super mooi valkje maar welke mutatie???

Gestart door breezer, 13 mei 2004, 02:14:53

« vorige - volgende »

breezer

Hoi wat denken jullie van dit valkje de meest rechtse op de foto ik vind het echt een super mooi valkje alleen wat voor mutatie zal dit zijn en wat voor geslacht?

Groetjes Ramona

Tara

Hoi,

dat is een bont valkje, alleen bij bonte valkjes kun je niet zeggen wat het geslacht is, dit moet je via het gedrag uitzoeken wel ...

Het is idd een mooi valkje :).

Groetjes, Tara

Sander

Hello

Dat zal idd een bont valkje zijn, en zoals Tara al zei, bij bonte valkjes kun je het geslacht alleen maar te weten komen door het gedrag!

groetjes
sander

breezer

Hoi

Dat dacht ik al ja dat het een bonte zou zijn, die vind ik nou altijd zooooo mooi echt jammer dat je daar het geslacht nooit van weet, ik heb nou ook een bonte besteld bij Suzanne dat is ook een schatje hoor hij of zij is nu 5 weken oud dus ik moet nog ff wachten, maar die heb ik op de gok gekocht ik zie wel wat voor geslacht het wordt, want ik wil straks toch 4 koppels en ik heb al drie vrouwen dus eentje mag nog een vrouwtje zijn...

Dit is hem dus is het geen schatje?

Groetjes Ramona

Tara

Hoi Ramona,

het is zeker een schatje hoor, maar ah, wacht af, het gedrag komt al snel genoeg te zien hoor ;-).

Groetjes, Tara

breezer

Nu is mijn foto weg ik snap er helemaal nix van :-/

Ramona

Paul

Hoi Ramona,

Welke foto bedoel je want die bij je eerste bericht hier zie ik gewoon nog staan hoor.
Of bedoel je een andere foto?

Groetjes, Paul

Tara

Hoi Paul,

ja, bij de eerste kun je die nog zien, maar bij de tweede (bont jong van Suzanne normaal gezien) kun je de foto niet meer zien.

Groetjes, Tara

Suzanne

Hoi,

Hier zit je dus, Ramona. Ik vroeg me al af wat je forumnaam was  :D. Maar nu heb ik je gevonden ;D.

En dat is idd ook een bont valkje. Mooie vogel vind ik.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.