5 mei 2025, 01:05:45

de valkjes van henry

Gestart door Henry, 14 april 2004, 02:17:54

« vorige - volgende »

Henry

he mensen

hierbij open ik dus na een lange tijd een verhalenboek over de valkjes van henry.zoals jullie weten heb ik vandaag een mooie mutatie valkje opgehaalt bij daantje ;)een mooie witmasker die echt super tam is dus daan bedankt voor je tamme valkje en hij zal echt veel mogen vliegen samen met de andere donderstenen :Dmorgen laat ik jullie weten welke valkjes ik nog meer hebt en dan komen er ook foto van de valkjes erbij.en dan hij heeft de reis goed door staan en zit nu lekker op mijn schouder het dagboek verhaal te lezen.

henry

Tara

Hoi Henry,

leuk dat je een dagboek opent, ben al benieuwd naar morgen ;D

Groetjes, Tara

Kolkkie

Hoi Henry,

Ik ben heel erg benieuwd naar jouw kanjers :), dus laat ons niet te lang wachten he ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

Hoi Henry,

Lekker dat de reis is goed gegaan daar ben ik erg blij mee.
Ik mis hem nu al, nou het zal moeten slijten hé.
En hij wordt nu goed verzorgd dus daar ben ik blij om.
ja hij is erg tam, dus je zult er een hoop plezier aan hebben.
Ik zal je dagboek bij houden om te kijken hoe het met Orlando2 gaat.
Geef hem een knuffel van me.
Replay en Levi's missen de 2 wel hoor.

Groetjes daan

Henry

hallo allemaal

hier komt weer even een update.nou orlando2 heeft heel de nacht zeer luxe geslapen namelijk op mijn slaapkamer heeft hij een prive kussen waar hij lekker op lag te slapen.maar ja ik mis nu de valkjes van daanje want die probeerde ik maar te roepen maar ik kreeg geen geroep van de valkjes :o
en toen baasje wakker werdt mocht ik even bij de andere valkjes maar die vonden mij niet zo leuk want ze dachten wie is dat nou?maar na 2 minuten zaten ze lekker te eten en toen riep ik naar mamma en pappa voor eten maarja die kwamen maar niet dus heeft baasje me weer alleen gezet in de kooi met eten en terosgierst.dus ja nu moest ik dus zelf voor mijn eten zorgen en dat vindt ik niet zo leuk omdat er bij daan zeer luxe werdt ontbeten :D
en toen baasje thuis was mocht ik er even alleen uit om de boel te verkennen,maar ik vondt het wel vreemde dingen die er dus niet meer waren.en nu zit ik lekker op baasje zijn schouder uit te rusten van alle inspanningen.

henry&orlando2

Speedy

15 april 2004, 01:47:22 #5 Last Edit: 15 april 2004, 01:48:00 by Speedy
Gefeliciteerd met je nieuwe valkje, en dat je nu ook snel een digitale fototoestel gaat aanschaffen, zodat we allemaal mee kunnen genieten van jouw valkjes.
Ga je maar 1 keer niet naar Florida  ;D ;D ;D

Groetjes,
    Trudie

Henry

he trudie

nou leuk he dat ik dus ook een dagboek met verhalen bij hou he :D.maar ik hoop dat ik binnenkort een digi hebt he dan kan je ook de valkje van daan zien en dan met kroel factor 200 :D
hij is al heel de tijd lekker aan het spelen met mijn haar maar ja hij heeft al scherpe nageltjes he :o

henry

luukluuk

leuk hoor ,je verhalen !
en een lief valkje lijkt mij ,ik hoop dat je snel je digi krijgt ,dan kan ik mijn valkjes ook weer eens terug zien
hoeveel valkjes heb je nu ??
gr Margot

Henry

nou vandaag was de grote dag want ik mocht lekker vliegen vandaag ;)maar na een tijdje kwamer er andere vogels bij die ik nog niet kon dus heb ik mij voor gesteld en toen wouden ze me even laten zien hoe je dus moet vliegen.en toen was het grote moment dat ik dus kon gaan waar ik wou.ik kan wel lekker vliegen nu maar ja ik weet niet waar iedereen gaat landen he.maar daar kom ik dus lekker achter nu en dan ga ik ze even een poeppie laten ruiken ;D
dan ga ik ze lekker moe maken.

Henry

nou zoals jullie konden lezen mocht hij samen met de andere valkjes lekker vliegen en verstoppertje spelen.maar nu komt de grap dus alle valkjes gingen zich verstoppen en toen moest ik de valkjes zoeken :D
maarja ik weet niet alle plekjes te vinden en de andere valkjes wel.dus ik was de weg kwijt en wist dus niet meer waar ik was en de andere valkjes moesten dus mij zoeken :D
dus ik was ruim 1 uur zoek en ik naar baasje roepen maar baasje hoorde me niet >:(

henry en de valkjes bende

Mandy

Hoi Henry,

Leuk dat je een dagboek geopend hebt. :)
Ik ben benieuwd naar de foto's! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Hoi henry,

Nou zo te lezen gaat het goed met Orlano2 daar ben ik erg blij mee. Ja je wil toch dat ze bij een goed huisje terecht komen toch hihihii
Geef hem maar een knuffie.

Groetjes Daan

Henry

16 april 2004, 02:17:40 #12 Last Edit: 16 april 2004, 02:24:24 by mr.florida
                       he daan

nou wat geef je de valkjes veel kroelfactor zeg want hij is daar echt voor 200% voor te vinden en dan blijft hij lekker zitten.en hij krijgt elke avond een heel gtote kussen waarop hij kan slapen het idee van de prinses op de erwt :D

henry en orlando2

Henry

he mandy

nou wat leuk dat je nu mijn dagboek ook gaat lezen en hier kan je alles volgen van alle valkjes die ik nu heb en die ik nog krijg dit jaar :D
en heb je de im gelezen van mij nou mijn avond kan niet meer stuk hoor ik heb namelijk binnenkort een lutino met een verrassing erin voor albino(vrouwtje)dus daar komt dus een mannetje van jou bij en die moet ook van kroelen houden he mandy ;)
maar dat geloof ik wel dat dat gaat lukken en leuk dat je sneeuw-pareltje nu naar binnen gaat halen maar zonde dat het valkje van karin dus zondag naar haar gaat.

henry en de valkjes

luukluuk

hoi Henry
hoe gaat het nou met je valkje ? die kleine ,ik hoor je helemaal niet meer ?
en hoe gaat het met de rest ?
gr Margot