19 juli 2025, 23:12:11

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

boezempje

hai anita

ik heb er 1 thuis
die van suzanne is nog te jong maar ik wil een man en vrouw,
en de bonte heb ik wel die is 5a6 weken,

hij hangt boven ze bak eten als ze eet grapig om te zien

gr essie

gonnie

Wat mooi, die kakariki, van jou , het is zeker de bedoeling hier ook mee te gaan kweken, veel sucses.

Groetjes gonnie

boezempje

hai gonnie

ja ik krijg van suzanne er nog 1 bij en ik hoop dat het een man is en als we dan een jaar  verder zijn kunnen er baby komen.

ik heb gisteren nog een nieuw koppel gekocht tarzan en jean
een bonte witmasker man en een witkop pop.

tarzan

jean

ze hebben al de tijdt apart gezeten en zijn gisteren in de voliere gegaan

gr essie

patty_dordtse valkjes

sow dat is een mooie man zeg fuut fieuwwwww.

lekker ding hahaha.
die van mij heeeft niet zoveel wit als die van jouw zeg maar het is een hele mooie valk
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Marianne

Hoi Esther,

Het wordt  steeds maar drukker daar bij jou....
Maar gefeliciteerd met je nieuwe koppel hoor.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

hai

nee drukker niet ik heb er ook een paar verkocht hoor ben nu echt koppels aan het maken

essie

Marianne

Hoi Esther,

O, dat is dan even langs mij heen gegaan :-\
Ik dacht dat je er alleen bij gekocht had.
Hoe is de stand nu? Zo'n 24 ongeveer (dacht ik)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

gonnie

Hoi Essie

Dat zijn echt hele prachtige valken die je nu weer erbij hebt , 27 das veel zeg , maar wel fantastiche ik hoop dat ik ook nog eens zover kom. hèèl veel sucses met je prachtige collectie valken.

Groetjes gonnie

Inger m

Hoi Esther,
Ik heb vandaag je site bekeken! Ziet er heel mooi en informatief uit! Het enige dat nog ontbreekt zijn de bronvermeldingen. Gezien de aard van de informatie en de wijze waarop het geschreven is, is het mij duidelijk dat je geen letter zelf geschreven hebt, maar alles gekopieerd. Dat is opzich natuurlijk niet erg, maar naar de auteurs toe is het wel zo netjes om even hun naam en website te vermelden. Dat doe ik zelf ook altijd eventjes als ik iets letterlijk van een ander overneem.

Succes met je website en blijf origineel!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

boezempje

hai Inger

nou dank je wel weer inger ben blij dat je een kijk hebt genomen op mijn site erg leuk van je,
en over het geen wat je hebt geschreven is hoe weet jij 100% zeker dat ik die mensen geen mail gestuurd heb om te laten weten dat ik iets van ze heb over genomen???maar maakt mijn ook niet uit hoor ben alleen heel blij dat je het dan in jou woorden mooi vindt,

inger bedankt weer !!!!!
essie

dank je weer inger

Inger m

Hoi Esther,
Uit betrouwbare bron...
Maar zelfs dan nog vind ik het netter om de bronvermelding neer te zetten. Zo lijkt het alsof je dat zelf hebt geschreven, terwijl het van anderen afkomstig is. Bovendien zou ik dan ook een kijkje kunnen nemen op al die andere, interessante sites! Dus ik hoop dat je bij elk stukje een link zou kunnen plaatsen, dat maakt het geheel nog completer.

gr Inger
problem.

Anita1

ik denk dat inger het zeker niet kwaad bedoeld.
normaal hoort dat ook wel zo.
uit de woorden begrijp ik van inger dat ze jou site echt mooi vind,en denk juist dat het alles juist af zal maken.knuff anita

boezempje

hai

we zetten ze eronder

Inger m

Hoi,
Dat klopt en er staat bestwel veel interessante info bij. Ik heb het mogelijk wat hard geformuleerd, maar persoonlijk houd ik er niet van als er klakkeloos wordt gekopieerd. Door de bronvermelding erbij te zetten, is dit geen probleem meer en kan op die manier de volledige info ook op andere sites teruggevonden worden.

Succes!

gr Inger
problem.