27 april 2024, 10:12:19

Witkop te koop

Gestart door Speedy, 9 mei 2004, 16:09:30

« vorige - volgende »

Speedy

Ik heb nog te koop 1 witkop, waarschijnlijk met een vleugje bond, omdat er achter op de kop ook witte veren zitten.
Mazzel (naam kan je zelf nog veranderen als je dat wilt) is geboren op 30-03-2004.





Voor meer informatie kan je me mailen.

Groetjes,
   Trudie

Stijn dc

hoi

mooi valkje hoor, daar zal je best wel een baasje voor vinden hoor!

SDC:D

Theetje

Hoi Trudie,

Wat een leukerdje zeg. Helaas zitten mijn kooien al vol anders had ik het wel geweten.

Je bent hem vast snel kwijt. Zo'n valkje kan toch niemand weerstaan!

Groetjes

Theetje


Tara

Hoi Trudie,

wat een schatje, jammer dat ik en België woon, anders had ik Mazzel zeker gekocht, het ziet er een superlievie uit :-).

Groetjes, Tara

Farena

Als ik dat geweten had, had ik er geen bij de dierenzaak gehaald die shuw is.
Lijkt wel of er in omgeving Maastricht niemand valkjes kweekt  :'(

Speedy

Mazzel is een pop, Barbara heeft het voor mij uitgezocht.

Wie er interesse heeft in Mazzel kan mij nog altijd mailen.
Ze is vandaag precies 6 weken, dus je kan er nog een leuk kameraadje aan hebben.

Groetjes,
   Trudie

Speedy

Helaas voor de liefhebbers te laat!! ze is al weg... dus deze topic mag gesloten worden.
Ze is opgehaald door iemand met een heel mooie buiten voliere, schitterend mooi en daar zal ze zich zeker wel thuis gaan voelen.

Groetjes,
   Trudie

Paul

Hoi Trudie,

In een volliere zal ze het zeker naar de zin krijgen.
Maar dat er niet meer mensen hem wilden hebben want hij was best heel tam en lief :-(
Maar het is nu zo dat er erg veel valkjes aangeboden worden dus is het aanbod erg groot misschien dat het daar mee te maken heeft.
In elk geval is ze goed terecht gekomen in een volliere heeft ze lekker de ruimte.

Groetjes, Paul

Speedy

16 mei 2004, 19:27:04 #8 Last Edit: 16 mei 2004, 19:29:31 by Speedy
Hoi Paul,

Ja ik was ook eerst ff een beetje terughoudend hoor, over dat het niet bij iemand binnen is, maar ja ik kreeg wel veel vragen van mensen die een vlakje wilden, maar verder dan de vraag kwamen ze niet.
Misschien  woon ik toch te ver voor sommigen, of ze vinden het te duur.
Wat ik ook zo jammer vind is, dat ze eerst zo enthousiast over kunnen komen en vervolgens niks meer laten horen.
Ook als ik later dan lees dat ze ook nog ergens anders geslaagd zijn voor een valkje, zonder het ff te laten weten.
Ach ja...zal de opvoeding wel zijn he. ;D
Ik weet zeker dat ze het wel naar haar zin zal krijgen hoor, want ze is nog jong en daar kan je nog veel kanten mee op.
Het was iemand die er ook wel verstand van had hoor.
Ja er is zeker veel aanbod momenteel, ik hoop maar dat ik de volgende jongen wel kwijt raak, anders zit ik met een probleem, maar daar zal jij ook wel eens mee te maken gehad hebben, misschien?

Paul

Hoi Trudie,

Vaak als ze al wat groter zijn raak je ze helemaal lastiger kwijt.
De meeste willen een valkje wat net eet maar die van jou was net oud genoeg om zelf te eten dus juist de ideale leeftijd.
Ik had vorig jaar niet echt moeite gedaan om ze kwijt te raken en een keer op marktplaats gereageerd op iemand die er een zocht en die was toen meteen verkocht.
En de laatste heb ik toen gelukkig bij Mariska kunnen plaatsen maar dat was ook een schatje maar helaas geplukt dus veel mensen willen hem dan niet.
Ik heb nu een kleine wachtlijst dus 3 ben ik er zonder meer nu kwijt als ik weer een nestje heb dat scheelt.
Ik heb ze nog niet via marktplaats te koop gezet ik kijk soms naar de advertenties als iemand er een vraagt en dan kan je een klein beetje inschatten of dat wat lijkt.
Anders reageren ook soms mensen waar je je valkje zeker niet wilt plaatsen :-(

Groetjes, Paul

Theetje

Hoi Trudie,

Fijn dat Mazzel een goed tehuis heeft gevonden. Je kunt ze nu eenmaal niet allemaal houden alhoewel we dat allemaal wel zouden willen denk ik.

Ik zal de topic hierbij afsluiten.

Mazzel, veel geluk bij je nieuwe baasjes!

Groetjes

Theetje