18 juli 2025, 19:41:24

Mallie-J. ernstig ziek

Gestart door Tara, 14 april 2004, 20:12:20

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Stijn,

nu ga ik echt niet meer bellen, ik moet zo slapen (zucht), en het is al veel te laat, nee, morgen bel ik.

Te laat geloof ik niet, ze heeft Mallie gekregen zo'n halfuur (waarschijnlijk zelf vroeger) na haar dood, te laat? I don't think so ..

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

nee, das neit te laat. Maar ik wist niet wanneer je haar gebracht had. Ja, bel morgen maar. Das mss het beste :)

SDC:D

Tara

Hoi Stijn,

jah, idd, ik dacht ook dat het niet te laat was ;-).

Maare .. Normaal gezien zal ze wel niet lang gewacht hebben voor de autopsie, maar ik zal dan waarschijnlijk bellen, heb ook moeten bellen vorige keer ... Ik laat het morgen dan weten ;-).

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

nee, een autopsie laten ze nooit te lang wachten. Dat mag zelfs niet, anders kan het gestorven dier te lang gelegen hebben zodat ze niets meer kunnen vinden.

SDc:D

giovanni

Hellow tara

heb je nu al gebeld??

grtjs

Stijn dc

hoi

hopelijk heb je al gebeld, want het is toch redelijk belangrijkvoor de gezondheid van je andere valkjes denk ik;

SDc:D

Tara

Hoi Gio en Stijn

Ja ik heb gebeld, maar ze weet pas morgen de uitslagen, waarom weet ik niet, morgen moet ik terugbellen, normaal zou zij terugbellen, maar ik zal het wel doen dan want ik ken haar al :D.

Laat het jullie zo snel mogelijk weten dan :-).

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

waarom moet het nu zo lang duren. Vind ik cht heel raar. Normaal moet ze daar toch tijd voor hebben om het eerder te doen.

Tara

Hoi Stijn,

ja ik weet het, maar ok, ik ga daar niet over discusiëren, ze heeft tenslotte wel al mijn valkjes, en die van Gio gered, dus is best goed, met mijn raad die ikzelf van Paul kreeg dan wel :D.

Ben in ieder geval benieuwd naar morgen, zodra ik thuiskom bel ik en laat ik het hier weten, afgesproken ;-).

Groetjes, Tara

yentltjeeeh

heykes Tara,
gelezen van mallie-J...  :'( ik ben ook benieuwd naar de uitslagen van je valkje... nog veel sterkte

groetjes Yent'l

Tara

Hoi allemaal,

ik heb de uitslagen,

Mallie-J. zat met een enorm gezwel op haar lever ... Er kon niets voor haar gedaan worden zei ze :-(. Ik vind het heel jammer dat M-J niet kon gered worden ...

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

ik hoop dat je eeen beetje opgelucht bent nu? Fijn dat het niets besmettelijk was zodat de andere valkjes niet in gevaar kwamen. Jammer van M-J. Maar het was blijkbaar fataal

SDC

Tara

Hoi Stijn,

ja, opgelucht dat het niet besmet was zeker, maar dan ook weer niet opgelucht omdat ik helemaal niets voor 'm kon doen :-(, voel me zo rot :-( ...

Stijn dc

hoi

daar moet je je niet rot voor voelen, dat gebeurd wel eens voor iedereen. Je zegt het zelf je KON niets meer doen, dus geenschuldgevoelens.

Paul

Hoi Tara,

Het blijft tweifelachtig de dierenarts zegt een groot gezwel op de lever maar voor hetzelfde geld is de lever heel erg vergroot wat op papagaaienziekte kan duiden bijvoorbeeld.
Misschien zijn de medicijnen voor Mallie-J te laat gekomen dus dat zou ook kunnen.
Het is zonder meer al vaag dat ze geen uitslag hebben na zoveel tijd en een dag later ineens wel.
Het lijkt er dan op dat ze de vogel in de vriezer heeft gehad en deze gisteren snel ontdooid en onderzocht heeft.
In dit soort dierenartsen heb ik totaal geen vertrouwen als het zo gaat :-(
Maar jij kan er weinig aan doen bij gebrek aan een betere :-(

Groetjes, Paul