27 juli 2025, 09:52:25

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

boezempje

hai allemaal

jaja vandaag gaat het gebeuren ik ga straks kyra ophalen ik heb er super veel zin in.en ik hem nog een mailtje van marianne gehadt dat ze goed doet eten dus dat zit wel goed.
en dan komt om 18:00 henry angel brengen,dus dat wordt weer een druk dagje vandaag maar ook weer een leuke dag.
we rijden om 12uur aan naar marianne en we rijden er 50min op dus dat valt nog wel mee,en henry komt het valkje brengen met de trein nou dat vindt ik echt super  van hem dat ie dat doet,zo gauw als ik foto's zet ik ze in mijn dagboek.

gr essie

Theetje

Hoi Essie,

Veel plezier vandaag met het ophalen en ontvangen van je nieuwe valkjes.

Dat je we maar weer veel plezier aan mag beleven, maar dat zal zeker goed komen als ik je verhalen zo lees!!

Groetjes

Theetje

Suzanne

Hoi Es,

Veel plezier met je nieuwe valkjes vandaag. Volgens mij heb ik wat gemist. Je krijgt er nog een valkje bij, die Henry komt brengen?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai suzanne

ja je hebt ht denk ik gemist ik heb een valkje van henry gekocht.een bonte man.die hij vandaag komt brengen erg aardig van hem.ik heb de kooi al in de schuur klaar staan eerst stondt hij boven maar ik heb benji en dingo in de kamer gezet ze hebben nu 2weken in de sschuur gestaan en het gaat goed met ze gisteren heb ik de uitslag van de poep gehadt van die 2 en alles was in de poep goed,dus ik durf het wel aan nu,en ze worden goed ontvangen door de rest.ze zitten nu met kuif recht op hahahahahah,dus als henry de bonte komt brengen straks dan kan die mooi in de schuur terecht.en kyra gaat niet de schuur in dat is een valkje wat bij marianne binnen is geboren dus daar heb ik wel de vertrouwen in.

gr essie

Suzanne

Hoi Esther,

Wat leuk dat je een bonte man "krijgt" van Henry. Is hij ook tam?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai suzanne

hij is redelijk tam wel wat bang voor handen maar dat krijg ik er wel uit komt goed.
mijn bestelling bij jou blijft gewoon doorgaan he,

gr essie

Suzanne

Hoi Esther,

Ja hoor, je staat nog gewoon genoteerd. Dat veranderd niet totdat je het zelf aangeeft.

Groetjes

Suzanne

boezempje

hai

oke suzanne dank je.

gr essie

Marianne

20 november 2004, 14:37:34 #443 Last Edit: 20 november 2004, 14:38:31 by Marianne
Hoi Esther,

Nou, Kyra is er klaar voor hoor.
Ze heeft bijna haar hele bakje met zaadjes op en aan de trosgierst heeft ze ook goed gezeten.
Ik heb net nog sla op de bodem gelegd maar dat vind ze nog een beetje vreemd.
Tot straks !

Groetjes Marianne

ps: Nu hoef je volgend jaar geen bont geparelde meer van mij natuurlijk, nu je Angel hebt gekocht bij Henry?!
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Marianne

Hoi Esther,

Enne...... hoe is het met je 2 nieuwkomers?
Goede terugreis gehad?

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

20 november 2004, 23:26:14 #445 Last Edit: 20 november 2004, 23:38:53 by boezempje
HAI marianne

als is goed gegaan hoor en kyra is echt heel rustig.
ze heeft de auto reis heel goed gedaan.
toen we thuis kwamen werd ze goed ontvangen heb haar ook meteen bij de rest gedaan,ze is meteen gaan eten en drinken.
onderweg in de auto heeft ze veel trosgierst op.en de boom die wij in huis hebben vindt ze echt super.en kuifje vindt ze ook wel leuk ze legden meteen haar koppie neer van ja veren poetsen graag.en angel is ook gebracht en dat ging ook prima allemaal.

Marianne

21 november 2004, 00:12:33 #446 Last Edit: 21 november 2004, 00:13:43 by Marianne
Hoi Esther,

Wat geweldig!
Mooie foto's van Kyra, ze heeft het al erg naar haar zin zo te zien.
Heel veel plezier met haar.

Groetjes Marianne

ps: mooie actiefoto van je witmasker man!

Marije

Aaaaaah, wat lief..... :-*
Hoeft Kyra niet in quarantaine?
Veel plezier vanavond!
Groetjes,
Marije en Purrel

boezempje

hai

dank je

nee ik heb er voor gekozen dat niet te doen.
kyra komt van binnen af dus vindt ik dat minder gevaarlijk.
elk vallkje moet je dat doen natuurlijk maar ik heb gekozen van niet dit keer,

gr essie

Marije

Het is bijna zover.......spannnuuunnd....... ;D :D ;) :)
Groetjes,
Marije en Purrel