13 augustus 2025, 18:55:20

2e ronde 2004

Gestart door Mandy, 4 mei 2004, 01:44:04

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Mandy,

Al weer eentje die het niet gaat halen :-(
Maar je had het van deze al wel verwacht helaas.
Ik zou het zelf ook niet kunnen hoor een valkje de nek om draaien ook al is het soms beter.
Ik hoop dat dit toch echt het laatste slachtoffer is en dat ze verder snel allemaal opknappen.
Sterkte met alles.

Groetjes, Paul

Anita1

pfff ik hoop dat ie inmiddels overleden is hoor.als dat zoveel lijden moet zijn..weet ik wel dat je het zelf toch niet kunt..lijk me heel moeilijk.maae omdat je dat best veel meemaak..is het geen idee voor jou om ether te halen en dan kan je ze vriendelijk laten inslapen in een zakje.(klinkt erg ff) maar had ik gelezen,dat het de meest vriendelijke manier was..
bag geen leuk onderwerp he?
ik hoop dat het nu verder goed gaat met je scheetjes hoor.heel veel sterkte knuff anita :-*

carco

Ik zou het ook niet kunnen hoor, een beestje de nek omdraaien: daar spreekt toch de dierenliefde uit denk ik.
Min zoon zei al:,,Zo kan je zien dat Mandy echt om haar valken geeft".Is wel zo natuurlijk.
Ik heb wel eens gehoord om ze in de vriezer te leggen schijnen ze ook een pijnloze dood te sterven, maar ja om dat nu weer te doen, het is en blijft moeilijk hoor, zou dat ook niet kunnen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mandy

30 augustus 2004, 17:26:44 #558 Last Edit: 30 augustus 2004, 17:28:42 by Mandy
Het bonte witmaskertje vond ik vanochtend inderdaad dood... :'(

Met de rest gaat het wel goed voor zover ik dat aan de buitenkant kan zien, hier zijn wat foto's;

De 2 lutino's;

Het valkje voor Joyce;

Het valkje voor Esther;

Mits alles goed blijft gaan natuurlijk... ::)

De 3 kleintjes in het blok bij Theo&Thea;

Bo voor Lynne;

Skippy voor Guineverre;

De veertjes om de snavel zien wat vies door de antibiotica want er zit ook wat roosvice in het water en dat gaat plakken. ;)

Ik heb het bontje van Pino nu binnen zitten en er gisteravond uit gehaald maar zij is nu 10 weken en zo wild dat ik ze zou moeten knippen om tam te maken. Dus ik heb Evi gevraagd of ze nog interesse heeft want omdat het zo slecht ging hier had ze al elders een valkje gereserveerd en gelijk heeft ze. :)

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mandy

CitaatJa Kuifje is erg mooi ja.Heb je al een eventueel popje voor hem in de gedachte?

Nou Kuifje gaat dus weg en ruil ik dus voor een albino man.
Die koppel ik dan aan de bonte cinnamon geparelde witmasker pop van Kuifje&Bobbie uit de 1e ronde.

Mother: Pied Whiteface Cinnamon Pearl
Father: Whiteface Lutino Split To Fallow

male offspring:
50% Whiteface Split To Fallow Pied {X1:  Lutino} {X2: Cinnamon Pearl}
50% Whiteface Split To Pied {X1:  Lutino} {X2: Cinnamon Pearl}

female offspring:
50% Whiteface Lutino Split To Fallow Pied
50% Whiteface Lutino Split To Pied

En ik denk dat ik dan het 1e jong van Jut&Jul, een cinnamon geparelde man, aan Bobbie koppel. Want hun heb ik over en om voor elk voor hun een nieuwe valk te zoeken heb ik geen plek meer voor.

Mother: Whiteface Lutino Pearl
Father: Whiteface Cinnamon Pearl Split To Pied

male offspring:
50% Whiteface Pearl Split To Pied {X1:  Cinnamon} {X2: Lutino}
50% Whiteface Pearl Split To {X1:  Cinnamon} {X2: Lutino}

female offspring:
50% Whiteface Cinnamon Pearl Split To Pied
50% Whiteface Cinnamon Pearl

En zo weet ik uit deze 2 koppels ook wat mannen en poppen zijn en dat is wel handig, voortaan probeer ik ook zo te koppelen daar veel mensen toch specifiek naar mannen of poppen vragen. ;)

Joyce28

30 augustus 2004, 18:11:14 #560 Last Edit: 31 augustus 2004, 20:44:45 by Joyce28
Ja,sorry dat bedoelde ik ook,waar je de albinoman aan ging koppelen ;D
dus je gaat nu meer witmaskertjes en albino's geboren laten worden volgend jaar,mooi hoor

Thnx voor de mooie foto's ze is erg mooi vind ik  :),ook weet ik donders goed dat er nog vanalles kan misgaan :-/ Maar denk je ook dat ze de papegaaienziekte heeft gehad?Of is de antibiotica uit voorzorg?

