26 juli 2025, 03:05:31

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

boezempje

hai mandy

jaa mooi dank je maar ik heb in de schuur nog een groten voliere staan dus dat komt wel goed,
deze is 175hoog 1meter diep en 201breed,

gr essie

Anita1

:D ;D hahahaha mandy dat is wel een goeie.maar essie heeft overal voliere's
ik zie er straks wel 1 op zolder,in de schuur in de keuken en in de woonkamer staan hahaahaha.
of begin een echte dierentuin voor valkjes essie haha lolz dat kan ook nog.volgens mij heb jij het record verbroken dit jaar met valkjes kopen.
ik vind het erg leuk voor je.geniet er maar lekker van knufff anita ;D

boezempje

30 december 2004, 03:09:52 #482 Last Edit: 6 januari 2005, 13:11:51 by boezempje
hai anita

dank je meis doe ik zeker.
ik heb bijna overal wat staan ja hihihihi
arno niet zo blij mee,

gr essie

boezempje

hai

nou mijn vriendin lisa hier op het forum als sadelienda genoemd.k omt zo mijn 2 valkjes brengen ze was vanmorgen om half 8 al aangereden naar mandy toe om daar om half 9 te zijn want mandy hadt gewerkt in de nacht en ging om half 9 ongeveer naar bed.dus lisa moest er vroeg uit vanmorgen,
maar lief van haar dat ze dat voor me doet de scheet.
lisa dank je meis :-*
ik heb de wildkleurman fozzie genoemd en de witmasker woody,
ben zo benieuwd dalijk hoe ze er uit zien,ik weet wel zeker dat ze er goed uit zien dat zijn allen valkjes van mandy.
lisa zou hier om half 10 ongeveer zijn,
straks maak ik wat foto's

gr essie

Anita1

::) meiss stop arno in de allergrootst kooi die je hebt.hahahahaaaa kusss  het is de allergrootste valk die je hebt.lolz kusss anita :D

boezempje

hai anita

wahahahahaha ja moet zeker gaan ja hihihhihi

gr essie

Suzanne

Hoi Es,

Veel plezier met je nieuwe valkjes zo meteen. En je bent me al gepasseerd hoor met het aantal valkjes. Ik heb er zelf 13  :D. En er staat er nog eentje gereserveerd bij Lique en eentje bij Marianne.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai suzanne

jaaa ik weet het heb er nu 17 he.
ik krijg er ook nog 2 bij 1 van lique en mandy nog de geelwang en fallow.
maar ik moest er zeker weten 2 mannen bij hebben ik heb te weinig mannen en nu is het prima het aantal.

gr essie

boezempje

hai

nou met de 2 valkjes die ik bij mandy heb gekocht gaat het heel goed mee ze eten en drinken al heel goed en voellen zich aardig thuis,
de wildkleur fozzie is een echten breed loper en fluiten dat kan hij ook super mooi,en de witmasker woody is ook een leuk valkje en kan ook goed fluiten.over een paardagen zet ik ze bij de rest want je wordt gek hier van het geroep  naar de anderen valkjes,fozzie en woody staan in de keuken nu en stonden eerst in de schuur omdat ze van buiten afkomen en ik ze wilden laten wennen aan de verwarming hier binnen,
en dat gaat goed gelukkig,
ze hebben het vuurwerk ook allemaal overleeft gelukkig,

gr essie

boezempje

hai

nou met de valkjes woody en fozzie gaat het prima.
het is een leuk stel,zo gauw als je tegen ze praat gaan de vleugels wijdt en kuif plat en beginnen ze een mooi deuntje te fluiten.erg lief.
zaterdag ga ik mijn anderen man ophalen bij lique hij heet kenzo en is een super knappen man.en is een bonte cinnamon net als mijn spirit.
ben benieuwd.en nu heb ik genoeg volwassen mannen in de voliere en wacht ik nu het nestje van de geelwang en falow af.
en zijn we hellemaal klaar.

gr essie

boezempje

4 januari 2005, 12:41:52 #490 Last Edit: 4 januari 2005, 14:48:25 by boezempje
hai

ik heb een koppel geelwangen gekocht.Een wildkleur man split geelwang X een grijze geparelde pop geelwang krijgt de
ze zijn van 2002 en hebben al kleintjes gehadt.
ik ben er super blij mee en ik moet ze nog wel ophalen maar dat doe ik als arno vrij is,een foto krijgen jullie ook nog te zien maar dat moet die man nog mailen naar mijn.
zo gauw als ik de foto heb dan plaats ik hem.

gr essie

Marianne

Hoi Esther,

Ook in het nieuwe jaar ga je onverstoord verder met het kopen van de valkjes.
Het is je gegund hoor ;D
Wat ga je nu doen als je straks nestjes krijgt?

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

hai

hai marianne
ik hang pas een blok als ik zelf een goed koppel heb die de eitjes willen uitbroeden,
ik denk niet dat ze meteen kleintje moeten hebben ik wil ze ff een jaartje rust geven als dat kan,maar dat hoor ik van die kweker wel en als het allemaal moelijk wordt dan heeft die man ook nog zat anderen valkjes zitten die ook al verschillenden nestjes hebben gehadt ik weet dat geelwangen naar 10dagen het nest verlaten,
dus het komt wel goed ik heb er genoeg over gelezen.

gr essie

boezempje

4 januari 2005, 19:48:46 #493 Last Edit: 4 januari 2005, 19:52:19 by boezempje
hai

ff wat foto's van de valkjes.

azarro

boyd

baloo

benji
diessel

dingo

jessy