17 mei 2025, 23:46:45

dierenarts

Gestart door Christine, 21 april 2004, 22:49:10

« vorige - volgende »

Christine

zijn er dierenartsen in Vlaams Brabant (België) moest er iets met men valkje gebeuren.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kolkkie

Hoi Piperke,

Mss zou je in deze lijst kunnen kijken, daar staan een aatal dierenartsen die in Benlgie zitten.

http://www.valkparkiet.org/nl/files/dierenarts.htm

Zelf zou ik het je niet kunnen vertellen, want mijn topografie van Belgie is knudde :-[.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Stijn dc

hoi

ik denk niet dat er 1 van de DA's uit de lijst in vlaams brabant zitten. Alleen lanaken ben ik niet zeker van.

SDC:D

Kolkkie

Citaathoi

ik denk niet dat er 1 van de DA's uit de lijst in vlaams brabant zitten. Alleen lanaken ben ik niet zeker van.

Hoi Stijn,

Zoals ik al zei in mijn topo van Belgie knudde  :D :D.

Ik weet Antwerpen nog wel te vinden, maar verder ben ik hopeloos.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Stijn dc

hoi

mijn topo van nederland is ook niet alles, rotterdam, amsterdam en eindhoven. DIe weet ik te vinden, de rest niet. Ken niet eens 10 provincies. :D