|
Pagina's: [1] 2 3
|
|
|
Auteur
|
Topic: 5de jong uit het nest verstoten (gelezen 2682 keer)
|
|
|
Paul
Gast
|
Hoi Diana,
Zo te horen gaat dat voeren prima als je het jong al ziet groeien pakt ie het toch op en kan het je lukken. Als ze de eerste weken al overleven is dat een heel goed teken dus even doorzetten. Als je het jong zo laat liggen heb je ook geen kans dus zo kan het jong in elk geval nog gered worden. Je krijgt er in elk geval een super tam jong bij :-) Veel succes met het voeren.
Groetjes, Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tara
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
Seraiyo 4-ever
|
Hoi Diana
jah, da's inderdaad een zware taak, gelukkig gaat het tot nu toe goed, ik wil je heel veel succes wensen, hopelijk houd je ons op de hoogte :-).
Groetjes, Tara
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stijn dc
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
hoi
jammer dat ie verstoten is. Hopelijk kan je hem grootbrengen. en hopelijk ben je nite te ontgoocheld moest het toch mislopen.
SDC:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Gast
|
Hoi Diana,
Dat het jong kleiner is dan normaal al op die leeftijd hoeft totaal niet erg te zijn hoor. Als het een lutino is groeien ze vaak ook iets minder snel. Ik heb gisteren ook een lutino van 10 dagen geringd en een paar uur later lag de ring er weer af die is ook nog zo klein. 10 dagen is al een goed teken dat je het jong al in leven hebt gehouden door met de hand voeren. Je doet het dus prima met voeren anders had ie zeker geen 10 dagen gehaald. Veel succes met de kleine en ik ben benieuwd naar de foto's.
Groetjes, Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
Hoi Diana,
Jammer dat het jonkie is verstoten door de ouders. Maar wel heel goed van je dat je die zware taak op je neemt, en je best gaat doen om het kleintje in leven te houden en zo te lezen gaat het erg goed met de kleine. Ik ben benieuwd naar de foto's Heel veel succes toegewenst.
Groetjes Daan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Annouschka
Valkparkiet

Geslacht: 
www.valkparkiet .com: I love it!
|
Hoi,
even een tip: als je een theelepeltje tussen een draaibank steek, dan heb je een soort van trechtertje dat lijkt op de bek van de mama. Zo moet je geen spuit gebruiken, ik gebruik dit ook en het gaat heel erg goed.
Groetjes Annouschka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stijn dc
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
hoi
die theelepeltruc kan je inderdaad gebruiken, alleen denk ik dat het jonkie gewoon nog wat te klein is voor uit een lepel te eten, dat is pas voor op latere leeftijd.
SDC:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Gast
|
Hoi Diana,
Het gaat echt super zo te zien hij groeit al behoorlijk. Wat zijn het eigenlijk een aliens he als ze zo kaal en klein zijn  Als ze veertjes krijgen gaan ze eigenlijk pas echt mooi worden vind ik altijd. Maar ze zijn wel lief als ze zo klein zijn ik vind het altijd wel prachtig om ze te zien opgroeien. Ik denk dat het met Lucky zeker gaat lukken je bent al aardig op weg zo :-)
Groetjes, Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Gast
|
Hoi Diana,
Ik heb die lutino nu ook pas met 12 dagen geringd en toen bleef de ring pas zitten. De tweede met 9 dagen en dat pootje was net zo groot als die van 12 dagen. Zeker met handopfok kunnen ze langzamer groeien maar dat zegt verder niks hoor dat is normaal. Ze krijgen toch niet dezelfde voeding binnen als de ouders geven. Het belangrijkste is dat ie groot gaat worden en ik denk dat dat wel zal lukken :-) En Lucky zal heel tam en aanhankelijk worden als je hem van zo jong al voert. Ik vind het in elk geval knap hoor je mag er zeker trots op zijn om hem van zo klein af aan groot te brengen en dat dat goed gaat,
Groetjes, Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: [1] 2 3
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.116 seconden met 20 queries.
| |
|