18 augustus 2025, 06:22:09

2e ronde 2004

Gestart door Mandy, 4 mei 2004, 01:44:04

« vorige - volgende »

Joyce28

Mandy,heb net alles zitten lezen van vandaag,en ook bij mij brandden de tranen in mijn ogen  :-[ :-[
Jij hebt echt vreselijk je best gedaan voor deze hummels,en meer kon je niet doen

En nu bontje ook nog,pfffffff was dat het jonkie die de oogontsteking heeft gehad?

Ik ben er stil van................... :-[
dikke knuf

Anita1

:-/ tranen lopen over mn wangen nu.
oow mandy wat erg!! en idd,de anderen zien er niet goed uit!sjees lieffie toch!en ja ik zeg ook.je kan er zelf niks aan doen.je doet zoooveel voor ze..ik steek ook een kaarsje aan.een echte maria voor je.knuff anita

boezempje

hai mand

jemig meis ik weet niet wat ik moet zeggen echt niet.
alleen dat ik aan je zal denken.heel veel sterkten de komenden dagen.

groetjes en sterkten meis

Mandy

17 augustus 2004, 23:42:01 #438 Last Edit: 18 augustus 2004, 05:35:45 by Mandy
Bedankt voor het medeleven, dat houdt me een beetje overeind... :-*

En de jongen waar het wel goed mee gaat zoals deze schatjes;

Dit zijn eigenlijk 2 jongen van Pico&Bello en ze worden goed verzorgd door Theo&Thea. De oudste gaat een bonte worden, een bont geparelde man volgens de tabellen. Maar hij gaat wel erg grijs worden denk, want in de vleugels komt geen gele veer te zitten.
De andere kan ik nog niet zien. :)

Dit zijn de 3 van Suske&Wiske;

De witte kuifjes komen goed door, en de bontjes worden mooi bont denk, de vleugels worden 50/50 wit/grijs. ;)

Dit zijn de 5 van Kuifje&Bobbie  :) ;

Duidelijk is te zien dat de cinnamons het beter doen. Vlnr;
Jong 2, de cinnamon geparelde witmasker pop voor Esther.
De parels zijn helemaal vervaagd en bijna niet te zien.
Jong 4, de kaalste, een bont geparelde witmasker.
Jong 5, een cinnamon geparelde witmasker pop.
Jong 1, een geparelde witmasker.
Jong 3, de bonte cinnamon geparelde witmasker pop voor Joyce.

De geplukte lutino's van Ot&Sien  :-/ ;

Het wildkleurtje dat erbij zat zit nu binnen want die wordt zaterdag opgehaald. Die verzorgde ze wel goed en hopelijk richten ze nu hun aandacht op deze 2. ::)
Ik kan nu ook opletten of inderdaad hun het zijn die plukken of misschien toch Kuifje of Fred?

En dit is het bonte zielepietje die ik ws ook nog wel op z'n rug zal gaan vinden  :( ;

Morgen maak ik wel foto's van de jongen van Jut&Jul. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anita1

:o oooooooow wat zielig.kan je die niks in zijn bekkie geven.pfff kan het bijna niet aanzien.knuf anita

boezempje

hai mandy

leuken foto's hoor.
alleen dat bontje dan niet he ooohhh wat ziellig zeg. :'(
nou dank je voor de foto en het verhaal en dat je dat nog ff op kon brengen.

succes meis groetjes esther

robentru

He kanjer,
wat geweldig dat je deze foto's hebt geplaatst terwijl je het zo ontzettende moeilijk hebt. Klasse.
Dikke knuffel en het kaarsje brand (is het enige wat ik nu voor je kan doen, maar denk aan je).
Trudy.

carco

Hoi Mandy

Wat erg toch allemaal weer, denk je dat het allemaal weer goed gaat lijkt het weer opnieuw te beginnen.
Ik weet niet wat ik er van moet zeggen: ik vind dit zó erg voor je.
Gelukkig gaat het met andere jongen toch wel weer erg goed en blijft het hopenlijk  goed gaan.
Nogmaals ik weet  niet wat ik moet zeggen.
Heel veel sterkte. :-* :-*
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Marianne

Hoi Mandy,

Veel sterkte en wanneer houdt het nu eindelijk eens op?!
Ik kan mij voorstellen dat je zo in een enorme dip terecht komt, ik voelde mij al zwaar kl*te toen ik Nemo dood vond in het blok....... en dat is er dan maar eentje.....

Het aller aller beste met de jonge valkjes die je nu nog in de blokken hebt zitten en dat die allemaal gezond en wel een mooie grote valk mogen worden.

Meer dan deze woorden schrijven kan ik helaas niet voor je doen maar ik leef erg met je mee.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Bianca

:-[sterkte :-[

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Karin

Wat jammer nou dat bontje het ook niet gehaald heeft  :'( Maar je andere jongen zijn wel weer een lichtpuntje, het zijn plaatjes ! Nou meis, ik hoop dat je een beetje kan slapen.

Veel liefs, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Joyce28

oooh thnx Mandy,dat je nog even wilde showen met de andere piepkuikens

en idd,het arme bontje ziet er niet lekker uit :-/ ,hopen dat ie erdoor heen komt ::)

Annouschka

Hoi Mandy,

sorry dat ik pas nu reageer maar had jouw verhaal nog niet gevonden.

Ik vind het heel erg wat jou nu overkomt, wou dat ik iets kon doen. :-/
Ik wil je heel veel sterkte wensen, weet wat je nu meemaakt, ook al zijn er bij mij (nog) geen doden gevallen.  Ik weet dat die onzekerheid het ergste is en ik tel gewoon de dagen af tot wanneer die kuur hier voorbij is voor hen.

Ik denk aan je :-*

groetjes
Annouschka

Job

Mandy,

Wat erg. Veel sterkte en moed toegewenst vanuit België!

daan

Hoi Mandy,

Meissie wat een elende allemaal weer hjoh.
Switch dood en bontje pppppppfffffffff te erg voor woorden.
En idd dat bontje op de foto ziet er ook niet goed uit.
Ik kan niks voor doen, alleen aan je denken en duimen dat alles goed komt. Heel veel sterkte.

Knuffel daan