3 mei 2025, 01:21:57

Wel of niet cinnamon?

Gestart door Suzanne, 2 mei 2004, 12:29:32

« vorige - volgende »

Suzanne

2 mei 2004, 12:29:32 Last Edit: 2 mei 2004, 12:30:06 by blozend_appeltje
Hoi allemaal,

Als ik mijn Plukkie vergelijk met Loki, vind ik dat zij wat bruiniger is. Dus ik vraag me af of ze cinnamon is of niet. Wie weet het?

Groetjes

Suzanne

Plukkie:

Loki:

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hoi

ik denk eigenlij niet dat ze cinnaon is, het zal wss een zschoonheiudsfoutje zijn, ik ben wel niet zeker, maar dat is wat ik denk.

SDC:D

Suzanne

Hoi,

Ik wist het niet zeker, twijfelde een beetje. Ik heb haar ook gekocht als witmasker, niet als cinnamon witmasker.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hoi

het kan altijd dat ze een beetje lichter uitvallen. De enigste manier om het zeker te weten is e kweek. Als je er nui een cinnamon mannetje tegen zet, dan krijg je een nest vol cinnamonnetjes, moest de moeder cinnamon witmasker zijn. Is ze gewoon witmasker dan krijg je ook nog wildkleur mannetjes;

Suzanne

Hoi,

Helaas wil ze niks van Loki weten. Ik had hem voor haar bedoeld  :-/. En Loki is momenteel alleen maar geinteresseerd in Kiki.

Groetjes

Suzanne

Stijn dc

hoi

loki is dus cinnamon neem ik aan. Ja, het is soms niet makkelijk om te koppelen wie je wil koppelen. Daarom kan een voliere die uit versch. delen ebstaat handig zijn, maar niet iedereen heeft/ wil die bouwen. dusja, we zullen maar blij zijn dat er al een voliere is zeker :)

Suzanne

Hoi,

Loki is niet cinnamon, wel split voor cinnamon.

En ik zelf vind het voor de valkjes leuker als ze zelf een partner kunnen kiezen  :)

Groetjes

Suzanne

Stijn dc

hoi

tis inderdaad leuk als ze een partner zelf kiezen, terwijl je zelf gericht wilt kweken.

Tara

Hoi Suzanne,

dat had ik ook opgemerkt bij mijn 2 witmaskermannen, Pucky leek me een cinnamon witmasker, en Tazko (van 10 jaar) een duidelijke witmasker.

Maar nou, met een ruitje van Pucky zie je eigelijk helemaal geen cinnamon meer, hij 's echt een witmasker geworden.

En cinnamon witmaskers zien er trouwens nog lichter uit hoor, let er maar op, zo licht als Malaia ongeveer, maar dan zonder de parels ;-).

Groetjes, Tara

Inger m

Hoi,
Wildkleurpoppen zijn vaak ook wat lichter dan wildkleurmannen. Ik denk dat dit voor witmasker ook opgaat. Ik heb een cin geparelde witmasker en die is idd heel licht van kleur. Heb je een foto van die twee naast elkaar?

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Stijn dc

hoi

volgens mij zijn bijna alle wildkleuren die je hier bij ons vind, lcihter dan hun wilde familie in australie. Dit door onzuivere kweek. Dus veel wildkleuren zijn licht, en lijken daardoor cinnamon.