29 april 2024, 06:53:02

Krak, maar geen piep?

Gestart door Tara, 27 april 2004, 21:18:32

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi Tara,

Waarschijnlijk piepen ze uit frustratie omdat ze zo hard moeten werken om de schaal door te pikken  :D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Tara

Hoi Suzanne,

ja, dat zal wel zijn :-).

In ieder geval, die arme beestjes doen dan zo'n 3 dagen om uit te breken hier ... Sukkelaars ::).

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

het jonkie zieter goed uit. Het zal een lutino worden denk ik. Alleen, hij heeft precies nog z'on grote dooier onder zen buik hangen. Normaal moet die tochhelemaal weg zijn, of is dat niet? :-/
ik dacht het toch wel

SDC:D

Inger m

Hoi Suzanne,
Leuke foto! Echt net uit het ei en dan al op de foto....

Stijn, opzich hoor je wel de dooier te zien zitten bij pasgeboren jongen, daar kunnen ze de eerste tijd op teren. Maar het zal na ongeveer een dag niet meer te zien zijn.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Stijn dc

hoi

ow, ik dacht dat ie al volledig opgenomen zou zijn. maar goed des te beter, dan is er niets aan de hand wss;

leuek foto suzanne


SDC:D

Suzanne

Dank jullie wel. Het 2e jong heeft trouwens donkere oogjes. Dus dat zal een wildkleur zijn, en dus een mannetje. Grappig hoor die tabel van Kirsten huppeldepup (weet haar achternaam niet meer).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Tara

Hoi Suzanne,

ik vind dat wel leuk voor je dat je jonkie er is, maar .. Hoe gaat het er nu mee? Want ik vind hem er wel wat zielig (sorry dat ik het zeg) uitzien op de foto ... Hij is zo onlevendig :-(. Hopelijk houden de ouders hem warm en laten ze'm niet in de steek, hou ut maar goed in de gaten!

Groetjes, Tara

Suzanne

Hoi Tara,

Het gaat nu goed met de jongen. Je kunt het verhaal lezen onder spoed: vader valk gooit jongen opzij.

Groetjes

Suzanne

ps: het jong was net uit het ei, dus ik denk dat hij nogal moe was. Het lijkt me tenminste een behoorlijke klus voor zo'n kleintje om door de eischaal heen te breken.

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Tara

Hoi Suzanne,

ben blij dat te horen, in ieder geval, ik heb net een derde jonkie uit en die is superactief, daarmee, in vergelijking leek ie me echt zielig daar.

Groetjes, Tara

Suzanne

Hoi Tara,

Dat komt dus omdat de vader de jongen opzij gooide. Toen ik de foto maakte was het koud en idd minder levendig. Ik heb het hier warm gemaakt en vervolgens weer teruggelegd. Uiteindelijk is de vader apart gezet, want hij bleef de jongen opzij gooien. De pop zit er wel op, en heeft ze al een keer gevoerd.

En gefeliciteerd met je 3e jong  :).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hoi

als jonkies afkoelen zijn ze niet meer zo levendig, wss omdat hun lichaamstemperatuur te laag is. Het is inderdaad ook een zer vermoeiende klus om door die eierschaal heente geraken;

SDC:D