21 juli 2025, 23:23:25

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

boezempje

hai trudy

het is de linkse en de middelste 2dus hhahahh als alles goed gaat bij mandy.want poehhh die heeft ook weer genoeg voor der kiezen gehadt.dus we hopen dat het goed gaat komen

gr essie xxx

boezempje

hai

even een foto plaatsen van mijn schatjes.

Joyce28

Hee Esther,ik zat al te kijken,neem je er nog 1 uit het nestje?
Ik duim ook mega mee dat we onze valkjes over een paar weken mee mogen nemen.
Ik hoop het nog het meest voor Mandy,al die narigheid :-/ :'(

Anita1

:o pfff is wat he essie de valkjes van mandy.leven die van jou nog wel lieffie? ik kan het niet meer bijhouden.knufff anita ;)

boezempje

hai anita en yoce

ik hoop van wel dat mijn valkjes nog leven,
ik weet het eerlijk gezecht ook niet meer maar mandy houdt ons altijdt op de hoogten dus nu ook wel denk ik.

gr  esther

Marianne

Hoi Esther,

Is dat jouw bonte witmasker valkje dat dood is gegaan bij Mandy.
He.... alweer een tegenslag dus wederom sterkte.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Mandy

27 augustus 2004, 22:35:18 #126 Last Edit: 27 augustus 2004, 22:38:52 by Mandy
Nee dat was een valkje voor Pieter (een jong van Suske&Wiske), de man waarmee ik zou ruilen voor een albino man.
De oudste leeft nog en als die het redt gaat die naar Karin, want die zou eerst Switch krijgen van Kuifje&Bobbie die ik binnen had zitten en met de hand groot bracht maar die overleed op de dag dat ik naar Feld ging en zij wacht als eerste.
Dat zielepietje op de foto leeft nog wel maar ik betwijfel het zeer of die het wel gaat redden, die is zo klein en zwak en heeft vandaag ook maar weinig eten gehad zag ik...
Met die andere 2 gaat het wel goed zover ik kan zien, ik kan helaas niet van binnen kijken... ::)
De rechtse wordt ip voor Esther, de cinnamon geparelde witmasker, de linkse wordt voor Joyce. En de middelste ip voor Esther als het toch nog goed komt...
Die gaat dan niet naar Pieter want dit is geen valk voor een volière om mee te kweken.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

boezempje

hai mandy

dank je voor het berichtje
nee ja kan er niet in kijken was dat maar zo dan zou het een stuk makkelijker zijn dat wel he.maar goed we wachten gewoon af meer kunnen we niet doen en duimen,

gr esther

Joyce28

27 augustus 2004, 23:46:11 #128 Last Edit: 27 augustus 2004, 23:47:12 by Joyce28
CitaatDe rechtse wordt ip voor Esther, de cinnamon geparelde witmasker, de linkse wordt voor Joyce. En de middelste ip voor Esther als het toch nog goed komt...

eeuuhh,je bedoelt andersom  ;),de rechtse is de bonte
agossie,gaat hij nog steeds niet lekker,dat kleintje :-/

Mandy

Oeps, andersom inderdaad, dat bontje wordt voor jou als alles goed gaat. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

boezempje

hai

hahahahahah
dus het is de linkse en de kleinen in het midden.
als ik het snap nu

gr esther

boezempje

hai

even een paar foto om te laten zien dat het nog goed gaat met het 4tal,dinsdag heb ik de uitslag van balou.meschien verstikking of ppgz.laten we het 1e hopen voor balou niet fijn geweest natuurlijk maar voor de 4hier wel natuurlijk.ik zelf hadt gependeld en er kwam uit hersenbloeding,nu stond er op mijn lijstje van ziektens geen verstiking bij dus heb ik een nieuwen gemaakt.toen kwam er verstiking en hersenbkoeding uit :-/nu weet ik niet of je bij een vertiking ook een hersenbloeding krijgt.we horen het dinsdag wel.intussen maak ik me enorm zorgen om mijn schatjes.hoe vinden jullie mijn valkjes eruit zien.

esther

Anita1

zien er primaaaaaaaa uit meisss!! kusss anita ;D

boezempje

hai

dank je anita ;)

een foto van diessel toen het een baby was hihihihihi

en zo is diessel nu wat kunnen ze tog veranderen he.

Tara

Hoi Esther,

wat een kanjer is Diesel toch, je hebt helemaal gelijk hoor dat ze nogal kunnen veranderen, dat klopt echt :o.

Maar ze blijven toch altijd schatjes ;D.

Groetjes, Tara