27-08-18 Gevonden in Rotterdam (ZH) - Wildkleur man

Gestart door Bosje, 28 augustus 2018, 07:08:47

« vorige - volgende »

Bosje

bobbie

Ik weet dat er in Vlaardingen een wildkleur wordt vermist al heb ik hem nog niet op amivedi zien staan (is daar door de eigenaren wel doorgegeven).
Donderdag ben ik nog achter hem aan gegaan in onze straat. Kreeg hem niet te pakken. Ook ik heb het doorgegeven aan amivedi en die hebben de locatie van de vogel aan de eigenaren door gegeven zodat die konden gaan zoeken. Misschien heb je hier iets aan?

Groetjes, Nel

Lin

Hoi Nel,

Mocht je hem weer zien kan je hier dan een bericht plaatsen? Dan kunnen we kijken of er iemand je kan helpen. Plaats anders even een kooi als je er bent. En schud dan met een bakje totdat ie komt. En dan trosgierst op de bodem leggen van de kooi en dan een spoor met zaadjes leggen naar de kooi.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Heb ik allemaal gedaan Lin.maar hij was erg van slag omdat hij net daarvoor door 2 kraaien werd aangevallen. Hij zit hier niet meer in d3 buurt. Rotterdam is maar 17 km hier vandaan en er was harde wind richting Rotterdam dus ik dacht misschien is dit hem.
Alleen raar dat ie niet is vermeld bij amivedi terwijl hij wel is opgegeven als vermist. Ik heb amivedi een dag later weer gebeld of tie al gevond3n was omdat nog steeds niet vermeld was. Hij was nog niet gevonden, ondertussen al bijna week om en hij staat nog niet vermeld bij amivedi, heel raar.

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bosje

bobbie

Of ze een amivedi nr hebben gekregen weet ik niet Lin.

Net nog gecheckt, Bosje. Vermist wildkleur in Vlaardingen staat er niet bij.

Ik laat het ook verder los. Ik heb 2x amivedi gebeld. De eerste x zei ze dat de mensen hem al hadden opgegeven als vermist, de 2e x vertelde ze dat ie nog niet gevonden was. Ik zei toen dat ie nog steeds niet vermeld staat als vermist en toen zei ze dat dat kan want ze was in het ziekenhuis toen ze het doorkreeg en had het op een ander papiertje geschreven. Punt.

Bosje

ah duidelijk! dan is het aan die mensen of ze hem wel/niet aanmelden. Jij hebt je best gedaan!