wie heeft een foto van een geel bont geparelde

Gestart door luukluuk, 8 mei 2004, 21:56:04

« vorige - volgende »

Tara

O ik zie het, wat een schatje is het hoor Marianne, ziet er goed uit, mooie bont geparelde!

Ik ben erg benieuwd of die boer nou je valkje wel houdt hoor Margot! Hopelijk is alles nu wat duidelijker voor je :-).

Groetjes, Tara

luukluuk

ik ook ik hou jullie op de hoogte ,
en het is inderdaad een mooi beestje Marianne ,
gr Margot

Paul

Hoi Margot,

Ik denk dat geel bont gepareld een bonte is met veel geel en weinig grijs.
De meeste bonte zijn voornamelijk grijs met wat vlekken en weinig geel.
Dus ik denk dat ie er een beetje zo uitziet:

Dat is in elk geval het enige wat ik me erbij voor kan stellen.

Groetjes, Paul

luukluuk

ik hoop het ,deze zijn echt super mooi  :D
maar verder ja als hij maar heeel lief is toch !
bedankt voor de foto,s
zijn dit jou valkjes ?
of zo maar een foto ?
gr Margot

Tara

Hoi Margot,

die foto's komen van de fotopagina's hoor :D. Anders zou ik wel heel jaloers mogen zijn op Paul :-).

Groetjes, Tara

luukluuk

ooooo hahaha dacht het al !
ze zijn super mooi he
gr Margot
weet jij mischien hoe ik een andere foto kan nemen die steeds onder mijn berichtje komt ?
gr Margot

Tara

Hoi Margot,

jah, daar moet je voor naar je profiel gaan. En als het goed is even naar beneden scrollen en daar zul je 'Handtekening (signature)' zien staan en je zult een link zien staan tussen [ i m g ] en [ / i m g ]. Die zorgt ervoor dat de foto komt die er nu staat, als je een andere foto wil moet je een andere uploaden en die link daar plaatsen :-).

Groetjes, Tara

Joyce28

12 mei 2004, 16:57:55 #22 Last Edit: 12 mei 2004, 17:00:26 by Joyce28
nou zeg,om eerlijk te zijn had ik niet eens meer een valkje gewilt van die man,dat zijn toch geen afspraken? ::)
Zit je je erop te verheugen,ooh sorry zijn al weg,wie zegt dat je ze over 2 wkn krijgt?
Maar goed,das jou keus natuurlijk :)
En toch maar een bonte en geen witmaskertje :)? Ik zou wel een albino bonte willen,zal wel een mega wachtlijst voor staan,maar ik heb alle geduld,heb er net 1 bij  :P

luukluuk

ik doe het ook niet ,ik heb hem al een mail verzonden ,
ik heb op marktplaats een ander gevonden
een lutino van 10 weken ,in utrecht ,we gaan hem morgen ophalen ,
laat hem maar je weet wel he ,
ik wil er eigelijk ook nog zo veel een geparelde wit kop ,of een bonte witkop ,of een bonte
ze zijn eigelijk allemaal super mooi en lief  :D
maar ik mag er echt maar 2 hebben binnen ,mischien ga ik ze ooit buiten houden ,en dan wel meer  ;)
gr Margot

Barbara

Hoi Joyce,

een albino bonte? Wat stel je je daarbij voor? Een albino bonte ziet er uit als een gewone albino, dat bont zie je niet maar zit wel in zijn genen, wist je dat?

Groetjes,

Barbara

Joyce28

nou,ik had eens een witte gezien,met alleen donkergrijs op de vleugels,verders spierwit

en daar stond onder albino bont
het is zoooo ingewikkeld he,haha

maar het word een andere mutatie hoor ;)

Suzanne

Hoi,

Ook al heb je inmiddels een lutino besteld, ik heb een bonte geparelde man met veel wit/geel. Dus misschien bedoelde hij zo iets.

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Coco en Chantal

Hallo
en die van mij is ook bont gepareld ;D
Groetjes Chantal en de valkjes

Barbara

Een witte met donkergrijs op de vleugels is gewoon een bonte witmasker met weinig grijs, dat kan nooit een bonte albino zijn, dus diegene die dat er onder had gezet had er geen verstand van denk ik.

Joyce28

CitaatEen witte met donkergrijs op de vleugels is gewoon een bonte witmasker met weinig grijs, dat kan nooit een bonte albino zijn, dus diegene die dat er onder had gezet had er geen verstand van denk ik.

Hoi Barbara,

Typ bij Google eens bonte albino in,de eerste link daar zag ik hem ;)