1 mei 2025, 20:34:23

Mallie-J. ernstig ziek

Gestart door Tara, 14 april 2004, 20:12:20

« vorige - volgende »

Lique

Hoi tara,

We hebben je net op de chat al wel voorbereid, alleen is het toch een klap als het daadwerkelijk gebeurt.
heel veel sterkte.
Laat je hem wel even onderzoeken? door een vogelarts?

groetjes Lique

Tara

Hoi Lique,

jah, da's een goed idee, hem laten onderzoeken. Ik ga haar dan maar in een zakje doen en bellen naar de DA ... Trouwens, zal ik haar in een vriezer doen of niet? Sommige beweren van wel en anderen van niet, ik weet het niet zeker?

Groetjes, Tara

Tara

'k Heb haar naar de DA gedaan, ze zal me bellen na de autopsie ... Ben benieuwd ... (weet wel niet wanneer die zal volgen hoor ...)

Groetjes, Tara

Khiru

Is ze dood :(
Is ze dan zo snel achteruit gegaan op die korte tijd?

Veeeel Sterkte, Bart

Tara

CitaatIs ze dood :(
Is ze dan zo snel achteruit gegaan op die korte tijd?

Veeeel Sterkte, Bart

Hoi Bart ..

nou, achteruit, jah, je ziet ze daar op die foto, de volgende stap was neervallen tot ze niet meer recht kon staan ...

Ben benieuwd naar de DA ...

Khiru

nja, was echt erg te ze zo te zien lijden :(
Ik hoop maar dat je andere valkjes gezond blijven.

Sterkte, Bart

giovanni

ow, wat erg nu van Mallie-J, zo'n mooi valkje. :-/
Veel sterkte iig, en je hebt gedaan wat je kon

grtjs

Marloes

Hoi meisie,

HEEL VEEL STERKTE ER MEE!!!!! :(

Kus,
Marloes.

Mandy

Jeetje Tara, wat een ellende allemaal weer, ze zag er inderdaad erg ziek uit... :-/
Hopelijk komt er niets ernstigs uit, sterkte en ik zal voor je duimen. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Suzanne

Hoi Tara,

Weer een valkje verloren, wat ontzettend vervelend voor je  :'(. Ik hoop dat het nu echt voorbij is voor je, want ieder valkje wat dood gaat is er 1 te veel  >:(. Veel sterkte.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Annouschka

Hey meid,

wat erg nou, ik leef echt met je mee hoor, je hebt gedaan wat je kon, dat weet jij en jouw valkje ook.

Heel veel sterkte, kusje van Chewy en Yoda.. :-* :-*

Groetjes
Annouschka

Tara

Hoi allemaal,

heel erg bedankt voor jullie steun hoor :-).

In ieder geval, ik dacht er net aan ... Mijn DA heeft nog steeds niets laten weten :-/. Ze heeft degelijk mijn tel. nummer opgeschreven, ik hoop toch dat ze eens belt, maarjah, ze heeft het wel druk, maar toch :-/. Ben erg benieuwd naar die uitslagen ... En ik denk jullie ook ..

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

hebben ze nu nog niets laten weten, ze is bijna tien dagen weg. Dat duurt wel erg lang zeg.

SDC:D

Tara

Hoi Stijn

ja ik weet het, ik dacht daar plots vandaag aan ... Ik ga morgen denk ik zelf maar eens bellen hoor ...

Groetjes, Tara

Stijn dc

26 april 2004, 01:29:11 #29 Last Edit: 26 april 2004, 01:29:35 by stijn_05
hoi

mss was het al te laat voor een fatsoenlije autopsie, ik weet het niet. Kan ik me niet voorstellen, maar goed. waarom zou je nu niet bellen? Het is toch nog altijd jouw valkje.

SDC:D