En ik ga haar trouwens Misty noemen,omdat ik haar er mistig vind uitzien :D en ik het een leuke naam vind

En toch dat kleintje he :-[

Paul

Hoi Mandy,

Jammer dat er weer een dood is hopenlijk is dit echt de allerlaatste.
De valkjes op de foto zien er gelukkig wel allemaal goed uit dus dan weet je toch een beetje waar je het voor doet he :-)
Je kan met je albino wel mooie kleintjes krijgen volgend jaar en ook fijn dat je meteen weet wat man en pop is dan :-)

Groetjes, Paul

boezempje

hai mandy

het is  jammer dat het kleintje er niet meer is en ook omdat ik er toch een beetje naar uitkeek.maar voor het beesje is het alleen maar fijn dat ie uit zijn lijden is verlost.ik hoop echt dat het nu voorbij is voor je je hebt nu genoeg doden valkjes in handen gehadt.hoe moeilijk het nu ook is na wat je hebt meegemaakt probeer het vol te houden meis.

gr essie

Mandy

Ach hoe kan het ook anders, na 24 volgt 25, ik vond weer een valk dood, de laatste bonte witmasker die voor Karin was. Ik heb dit jaar 5 bonte witmaskers gekweekt en nu zijn ze allemaal dood... :'(
Al 2 maanden ben ik iedere dag bang om de volière in te gaan voor wat ik dan weer aan ga treffen, het is telkens een hoop ellende, bah... :-/

Anita1

pffffffff ooooow mandy toch!weet bijna niet meer wat ik zeggen moet.wat vreselijk voor je allemaal zeg.ik hoop dat het echt heeel snel ophoudt voor je lieffie meen ik echt.kan je zo toch niet meer volhouden.heel veel sterkte weer.knuff anita

boezempje

hai mandy

nou jaaaa zeg hoe kan dit nu allemaal ja ik snap jou hellemaal dat je 2maanden bang bent om in de voliere te gaan kijken.het lijkt wel of de helen kleintjes niet sterk genoeg zijn voor de ziekten kan dat,ik weet het niet echt niet.ik vindt het enorm :censuur voor je meis.ik ga ook niet meer zegggen hou vol,want ook bij jou houdt het een keer op.
maar denk aan jezelf mandy,

gr essie :-*

Guinevere

Hoi Mandy,

Wat naar dat er weer paar valkjes dood gegaan zijn :s
Ik hoop dat het nu echt gedaan is !
We blijven duimen !
Die foto van de 4 kleintjes van Jut&Jul vond ik prachtig !
Kan niet wachten tot het zaterdag is dat ik die 2 prachtvalkjes kan komen ophalen,Lynne kijkt er ook naar uit hoor.
Maar dat van mij ging ik Bruna noemen,Skippy was wat Lynne eerst had gekozen voor dat van haar,maar dat heeft ze dan veranderd in Bo.
Skippy is net iets te kangeroe-achtig voor mij :) (maar ieder zijn keuze natuurlijk)
Nou ik kijk in ieder geval al enorm uit naar zaterdag !
Kan ik die beestenboel van jou eens live zien  ;D

Groetjes,nog veel sterkte en tot snel !
Guinevere

Joyce28

31 augustus 2004, 20:52:02 #567 Last Edit: 31 augustus 2004, 20:52:42 by Joyce28
Ik weet niet wat ik moet zeggen,wat erg
heel veel sterkte hoor

Kolkkie

Hoi Mandy,

Wat een hoop ellende bij jou weer. Ik  :'( :'( echt met je mee.
Er zal heus wel weer een einde aan komen. Daar zal ik echt hard voor duimen.

Knuf,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Irene

:o :( :( :( :( Och mandy, de ellende lijkt jouw huis ook maar niet over te willen waaien he?  :(. waaneet stopt het toch eens?
Zo oneerlijk.....!
sterkte, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes