15 mei 2025, 23:10:52

agressie

Gestart door dick, 22 april 2004, 15:07:54

« vorige - volgende »

dick

Waarom zijn valkjes zo verschrikkelijk aggresief?? :-/
Je probeert rustig een speletje te spelen en ja hoor daar komt je valkje aan en die zal het wel is even allenmaal slopen. :D

groetjes sander

Tara

Hoi Sander,

haha agressief? Gewoon heel erg speels ja!! Vind je ze niet lief zo :D. Moooi valkje hoor!

Groetjes, Tara

Kolkkie

Hoi Sander,

Het is gewoon speelsigheid van ze. Mss hebben ze wel zoiets van: 'Ik wil ook meedoen!!'.

Rond de kerstdagen was ik in een puzzelbui. Pukkie zag natuurlijk al die stukkjes, dus ze dacht laat ik mijn baasje maar even helpen.
Als resultaat kreeg ik vaak een puzzel die weer uit elkaar werd gehaald. Uiteindelijk heb ik Pukkie haar eigen puzzel gegeven (een oude die ik niet meer gebruik).

Zie hier het resultaat:

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

Hoi Mariska,

Toepasselijk ook, bogena multi vit op de achtergrond :D :D :D

Kolkkie

Het maakt ze groot,sterk en............??

ONTDEUGEND!!!  :D :D :D :D :D
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Sarah

Gewoon speelsheid! En goed uitkijken wat je op tafel laat liggen. Bij ons is geen brief, krant of tijdschrift veilig voor Flip! Hij knaagt echt op alles wat op tafel ligt! Af en toe erug vervelend als het om belangrijke dingen gaat, maar ja dan moet ik maar beter opletten. Ik vind het wel schattig als ik soms de krant lees en er kleine hapjes uit genomen zijn!

Sarah

Andrea

Hoi Dick,

Valkjes hebben gewoon een eigenwilletje, lekker stronteigenwijs.
Als ik mijn valkje zit te kroelen en ze is het zat dan bijt ze in mijn hand, van ik moet niet meer. Als ze geen zin heeft om in de kooi te gaan, als ik wegmoet, krijg ik gratig ochtendgymastiek. Dan speelt ze met mij pak me dan als je kan en pas als zij bekaf is en ik, dan kan ik haar in de kooi doen.
In het slopen is ze ook een expert en als ik dan het desbetreffende object weghaal zal ze ook protesteren. Ik vind het wel mooi, een dier die tegen de mens ingaat. :D
Je moet het alleen idd in de gaten houden als het om belangrijke dingen gaat, want dan is het niet zo leuk meer.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle