5 mei 2025, 18:41:13

3 dagen

Gestart door lilian, 8 mei 2004, 19:44:18

« vorige - volgende »

lilian

hallo iedereen hier is hij of zij drie dagen en het andere eitje is nog niet uit ook zie je een foto van sam en moos ons andere valkparkietenkoppel. Ik had daarover een vraagje de gele is moos en zit de hele dag tussen zijn veren alleen s avonds rond 1800 uur komt er wat leven in zijn er van jullie kant tips wat ik hier aan kan doen, de grijze is sam en is heel erg tam heeft altijd binnen gezeten toen zij net uit de blok kwam maar ik heb haar voor de gezelligheid bij moos gezet en ik kan haar nog gewoon pakken en mee spelen.

Tara

Hoi hoi,

het jonkie ziet er in ieder geval  goed uit, misschien kan je een dagboekje beginnen?

In ieder geval ff over Moos, ik neem aan dat dat je mannetje is als het een koppel is? Misschien heeft hij momenteel wat last van een rui? Want dan zijn ze vaak wat kalmer en slapen ze vaker. Slaapt hij op 1 pootje? Want als ze op 2 pootjes slapen kan dat vast aanleiding geven tot ziekte ...

Groetjes, Tara

lilian

hai tara,
ja ik denk dat ik ook maar een dagboekje ga beginnen kan ik al min foto s op kwijt

Tara

Hoi Lilian,

ja, da's dan handig, anders kan je morgen hier 4 dagen enzovoort gaan schrijven hahahah :D

In ieder geval, het zou wel leuk zijn, en ik zal het zeker volgen :-).

Groetjes, Tara

giovanni

yo

mooie jongen:P en je koppel daar ook;)
Ja, ga je dagboek dan ook wel volgen hoor ;)

grtjs