5 mei 2025, 12:17:34

veren in de kooi

Gestart door Henry, 17 april 2004, 14:17:21

« vorige - volgende »

Henry

beste mensen

je ziet dat er veren in de kooi zitten he en de valkjes spelen er mee en bijten de uiteinde kapot kan dat kwaad en waarom doen ze dat?

henry en de valkjes

Speedy

17 april 2004, 14:52:05 #1 Last Edit: 17 april 2004, 14:52:21 by Speedy
Henry,  je moet wel weten, zijn het al veren van de rui? zo niet, dan heb je plukkers erbij zitten.
Ze plukken dan waarschijnlijk het nieuwe jong, en ja ze houden het veertje langere tijd in hun snavel en knabbelen erop.
Nee het kan geen kwaad dat ze dat knabbelen, maar het is niet leuk voor het jong.
Kijk dus ff goed uit, wie het doet.

Groetjes,
   Trudie

Henry

he trudie

nou de jonge valkjes gaan nog lekker appart hoor dus ik weet zeker dat het veertjes van de rui zijn.

henry en de valkjes

Speedy

O ok gelukkig maar niks aan de hand dus, ja ze spelen er mee, hier ook wel eens, leuk om te zien hoe ze met een veer het trappetje oplopen, net Romeo en Julia met een roos in de mond hahahahahahaha
Ze kunnen er niks van krijgen hoor, het is gewoon spelen dus.

Groetjes,
   Trudie

giovanni

ja, ik heb dat hier ook dikwijls hoor, niet erg.
Zo hebben ze weer ff een speeltje:)
en als ze zouden plukken, dan zou je wel bloedspoortjes zien hoor;)

grtjs

giovanni

hellow nog es  ;D

ik las net bij het onderwerp waar je 2 namen zocht (het onderwerp is gesloten door iemand) dat je een lutino hebt split voor albino. Ik denk niet dat dit klopt volgens mij hoor.

kijk, albino is een lutino witmasker; en een lutino kan moeilijk split zijn voor een lutino ;) Dus ik denk dat je dan een lutino split voor witmasker hebt.

grtjs ;)