6 mei 2025, 05:25:38

Wat zou jij doen?

Gestart door Lique, 11 april 2004, 18:56:27

« vorige - volgende »

Lique

Als jij een valkje was, en ook nog een man, wat zou jij dan doen, als je zo'n mooi popje zag?

Lique

Wat jaco in dit geval zou doen is:

Op zijn touwtje rijden natuurlijk. Veel leuker als op een popje :D ;)

VaLKPaRKieTJe

Hahahhahahaha :D :D

Malle vogel heb jij zeg :D :D ;D
Chico zou gelijk met zijn vleugels opgezet door de voliere klimmen, met zijn snavel tegen de stokken enzo tikken en veel zingen... ok, en natuurlijk uiteindelijk erop klimmen om een potje te ......  :D :D :D

Groetjes, Mariette

Raikiri

Woehahaha..... ik zou een popje rijden!! Malle beesies hoor!!!
Die viespuik van een Chrissy rijd op me hand.

Groetjes Q-N

Cheers, Quynh & Raikiri~

VaLKPaRKieTJe

:D :D :D Wat een malle vogels hier op het forum, de een rijd op een touw, de andere op de hand van zijn baasje.....
En ik denken dat ik gekke vogels heb..  :D :D :D

giovanni

:D hahaha:D
 jah, ik zou ook wel weten wat gekozen hoor! :)
En kuifke zou ook geen 2keer twijfelen! mss heeft Taco zich wel bekeerd tot het homomilieu :D wie weet, hè:P
Zó'n mooi valkje zeg, en dat ie daar geen interesse in heeft, niet normaal:)

grtjs

Karin

Hahaha, precies Kazoo ! Die doet het met zijn schommel, en als hij toch op de charme van Luna in gaat is het enige wat hij doet haar kriebelen terwijl zij het uitgilt "doe nou !! ". Ik heb zijn schommel er dus uitgehaalt en ik hoop dat hij de kunst van Mystic af gaat kijken  ;D Heb ik daarom een mooi popje helemaal uit België voor hem gehaalt ?  ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

VaLKPaRKieTJe

:D :D :D
De lijst word langer.

Waarmee doet jouw valkje het? (behalve een popje)
- Touw
- Hand
- Schommel

Paul

Hoi lique,

:D :D :D heeft Jaco geen bril nodig ?
Ik had hetzelfde met STan en Roxy toen ging Roxy ook naast Stan kippetje zitten en Stan wist niet wat te doen en toen is Tippie er maar opgedoken dus ik had toen wel bevruchte eitjes en Stan maar denken dat hij de vader was  :D

En Mariette,

Ik heb er een die het op mijn hand doet en een die het op je hoofd doet  :D
Dus die was je nog even vergeten in het lijstje :-)

Groetjes, Paul

VaLKPaRKieTJe

- Touw
- Hand
- Schommel
- Hoofd

(jaja, valkjes hebben wel gevoel voor humor :D )

Tara

Hoi Lique,

gave foto hoor ;D, die valkjes van tegenwoordig he :D

Raikiri

Hahahaha....... ik ken ook iemand met een valkje en dat valkje rijdt op de voet van het baasje!! die kan er ook nog bij.

Groetjes Q-N

Cheers, Quynh & Raikiri~

VaLKPaRKieTJe

- Touw  
- Hand  
- Schommel  
- Hoofd
- Voet

:D

Suzanne

Hoi, hoi,

Pikachu (die nu verbazingwekkend toch papa is geworden) deed het een hele tijd op een tak. Dus nog eentje voor je lijstje  :D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Coco en Chantal

hallo  luitjes

wat een vieze praat zeg over de valkjes hahaha de een doet het op zijn touw en hoofd , voeten hihihi.
Hier heb ik er eentje die doet het tegen zijn stok, heeft met zijn bekje zijn schommel vast en onder het raggen tegen zijn stok zegt hij KOPPIE KRAUW en herhaald dat meerdere keren whahaha :D :D.
Maar doet dit wel 10 keer op een dag als het niet meer is hihihihi, dus ben benieuwd als chanelleke broeds is wat hij dan doet :-/ :-/. als hij dan net zo temprament vol is als op zijn stok , nou dan heb ik medelijden met chanelleke whahaha.

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes