4 mei 2025, 19:50:44

dagboek lilian

Gestart door lilian, 8 mei 2004, 22:36:22

« vorige - volgende »

lilian

Hoi Marianne en iedereen,
Ik heb heeeeeeel groot nieuws te melden, ik heb daarnet in de blok gekeken en er lagen 2 jonkies!!!!!!!!!!!!, gaaf he ik heb ze alleen nog niet gepakt omdat ik denk dat er eentje nog maar net uit was en kuifie ontzettend kwaad was.
Ze zijn wel heeeeeeeeel erg klein dus ik ben erg benieuwd of het goed zal gaan zodra ik denk dat ze er beter tegen kunnen zet ik ze op de foto, ik zal vandaag wel een foto van king erop zetten, die zullen jullie wel niet meer kennen hij is al groter dan missy.
Groetjes Lilian

lilian

Hallo, hier zijn de beloofde foto s, de eerste is missy en de tweede ik king mooi he.
Groetjes Lilian

Tara

Hoi Lilian,

gefeliciteerd met je 2 jonkies he ;-).

Die foto's zijn idd erg mooi, zien er goed uit hoor! Toppie!

Groetjes, Tara

Marianne

Hoi Lilian,

Gefeliciteerd met je 2 jonkies.
Dat gaat snel bij je..... ik zat nog te wachten op antwoord of de eitjes bevrucht waren  ;)

Succes met de kleintjes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

lilian geense

Hai allemaal,
Bedankt voor de felicitaties maar ik ben toch wel erg benieuwd hoe het af zal lopen ze zijn zo ontzettend klein als je dan king zag van 1 dag oud is het met deze twee een verschil van dag en nacht.
Is dit bij jullie ook weleens voorgekomen???
Ik ga straks weer kijken of ze wel gevoed worden en houd jullie daarvan op de hoogte .
Groetjes Lilian

lilian

Hallo iedereen,
Hier ben ik weer, ik heb net nog even gekeken en toch maar een foto gemaakt, vader ging ervan af maar gelukkig ging hij zodra ik weg was weer in de blok.
Vinden jullie ze ook niet erg klein????, ik hoop dat je het een beetje kunt zien want de foto is een beetje bewogen.

Groetjes Lilian

Tara

Hoi Lilian,

wat zou je vermoeden? Zo'n klein eitje en paf een groot beest eruit :D. Hahah, nee ze zijn niet te klein hoor, hoe oud zijn ze? Nog jong toch? Waren ze niet van vandaag of heb ik het verkeerd begrepen? Ik vind ze er goed uitzien hoor, maak je maar geen zorgen :-). King is groot, volwassener geworden, je weet wss niet supergoed meer hoe groot die was hoor. Maar ik vind ze er goed uitzien :-).

Groetjes, Tara

lilian

Hoi Tara,
Je zal wel gelijk hebben hoor King is inderdaag erg groot geworden, de jonkies zijn van 21 en 23 juni vandaag heb ik weer gekeken en het ging goed er liggen nu nog 2 eitjes bij en toen ik er eentje pakte en luisterde piepte het, ik vond dit heel erg leuk ik heb dit nog niet eerder gehoord dit eitje zal morgen wel uitkomen denk ik.
Groetjes Lilian

Tara

24 juni 2004, 15:01:47 #98 Last Edit: 24 juni 2004, 15:35:01 by tara_dewulf
Hoi Lilian,

leuk hoor, dat een eitje piept, hij zal er dus idd wss morgen zijn :-). Gefeliciteerd!

Groetjes, Tara

lilian

Hoi Tara en iedereen,
Tara je hebt gelijk!! hoor vandaag weer een jonkie schattig hoor, en ik kan nu wel zien dat de andere groeien want ze zijn een stukje groter dan de jongste, het andere eitje hoorde ik nog niet piepen maar dat kan morgen nog wel komen denk ik.
Groetjes Lilian

Tara

Hoi Lilian,

wat goed hoor, dat er een derde is, gefeliciteerd :-). Ben blij voor je ... De vierde komt nog wel, wss over een dag of 2-3.

Groetjes, Tara

lilian

Hallo iedereen,
Groot nieuw, het 4e eitje is vandaag ook uitgekomen, dus nu zijn alle eitjes uit, ik kijk voorlopig nog maar niet te veel dus foto s moeten nog even wachten.
Groetjes Lilian

Tara

Hoi Lilian,

gefeliciteerd met het vierde kleintje hoor, erg goed!

Groetjes, Tara

giovanni

yo Lilian

Tof zeg dat je 4eitjes zijn uitgekomen:)
Hopelijk worden ze net zo groot als je andere
2 ;)

grtjs

lilian

Hallo iedereen,
Hier een foto van het kwartet, ik kon hem net maken omdat ze er allebei afwaren.

Groetjes Lilian