6 mei 2025, 02:20:19

Het nestje van Gizmo en Kiki

Gestart door Suzanne, 30 april 2004, 12:17:49

« vorige - volgende »

Stijn dc

hoi

jammer van die twee jongen. Ik denk dat ik hetzelfde zou gedaan hebben. veel succes met het vinden van een nieuw koppeltje.

SDC:D

Paul

Hoi Suzanne,

Wat erg dat de laatste twee het nu ook niet gehaald hebben  :'(
Je hebt best kans dat ze de volgende ronde wel een prima nest grootbrengen hoor ik kan me wel voorstellen dat je boos op ze bent maar je kan ze nog een kansje geven.
Ik zou zelf mijn valkjes nooit verkopen ook al is het een slecht koppel ik ben er veels te veel aan gehecht.
Maar het bijft echt balen je denkt jongen te hebben je zoekt dan baasjes voor ze en dan gebeurd dit :-(
Veel sterkte in elk geval.
Als het weer fout gaat met ze wil ik je wel helpen met er een paar met de hand groot te brengen dan kan je ze gewoon terugnemen als ze groot zijn.

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi Paul,

Ik kan me voorstellen dat je ze niet zou verkopen, maar ik ben nu zo boos op dit koppel dat ik er geen zin meer in heb ze nog een kans te geven. Maar toch bedankt voor je aanbod om te helpen met de jongen.

Groetjes

Suzanne

ps: volgens mij zag ik Kiki al weer met een dik kontje zitten. Dat betekent dat ze al langer weer bezig zijn geweest met wipwappen  :-/

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Mandy

Wat ontzettend jammer zeg. :(
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt, ik heb ook nogal wat probleemgevallen gehad hierzo.
Tja ik zou het misschien ook doen, want een nestje laten komen waarvan je al weet dat je weer dode valkjes eruit kan plukken wordt je niet vrolijk van, daarom kweek je niet.
Ik denk ook dat het verstandigste is dat ze het met een andere partner proberen.
Ik zou er dan misschien 1 houden en daar een nieuwe valk bij zoeken en die dan nog een kans geven.
Het is moeilijk en je doet het niet voor de lol, maar het is natuurlijk anders omdat het geen tamme binnen valken zijn.
Ik heb vorig jaar ook voor 2 poppen een ander thuis gezocht omdat ze beiden flink bleven plukken, ook na een aantal kansen, maar helaas dus. :-/
Sterkte met het maken van een keuze.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Suzanne

Hoi,

Gisteren is Kiki verkocht. Gizmo zit nu constant te roepen om haar. Ik hoop dat dat snel over gaat. Hij staat echter nog steeds te koop.

Dus eigenlijk kan ik hiermee dit verhaal afsluiten.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hoi

jammer dat ie weg is, maar het lijkt me ook de beste oplossing. Dat roepen gaat wel snel ovr denk ik.

SDC:D