mijn valkparkiet zit al twee weken bol!!!

Gestart door thefra, 17 april 2004, 02:09:20

« vorige - volgende »

thefra

oke dank je wel voor je inzet ben er blij mee en ook die  van Tara en giovani ik ga gelijk dextro halen even bij de pomp, en ik laat jullie weten hoe gaat, voor nu een fijne avond en tot morgen doegie :)

giovanni

yo

als ie maar niet overgeeft, zoals die van mij :-/

grtjs

thefra

okee bedankt voor je hulp morgen ga ik de dokter bellen en dan weet je meer ook Tara en giovani bedankt ik laat jullie zo snel mogelijk weten hoe het is met japie fijne avond voor nu  :)

thefra

neee volgens mij niet heb haar nog niet zien overgeven!!

Paul

Hoi Thefra,

Ik ben benieuwd wat dr Feld morgen zegt waarschijnlijk dat je ze druivesuiker moet geven :-)
Dat mag de gezonde vogel ook gewoon drinken hoor dat is geen probleem.
Beterschap met Japie in elk geval en altijd positief blijven.
Dr Feld kan heel veel met vogels in elk geval.
Vertel hem ook even welk medicijn je gekregen hebt van de andere arts dan kan ie ook zeggen
 of dat goed is.

Groetjes, Paul

thefra

even een berichtje van mij, onze japie begint langzaam op te knappen, we hebben haar druivesuiker gegeven, en eerlijk gezegd durfde ik die dokter niet te bellen :-/ puur omdat het weekend was en dat vond ik wel vervelend voor die man! het valt me op dat de zaden die ze eerst in grote getale uitpoepte praktisch verdwenen zijn!!!! sinds vandaag werd ze weer wat brutaler begon af en toe weer een geluidje te maken en ze ziet er wat beter uit, laat ik het zo zeggen er zit eindelijk weer leven in het beestje Zou het dan toch door de rui komen????
Ik hou jullie op de hoogte hoe het verder gaat met haar, maar het leuke was zelfs dat ze begon te knuffelen met max haar partner echt een aandoenelijk gezicht, die twee zijn echt een hecht stel!!!