19 juli 2025, 23:56:13

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

boezempje

hai

ff een update van de mopjes ;)
nou misty en stormy zijn onafscheidelijk :D het is de helen dag plukken en wipwappen.ik hoop dat dat maar goed gaat ze zijn nog te jong voor baby's :-X
dan hebben we kuifje een echten man in huis fluit roept en doet veel rot streken uithalen maar ook veel knuffe :)dan hebben we de nieuweling diesel nou die doet het ook super hoor ze isw heel liefffff en eet goed gelukkig en is snel aan alles gewend gelukkig.misty is ook een heel lief valkje maar komt waneer zij er zin in heeft,en stormy ja stormy is en blijft mijn super valkje nu micky er niet meer is.micky en stormy zijn echt heel apart en daarom mis ik micky ook zo.maar goed ik heb gelukkig stormy nog.en daar hoop ik lang van te mogen genieten,

groetjes esther

boezempje

13 augustus 2004, 11:45:37 #76 Last Edit: 13 augustus 2004, 11:47:14 by boezempje
3hai

even een foto plaatsen van mijn 2 nieuwen valkjes diego en pearl.diego is een mannetje en pearl een vrouwtje die ik heb gekocht bij mandy leuk he/ik kijk er echt naar uit als ze hier naar toe komen.maar dan moet ik nog ff wachten.en dan komt er in 2005 als het goed is een albino van mandy :)

dit is pearl

en tussen deze donsjes licht diego

boezempje

hai

ik wilden nog wat foto's laten zien,
er hangen hier 2beelden aan de muur waar ze dus graag opzitten met zijn 4.nu zitten ze als koppels langs elkaar mooi om te zien hoor.

groetjes esther ;)

Mandy

Citaatnou misty en stormy zijn onafscheidelijk :D het is de helen dag plukken en wipwappen.ik hoop dat dat maar goed gaat ze zijn nog te jong voor baby's :-X

Jeetje, die is er echt vroeg bij die Misty, jeetje mina, dat belooft wat! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

boezempje

hai mandy

ja erg he en inderdaadt als dat maar goed gaat.ik hoop dat er geen eitjes komen hoor nog niet in iedergeval,
daar moet ze nog maar ff mee wachten.
tot  het tijdt is voor haar.

gr esther

boezempje

hai

we zijn weer een paardagen verder en diessel is hier al weer iets meer als een week in huis.en het gaat goed heel goed.
ze is echt lief en al hellemaal gewendt  :ois zo snel gegaan.
diessel gaat ook goed met de anderen valkjes om.en s'avonds wil ze het liefst tegen je wang aan zitten :)erg leuk is dat.
vrijdag krijgen ze een nieuwen kooi weer want deze heb ik nog maar pas :-/maarja nu krijgen ze nog meer ruimten,
hoeft eigenlijk niet want ze zijn hier heel de dag uit de kooi.
ben benieuwd of ze de kooi fijn vinden allemaal.

groetjes esther

boezempje

hai

even een paar foto's weer,diessel is nu een weekje hier en het gaat super.ik ben heel blij met haar.ik moet zeggen dat ik micky nog heel erg mis :'(ze was mijn knuffeltje en ik kan haar niet uit mijn hoofd zetten,maar als ik naar mijn anderen knuffels kijk ben ik ook weer een beetje blij hoor.stormy heeft het hellemaal op misty ;Den kuifje op diessel ;Ddus dat gaat wel goed komen allemaal.

mijn nagels vinden ze zooo leuk hihihih

gr esther

Joyce28

je hebt lekker mopjes hoor,en ja Micky blijft voor altijd in je hart

mooie nagels,erg apart,hou ik wel van  :)

boezempje

hai -Joyce-

dank je
ja de vogels vinden dat ook erg leuk mijn nagels hahahahah ;D

boezempje

21 augustus 2004, 22:58:31 #84 Last Edit: 21 augustus 2004, 23:04:46 by boezempje
hai

even weer een nieuwtje jaja ik heb naar lang zoeken eindelijk een albino gevonden,het is balou zo gaat ze heten ze is 6weken oud en ik ga er morgen ophalen leuk he.en dan nog de 2 valkjes die ik bij mandy heb besteldt en dan zijn we echt klaar.hihihihih en de nieuwen kooi vinden ze ook hellemaal te gek gelukkig ;)

Marianne

Hoi Esther,

Gefeliciteerd met Balou.
Het is heel snel gegaan met het aantal valkjes bij jou.
Hoeveel heb je er straks nou? En hoe lang is het geleden dat je de eerste had gekocht?
In iedergeval heel veel plezier met het stel.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

hai  Marianne

waneer ik de eerste kocht ja weet ik niet precies meer ik heb de eerste en dat was micky van mijn moeder gehadt,ik heb er nu 4 morgen dus 5 en dan krijg ik er nog 2 van mandy erbij over een paar weken. :D :D :Dik weet dat ik nog riep nog 1 en niet meer.maar het is zo leuk dat hadt ik nooit verwacht maar ben hellemaal verliefd hihihihihihi.en morgen hellemaal.
en diessel heb ik as laaste gekocht en dat is ook een enorm scheetje.maar tog nog steets mis ik micky enorm :'( :'(

groetjes esther

Joyce28

hihi,het is niet meer bij te houden met jou
maar die Albino is ook prachtig hoor :-*
heel veel geluk ermee

boezempje

hai Joyce-

hahahahaah erg he joyce ja zegt mijn man ook elke weer.en hij zegt dit is echt de laaste es waarop ik dan zeg jaaaaa echt hihihihihihihi het is net een film  ;D

gr esrher

boezempje

hai

het is allemaal goed gegaan de reis in de auto het was dit keer niet zo'n langen reis maar voor een valkje is dat wel zo.
nu zit balou  thuis lekker in haar kooitje,ik wilden haar eerst apart doen heb ik ook gedaan,maar om balou nu 3weken boven neer te zetten dat gaat niet er lopen hier ook nog 3kids rond en dan kan ik niet boven gaan zitten,en dan vindt ik het ook nog ziellig voor de anderen valkjes,ik ga het gewoon goed in de gaten houden is er iets ben ik meteen naar de da toe,
maar daar ga ik niet van uit dat er iets gebeurdt,balou was heel bang en druk maar naar een paar uur kon ik haar goed pakken en knuffe gelukkig.ze heeft heel de avond bij me gezeten en liggen slapen.ze blijft nog wel ff in een anderen kooi voor een week of 2 en dan mag ze bij de rest,zo en nu gaat balou slapen en morgen zijn er weer  foto's

gr esther