2 mei 2025, 13:32:14

Mutatie Zwartekop

Gestart door Fred, 23 april 2004, 14:10:06

« vorige - volgende »

Fred

Hello

sorry voor mijn nederlands maar ik ben franstalig (belgïe) and ik heb gestudeerd vlams in school maar veel verder.  :o

Ik ben webmaster van een website op valparkieten maar alleen in fraanse. Het adress: www.calopsitte.com

Ik heb ook 35 valparkieten: fallow, yellowface, yellowface pied enz....

Mijn vragen: ik zoek informatie (foto and informatie) op nieuw mutatie Zwartekop en Lacewing.
Iedereen ken me helpen?

Bedank an felicitaie voor deze website

Karin

23 april 2004, 17:30:45 #1 Last Edit: 24 april 2004, 04:53:18 by kazoo
Hoi Fred,

Neem eens contact op met deze meneer : http://users.pandora.be/parkiet/indexned.html
Die kan je zeker verder helpen. Die is bezig met beide mutaties.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Paul

Hoi Fred,

Het is prima te lezen hoor dus maak je niet druk over kleine foutjes als we het maar kunnen begrijpen dat is het belangrijkste.
Je kan even op deze site links bij mutaties kijken er staan een paar fototje's van de zwartkop bij.
Maar echt informatie kan ik je er helaas zelf niet over geven omdat er nog niet zo veel van bekend is.
Je site ziet er wel heel erg mooi uit ik vind de valk die de muiscurser volgt ook heel erg leuk en het menu is echt heel mooi.
Alleen is mijn Frans heel slecht en het engelse menu werkt helaas nog niet zag ik.
Maar het ziet er perfect uit zo :-)

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

je spreekt  best goednederlands hoor fred. Kan wel ahndig zijn in belgie als je de twee talen spreekt :). Leuek site heb je. En ook veel valkjes, 35 zeg  :o

SDC:D

fred

Hello iedereen

veel bedank voor de antwoorden.

Ik probeer nederlands te schrijven want ik hou van deze site en hij is rijk van informatie.

Het forum is veel inbteressant.

I'll be back :o)

Bedank voor de links maar ik kende :o)

ps: bedank voor de bericht van mijn website