29 april 2024, 05:44:33

versele laga voer voor grote parkieten

Gestart door Andrea, 27 april 2004, 15:01:12

« vorige - volgende »

Andrea

Hallo,

Ik heb op Vogel 2004 in Apeldoorn Versele Laga voer gekocht voor grote parkieten met V.A.M. korrels (vitamine en mineralen). Het voer zit in een 5 kg rode zak met een foto van een valkparkiet er op. Je hebt ze ook, volgens mij, van 2 kg.
Later ben ik met Mariska naar Paul gegaan en daar zijn we een paar dierenzaken afgegaan en heb ik nog een zak gevonden. Nu begint mijn voorraadje behoorlijk op te raken en ik vroeg me af of iemand weet waar ik dit voer nog meer kan kopen bij mij in de buurt, Apeldoorn of Enschede?

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi Andrea,

De mijne begint ook goed op te raken. Ik wil vandaag eens gaan kijken bij Flip Kluin, mss dat ze het daar hebben.

De Pets Place op Hart van Zuid heeft het niet, de dierenzaak in het centrum ook niet, dus mss dat ze het daar dan hebben.
Bij Flip heb ik nl. ook het CeDe eivoer gevonden.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Andrea

Hoi Mariska,

Ik heb ook al bij Flip gekeken pas geleden, maar ik heb het niet kunnen vinden. Misschien kunnen ze het wel bestellen of zo?
Ze hebben er verder wel goede zaadmengsels te koop van hunzelf. Ik wil eerst verder kijken of ik toch niet ergens het versele laga voer kan krijgen,

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi Andrea,

Als ik tijd heb vandaag, kan ik mss ff langs gaan bij andere dierenzaken. Er zijn denk ik nog wel een aantal dierenzaken waar wij nog niet geweest zijn, zoals op de Egelantier, De Mheen en Anklaar.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Andrea

Hoi Mariska,

Als je het voer vind mag je wel een zak meenemen, dan betaal ik je later deze week wel terug.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi Andrea,

Ik heb niets kunnen vinden op de Eglantier en de Mheen.

Dus als er nog mensen zijn die weten waar we het voer kunnen halen, zijn tips van harte welkom.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Karin

Ik haal het in Rijnsburg ( bestellen ze voor me ), maar dat is een beetje te ver voor je  ;D Mail eens de importeur of ze verkoopadressen weten. Die staat vast wel ergens op internet.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Paul

Hoi Mariska,

Of je moet weer een keer op visite komen hier in de buurt zijn meerdere zaken die het hebben  ;D
Versele-laga en Orlux zijn dezelfde importeur.
Als je http://www.orlux.nl/ intypt dan zie je de winkel waar je hier dat zaad hebt gekocht :-) ( www.dedierenvriend.nl )
Die kan het ook versturen in elk geval alleen de 20 kilo zakker versyuren ze niet maar de 2,5 kilo zakken wel.
En als jullie dan samen doen deel je de kosten van het opsturen dat scheelt weer.
Je zou ook op www.orlux.be kunnen kijken en een mailtje eraan wagen welke winkel bij jullie in de buurt het leverd.

Groetjes, Paul

Andrea

28 april 2004, 13:29:54 #8 Last Edit: 28 april 2004, 15:33:31 by Andrea
Hoi Paul,

Da's ook wel een idee. gewoon een dagje naar Rotterdam gaan, voer kopen, da's dan gelijk een dagje uit. Wat wij over hebben voor de valkjes. Mijn moeder zegt wel eens dat ik nog meer voor Sparkle koop dan voor me zelf, verwende vogel :D
Maar ik ben heel druk met mijn eindexamen, dus ik moet eerst weer eens kijken wanneer ik tijd heb, anders kan ik altijd even vragen aan Mariska als ze weer bij jou komt of ze een zak mee wilt nemen.

Ik heb gekeken op die sites, maar ik kon het voer er niet tussen vinden.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Paul

28 april 2004, 16:04:09 #9 Last Edit: 28 april 2004, 16:06:31 by Paul
Hoi Andrea,

Op de site van de dierenvriend vind je het onder vogels en dan voer.
http://www.dedierenvriend.nl/dddArt.php?cat=7&grp=18
Die grote winkel in Rotterdam is nu helemaal verbouwd en het is zeker leuk daar even een keer te gaan kijken :-)
Maar Mariska zou het ook mee kunnen nemen of jullie kunnen het on line bestellen.
Ik kom ook wel regelmatig in Epe en mijn schoonouders komen ook wel hier dus ik zou dan ook kunnen zorgen dat daar voer ligt bijvoorbeeld.
Dat is toch redelijk bij jullie in de buurt.
Ik kan dan ook uit een grote zak die ik zelf heb voer overscheppen dan heb je geen orginele verpakking erom maar wel hetzelfde voer en de helft goedkoper.

Groetjes, Paul

andre28

het voer kan je overal kopen, jammer dat je in apeldoorn niet gelijk gevraagd had waar je het beste kopen kan bij jouw in de buurt ze hadden het zo kunnen zeggen.

Andrea

Hoi Paul,

Da's wel een goed idee dat je het voer meeneemt naar jouw schoonouders in Epe, dan kunnen Mariska en ik het daar zo ophalen. Dat het niet in de orginele zak zit maakt mij niks uit, het gaat om het voer. Ook wel handig dat het dan goedkoper is.
Anders moeten we dat dan nog maar een keer afspreken wanneer.
Het zou ook kunnen dat je het met de valkparkiet ontmoetingsdag meeneemt voor ons, het is al over grofweg gezegt 2 weken en tot dan heb ik nog wel voer.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Paul

Hoi Andrea,

Ik kan in elk geval met de meeting voor jullie wel wat meenemen van dat zaad.
Zeg maar hoeveel je nodig hebt dan maak ik zakjes voor jullie met die hoeveelheid erin.
Als je het voer per kilo koopt ben je normaal 3 euro kwijt ongeveer en koop je 20 kilo betaal je minder dan de helft daarvan :-)
Ik hoor wel hoeveel jullie nodig hebben.

Groetjes, Paul

Kolkkie

Hoi Paul,

Ik kan ook voor de meeting bij jou komen, en dan kan ik het meenemen voor mij en Andrea.
Ik zit wel met mijn werk, dus moeten we ff afspreken wanneer ieders van ons kan.

Andrea en ik zaten te denken aan 5 kilo p.p. Dan kunnen wel wel  weer een tijd vooruit.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

suus

Hallo Mariska en Andrea,
Grappig hoor om bekende plaatsen te lezen hier op het forum. Ik kom zelf ook altijd bij flip Kluin  :D :D.
Maar waar de Versele Laga kunt kopen in apeldoorn is aan de koninginnelaan, bij Vorderman. Ik moet je wel zeggen dat ik niet weet of dit met of zonder vam is maar wel voor grote parktieten. Mijn ervaring met dze winkel is dat zij echt bijna alles kunnen bestellen.
Voordat jullie hier nu heen krossen, denk er even aan dat de Koninginnelaan opgebroken is.  ;) ;)De winkel zit op de hoek met ik geloof dat het de Langeweg is.
groetjes suus
(p.s. zal de volgende keer bij Flip toch eens om me heen kijken)hahah
Groet
Suus

Mijn liefste Chico