien valkjes.
en tam wordt hij nog wel.
zijn het man/en vrouw?

gr.boezempje

Farena

Wat een reacties hahaha, ben je ff een weekje het land uit  ;D

Wel leuk te zien dat dit forum leeft.

@Paul, idd het lijkt erop dat ik besmet ben, en die kooi is idd om er in de toekomst nog iets bij te zetten.
Alleen weet Farena dit nog niet(ik ben Marco, maar mijn inlog naam is wel verwarend ja ik kijk eens of ik hem zal aanpassen maar Marco's waren bezet)maar daar komt ze wel achter  ;)
maare ik wist niet dat dat het probleem was van dat jong mannetje ik dacht dat je het juist bij een jong wel zag wat het was. Dus weer iets geleerd.
Ene de dierenzaak wist het idd ook niet zeker dat Harry een mannetje is, ik ging er eigenlijk zelf vanuit vanwegen zijn mooie rooie wangen. Bij Ozzy zijn ze minder rood dus twijfel ik of dat zelfs geen vrouwtje is  :o

Maar al bij al maakt het niet zo veel uit, ik was gewoon bang jongen te krijgen.

@suus, jij had het over loederige oogjes, idd dat klopt lees mij eerste topic maar eens.(Mijn eerste valkje)
Hij heeft direct na aanschaf bijde ogen ontstoken gehad, maar tegen over toen zien ze er weer wel goed uit(in dat topic staat ook een foto ervan).
Of ze nu zo blijven weet ik niet maar ik denk het wel want het is nu toch al een tijd terug.

Voor de rest iedereen bedankt voor de reacties.

Groetjes Marco  ;D