4 mei 2025, 20:56:29

weet t (bijna)zeker

Gestart door shadow, 4 mei 2004, 14:52:19

« vorige - volgende »

shadow

We hebben Shadow nu ong 2 maandjes,maar weet nu toch wel vrij zeker (of ik moet me heel erg vergissen)dat het n mannetje is .
Shadow is gepareld ,maar doordat er hier op het forum heel veel vragen over man of pop waren ,ben ik al n tijdje op zijn gedrag aan t letten  :)
Eigenlijk dacht ik het al n tijdje ,doordat zijn parels op zn rug aan het vervagen zijn ,maar omdat dit mijn eerste valkje is twijvelde ik toch wel .
Nu is shadow iets meer dan 3 mnd en nu gaat ie me toch fluiten en praten  :o
stoer lopen eigenlijk alleen wat n macho moet doen  ;)
Wel heel erg leuk hoor ,t is n echte kwek.
Ook het begin deuntje van Usher s Yeah gaat hij nu nadoen  :D
Maar als Shadow ooit n ei gaat leggen ....tja dan weet ik dat ik t helemaal fout had,
en dat he vreselijk moeilijk is, om bij sommigen mutatie s  
het geslacht te bepalen  ;)

groetjes ellen

Tara

Hoi Ellen,

als ik het zo hoor heb je duidelijk een mannetje hoor, vervaging van parels, deuntjes fluiten, wat leuk dat ie dat nadoet van Usher :D.

In ieder geval, hij zal geen eitje gaan leggen, wees gerust ;-).

Groetjes, Tara

shadow

nou paas eitjes had ik wel heeeel leuk gevonden hoor  ;)

grt ellen

Tara

Hoi Ellen,

wat dacht je van een popje bijkopen :D

shadow

hoi tara,

volgens mij is shadow (weet niet of hij daar nu te jong voor is )helemaal verliefd op mn paardenstaart ...
ik weet niet hoor maar hij maakt hele vreemde bewegingen op mn hoofd met zn kont en zn vleugels gingen helemaal wijd
hahaha ja hoor dat heb ik weer  ;D

grt ellen

Tara

Hoi Ellen,

nou, nu mag je 100% zeker zijn dat ie een mannetje is hoor, wat leuk dat ie met je paardenstaart paart :D

Groetjes, Tara

Annouschka

Hoi,

oohhh, zit jij ook met zoiets in huis??  :D :D  Ik heb er ook zo een hoor, Yoda is nu 3 maanden oud en fluit al fietfieuw en het 'aanvallen' fluitje kent ie ook al.  Ook probeert ie mijn lutino-popje Chewy te verleiden en ook mijn bonte pop Yabba (amper 5.5 weken oud) moet eraan geloven. ;D
We lachen ons hier rot met die dondersteen en rijden doet ie ook al op mijn hand.  Het zullen echte dekhengsten worden onze valkjes :D

Groetjes
Annouschka

shadow

hoi,Annouschka,

dekhengsten .... hihihih dats idd n goeie ,
ben ik lekker mee  ;)
nou ja ,heb ook al 2 oversexte pubers hier zitten ..
dus wat dat betreft zal Shadow zn gedrag niet echt buiten sporig zijn  :D

grt ellen