3 mei 2025, 08:04:14

bevrucht of niet bevrucht

Gestart door Moris, 26 april 2004, 00:09:44

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Moris,

ok, ben blij dat je ons op de hoogte houdt! Het is echt niet fijn dat je valkje ziek is, ik ben echt benieuwd hoor!

Sterkte!

Groetjes, Tara

Moris

merci dat je zo met ons meeleeft want we vinden het zelf heel erg dat alles de laatste tijd zo tegenslaagt want wij zijn echte dierenvrienden!
tot later!

Groetjes moris

Tara

Hoi Moris,

ik weet wat het is, eind vorig jaar en begin dit jaar heb ik ook het meest ellende van m'n hele leventje al gehad, ik weet echt wat je doormaakt, ik heb superveel vogels verloren, ik weet echt wat voor gevoel dat geeft ...

Hoe gaat het er nu mee?

Groetjes, Tara

Moris

Hoi Tara,

Onze dierenarts is langs geweest, maar het rare is tegen dat de DA hier was, was hij stukken beter.
Hij reageert terug normaal, staat stevig terug op zijn pootjes, eigenlijk de DA kon niet veel meer zien omdat hij al terug levendig was, maar ze heeft wel vitamientjes gegeven (gervivet vogel) dat we met een puppetje moeten geven om hem wat aan te sterken, het is dus echt gebeterd met hem terug in dat doosje te zetten. Misschien heeft hij wel getreurd.
Maar spannend sebiet krijgt hij terug een voeding hopelijk reageert hij normaal.
Maar volgens de DA is het probleem niet zo erg omdat hij zo vlug terug de oude is. De DA heeft niks ernstig gevonden (zij heeft hem helemaal onderzocht).
En een echt zieke vogel geneest nu niet zo vlug hé.
Rarara wat heeft het geweest?
Hopelijk komt het niet meer terug en mag hij gezond blijven!!!

Maar we houden je zeker op de hoogte!!!
En in elk geval bedankt!!!

Groetjes Moris

Tara

Hoi Moris,

wat ben ik blij dat te horen!!! Van geluk gesproken zeg!! Ik ben superblij voor je!!! Echt waar, je weet nie hoe blij ik ben dit te lezen!! Ik hoop echt dat hij nu normaal blijft, echt waar!!

Succes hoor!

Groetjes, en een dikke knuf voor de kleine :-).

Tara

Moris

Hallo

Crocky heeft zojuist gegeten (zeer goed) en tot hier toe doet hij nog altijd normaal laten we hopen dat het zo blijft

groetjes

Tara

Hoi!

Goed dat ie eet! Da's pas een goed teken ook! Veel beter dan met de kop in de veren slapen! Heel goed hoor, alles komt nu wel in orde :-). Die dacht zeker, nee geen DA voor mij :D. Maar hou het nog maar goed in het oog hoor, het kan altijd nog wel achteruit gaan.

Groetjes, Tara

Moris

13 mei 2004, 00:24:24 #52 Last Edit: 13 mei 2004, 00:26:08 by Moris
ok we houden hem zeker goed in het oog hij gaat nu rustig slapen in zijn doosje en vannacht kom ik er zeker naar kijken we houden je op de hoogte!!!

Groetjes Moris

Tara

Hoi Moris,

ik vind het heel goed van je dat je'm zo goed in de gaten zult houden, top hoor! Ik moet ook altijd als er een valkje ziek is 'm extra in de gaten houden, dan sta ik 's nachts ook om het uur op, maar dat waren van die hele kleintjes, als ze wat ouder zijn dan niet om het uur, maar echt wel heel vaak. Het is super hoor van je! Ik ben blij dat ie het goed maakt.

Hier komt de foto van 'm, het is echt een schatje zeg!

Groetjes, Tara

Moris

hoi tara

tof dat ge ons valkje nu hebt kunnen zien,hij slaapt nu,en we houden hem goed in het oog,tot hiertoe is alles nog ok,we laten morgen zeker weten hoe het met hem gaat.tot dan en nog eens bedankt voor al de uitleg en u medeleven,tot later.

groetjes moris :)

Moris

Hoi

eerst iets over croky,hij heeft ook vanmorgen goed gegeten,en hij is terug in zijn normaal doen.we zijn heel blij dat hij het goed maakt,alleen spijtig dat we niet weten wat er gisteren met hem aan de hand was,al geluk dat het goed gekomen is,we houden hem natuurlijk nog heel goed in de gaten.we laten hem nu ook nog enkele dagen in zijn doosje zitten,daar voelt hij zich goed.

Nu iets over ons nestje,daar lag vanmorgen een 4de eitje in,ze zijn nu ook wel echt beginnen broeden,hopelijk komt deze keer alles in orde,we houden jullie op de hoogte.

groetjes Moris :)

Tara

Hoi Moris,

echt goed dat ie de nacht gehaald heeft en dat het zo fijn gaat! Alles zal nu wel goed blijven hoor :). Zeker nog enkele dagen goed in de gaten houden!

Goed dat er een vierde eitje ligt! Gefeliciteerd ;D.

Ik blijf het zeker volgen hoor :-).

Groetjes, Tara

Moris

hoi,

alles is nog ok met croky,hij is terug speels,en eet goed,dus zijn we er al wat geruster in,maar we houden hem nog goed in het oog,spijtig dat we niet weten wat het was,want nu weten we ook niet of hij het nog terug kan krijgen.

ons nestje van seppe en lotte,doet het tot hiertoe ook goed,we hopen dat onze tegenslagen nu wat voorbij zijn,we houden jullie op de hoogte;

groetjes moris

Moris

hoi

helaas slecht nieuws,gisteravond ging het ineens weer slecht met Croky,de DA is langs geweest en die heeft direct contact genomen met een DA die er meer van op de hoogte is,en ze zijn direct met een antibioticakuur begonnen,maar helaas is Croky van de nacht overleden.Het rare is dat hij donderdag heel speels is geweest,en gisteren ook nog tot savonds,en dan is het heel snel gegaan :'(

Groetjes Moris :'(

Moris

Hoi

We hebben vanmorgen de eitjes geschouwd,en we denken dat er 3 van de 4 zeker bevrucht zijn,in het 4de eitje is er nog niks te zien,kan dat zijn dat ge dat later nog kunt zien of is dat eitje onbevrucht,moeten we het dan wegnemen of er nog bij laten liggen?

Groetjes Moris :)