4 mei 2025, 01:15:58

Stompie

Gestart door Tim, 5 mei 2004, 15:47:07

« vorige - volgende »

Tim

Hoi allemaal
ik heb heel lang niet meer gerageerd en op de site gekeken want ik had het druk.
Maar nu heb ik weer tijd
Het gaat erg goed met stompie en hij fluit al fjiet fjiew en maakt ook veel andere geluiden. Soms lijkt het wel een aap.
we gaan nu kijken naar andere geluidjes om hem te leren.
Hij wil graag gekroeld worden en heeft al een bad en een douche genomen. hij is best ondeugend en er hangt een spiegel en dan denkt hij dat daar nog een vogel is dus moeten we er iets voor hangen
Groetjes Tim

Tim

Hoi allemaal
het gaat erg goed met Stompie maar ik wil ook foto's van hem op de site zetten en ik wilde vragen hoe dat moet?
Groetjes Tim

Tim

:)
Hoi allemaal
ik ben met mijn ouders en neef op vakantie geweest
en nu is Stompie 3 en een halfe week naar mijn opa en oma geweest. Ik heb gehoort dat het erg goed met hem gaat.
waarschijnlijk gaan we hem morgen op halen!!!!
Groetjes Tim

Speedy

Hoi Tim,

Leuk nog eens iets te horen van jullie.
Stompie zal wel heel blij zijn jullie weer te zien, of hij moet zo verwend zijn door je opa en oma, dat ie ff moet wennen aan jullie.
Meestal herkenen ze je gelijk hoor, aan het praten of fluitje.

Groetjes,
    Trudie

Tim

Hoi Trudie
dat denk ik ook (hoop ik)
Groetjes Tim

Tim

5 augustus 2004, 12:09:07 #35 Last Edit: 5 augustus 2004, 12:11:48 by Tim
Hoi allemaal
Stompie is alweer heelemaal gewend :)
als ik nu even weg loop dan gaat ie me al weer roepen en hij zit best in de rui. hij gooit ook de houtsnippers die op de bodem liggen uit z'n kooi en dan kijkt hij waar de snipper ligt en dan pakt hij de volgende en de camera vind hij heel leuk
ik zet nog twee foto's derbij dus...
groetjes tim

boezempje

hai tim

ooohhhh wat is het toch een scheetje die stompie.
je zal hem/haar wel hebben gemist op vakantie.mooi valkje hoor,lijkt veel op mijn kuifje.

gr.esther

Tim

Hoi allemaal :)

Het gaat erg goed met Stompie en is soms heel ondeugend
Hij kent al een aantal fluitjes: fjiet fieuw en fie fu en nog een paar. ik ga snel weer foto's maken hoor!!

Groetjes Tim

Tim

Hoi allemaal
het gaat erg goed met Stompie
en ik heb weer een foto
Groetjes Tim

Paul

Hoi Tim,

Wat een schatje is Stompie daar heb je echt een lieverd aan :-)
Hij zit daar echt lekker eigenwijs te kijken.
Leuk dat ie ook al wat dingetjes fluit.
Weet je al zeker of het een man of een popje is?
Hij is nu al een aantal maanjes oud en heeft nog niet echt een duidelijk geel kopje maar dat kan natuurlijk altijd nog komen.
Of zie je al duidelijker dat het geel aan het worden is?

Groetjes, Paul

Tim

Hoi Paul
dit is een foto van een tijdje geleden die ik er nog niet had opgezet. Maar hij is flink in de rui geweest en nu is hij erg geel in z'n koppie.
Groetjes Tim

Tim

Hier nog een foto die ik net gemaakt heb
misschien niet zo duidelijk maar dat maakt niet uit.
Groetjes Tim

Speedy

Hoi Tim,

Stompie is een mooi valkje geworden hoor, zo heej.
Je hebt er veel plezier van merk ik wel, gelukkig maar.

Groetjes,
   Trudie

Paul

Hoi Tim,

Honderd procent een mannetje kan niet missen :-)
Hij zit er wel trots bij op die foto en je ziet nog wel wat zwarte plekjes op zijn kopje maar dat word straks allemaal fel geel.
Heel fijn dat het zo goed gaat met Stompie in elk geval je hebt er een heel lief valkje aan.

Groetjes, Paul

Tim

Hallo allemaal

Sorry dat ik niet echt meer heb gereageerd maar ik heb nu net vakantie en had veel te doen van school.
Stompie is nu echt een man en is soms een beetje opgewonden :D erg gezellig en zit altijd bij mij (vind ik erg leuk) vandaag heeft hij zich een beetje gewassen in een schoteltje maar hij vond het niet echt zo leuk denk ik of vond het nieuw want hij deed alleen zijn buik en staart maar het was wel erg leuk.

Iedereen een fijne Kerst en een Gellukkig nieuwjaar

Groetjes Tim en Stompie