6 mei 2025, 07:02:02

derde nestje vandit jaar

Gestart door dododoke, 26 april 2004, 21:31:38

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Dododeke,

Ik denk ook dat Tara gelijk heeft en dat het wildkleurtjes worden.
Ze hebben grijze kuifjes en een geparelde of bonte zou daar veel meer geel in hebben dus kan het alleen maar wildkleur zijn denk ik.
Maar ze zien er wel heel goed uit in elk geval:-)

Groetjes, Paul

dododoke

dit is nog een foto van 1jong. nu ongeveer 3weken oud.

groetjes

dododoke

dit is een foto van de jongen samen.ze zijn al goed gegroeid hé!!

dododoke

dit is nog een valkje alleen.

dododoke

joepie ik heb weer een nestje van mijn geparelde pop en wildkleur man. er ligt al 1eitje onder.

groetjes

Paul

Hoi Dododeke,

Dat gaat al lekker bij jou weer een eitje :-)
De jongen zien er al best mooi uit :-)
Ik zal de foto's even hier nog een keer posten want de bijlages werken momenteel niet goed daar is wat mee fout.

Veel succes met je volgende nestje.

Groetjes, Paul

dododoke

ok bedankt voor de foto's goed te zetten. ik weet zelf niet hoe het komt dat de foto's niet open staan.

groetjes

Tara

Hoi Dorien,

de jongen zien er goed uit, echt lief hoor :).

Tja, de bijlages doen het tijdelijk niet helaas, maar Peter zal er waarschijnlijk wel voor kijken hoor :).

Groetjes, Tara

dododoke

is het normaal dat er andere valken in de kweekblok gaan bij de jongskes??

groetjes

Tara

Hoi Dorien,

hier gaat Pucky ook vaak een kijkje nemen, als ik dat zie jaag 'k 'm altijd weg, het is niet echt goed voor de jongen dat die er bij zitten, want je weet nooit, het is vaak uit pure nieuwsgierigheid, maar ik heb nog een gehad die degelijk de jongen pijn deed :-[. Jagen de ouders die niet weg dan?

Groetjes, Tara

dododoke

neen die jagen die niet weg. ze laten die gewoon doen. zelf als het popje in de blok zit laat zij er andere valkparkieten inkomen.

groetjes

dododoke

ik heb al 3eieren bij een ander koppel!!  :D maar ik denk dat er een probleempje is het mannetje gaat nooit in de blok! kan dat kwaad??

groetjes

Tara

Hoi Dorien,

ben je dat wel zeker dat het mannetje er nooit ingaat? Hier wisselen de meeste af, maar als jouw mannetje bijna niet broedt, dan is de kans groter dat hij zich meer met de jongen bezig zal houden.

Groetjes, Tara

dododoke

nee ik ben niete echt zeker maar ik heb er hem nog nooit zien ingaan. zouden de jongend an sterven of kan de pop dat alleen aan?

groetjes

Tara

Hoi Dorien,

de jongen gaan heus niet sterven, maak je geen zorgen, het popje kan dat echt wel aan hoor :-).

Groetjes, Tara