11 augustus 2025, 21:12:52

Mijn nestjes 2004!

Gestart door Tara, 9 april 2004, 16:33:18

« vorige - volgende »

Tara

Hoi allemaal,

er is nog geen derde jonkie, maar die zal er zeker zijn vanavond hoor denk ik, hij heeft al dubbele en dikke barstjes zitten :D, jaja, die komt snel uit, en piepen dat ie doet ;D.

Verder is dat vierde ook hevig bezig met uitbreken, wordt spannennnnnnd!!

Verder worden de jongen goed gevoerd, ze hebben beide een mooie krop, ik weet nu wel niet wie jong een en twee is, ze zijn zowat even groot ::).

Wat het leuke is, is dat ze allebei geeuwen hahah, toeval? Moet maar zijn :-). Hopelijk zijn ze nu wat kleiner ..

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,

Wat goed dat de jongen al zo snel een volle krop hebben bij mij duurde dat bij de eerste 2 dagen voor het duidelijk zichtbaar was.
Ik denk ook dat die iste achter is met de grooi maar de krop is ni gelukkig ook goed gevuld.
En wel gaaf dat de andere twee eitjes ook zoveel tekenen van leven vertonen al :-)
Ik ben benieuwd wat er vandaag nog uitkomt :-)

Groetjes, Paul

Speedy

Oh wat lief he, gefeliciteerd hoor.
Ja hier zie ik zelf wel hoe snel het allemaal gaat.
Helaas is het 3e eitje niet goed, dit gevoel heb ik er bij hoor, hoop dat ik het mis heb, maar ja.
Het begon hier met 4 jonkies, toen 3 en nu 2.
En het blijft leuk.
Punky en Kobus wipwappen alweer flink en Punky wil duidelijk het blok leeg hebben, ze pikt de jongen.
Snap ze soms niet hoor.

Groetjes,
  Trudie

Stijn dc

hoi

het derde jonkie zal er straks wel zijn dan. Veel succes!

SDC:D

giovanni

yo tara:)

mooie foto's!  ;) Hopelijk komt het derde (en het vierde  ;)) zeer snel uit. jah, en de 1ste en het 2de jong zijn op dezelfde dag geboren, dus veel grootte-verschil zal er wrs niet echt zijn ;).

grtjs

Tara

Hoi allemaal,

kom ik natuurlijk weer met goed nieuws ;D

Het derde jonkie is geboren, en ziet er erg goed uit moet ik zeggen!! Ik ben trots op de kleintjes.

Ik heb niet naar het vierde eitje gekeken die op uitkomen stond, want de 3 ouders zaten allemaal in het blok, en ik wil ze niet opjagen natuurlijk. In ieder geval, het derde jonkie staat op foto, want ik had m'n camera gelijk mee :-).

Groetjes, Tara

giovanni

yo again tar ;)

prfct me uw derde jong é:) Hopelijk komt het vierde nu ook rap af :)

grtjs

Paul

Hoi Tara,

Ze gaan als een speer bij jou zeg met uitkomen :-)
Bij mij zit er meestal wat meer tijd tussen dit is geweldig zo :-)
Ik hoop dat het laatste eitje ook snel uit zal komen.

Groetjes, Paul

Tara

Hoi Paul,

er zijn 6 eitjes hoor, dus eitje vier zal niet het laatste zijn bij Elmo ;-).

In ieder geval is mijn vierde jonkie er nog niet, maar hij's nu druk bezig met piepen en aan het uitbreken, hij zal er ook zeker nog vandaag zijn.

Verder zijn de kropjes erg goed gevuld zeg, op dag 2 al, echt goed van hun. Heb ze gisteren ook horen voeden, echt lief, de jonkies maken het prima vind ik!

Groetjes, Tara

Suzanne

Hoi Tara,

Ik ben blij voor je dat het zo goed gaat. Je hebt al zo veel tegenslag te verwerken gehad, dat ik blij voor je ben dat het een keer goed gaat.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Paul

Hoi Tara,

Wow 6 eitjes dat is een lekker vol nestje dan :-)
Gelukkig gaat het nu heel goed en het lijkt me een stuk beter te gaan dan vorig jaar zo :-)
Dat zal lekker vol worden in de volliere zo als alle jongen groot zijn.
Succes met de rest van de eitjes maar als ze zo bezig zijn als nu kan dat amper meer fout gaan :-)

Groetjes, Paul

Tara

Hoi allemaal,

ja hoor, we zijn weggeweest deze middag, en thuisgekomen was de kleine nummer 4 er al :-). Het is een doetje!!

Ik vind ze allevier supergoed eruit zien. Ze hebben ook allevier een mooie volle krop, zelf het nieuwe jonkie!!

In ieder geval, nu hoor ik in de overige 2 eitjes nog geen piep, maar ik denk dat ik morgen weer eentje zal horen piepen.

Bij Piko denk ik dat haar eerste eitje al bevrucht wordt, spannend hoor, met dat koppel kan ik lutino popjes krijgen, en wildkleur mannen split lutino gepareld :-).

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,

Het gaat wel super bij jou zeg de vierde al weer :-)
Al zouden de laatste twee niet goed gaan is het al een prima resultaat zelfs.
En dat het eitje van Piko waarschijnlijk bevrucht is dat is helemaal leuk dan komt er gelijk weer een nestje achter deze jongen aan :-)
Veel succes met de nestjes.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

leuk dat nummer vier er al is. Alleen, ga je niet te vaak kijken? Lijkt me niet bevorderlijk voor de rust.

SDC

Tara

Hoi Stijn

ik kijk misschien zo'n 2 keer per dag? Is dat dan zo veel? Nou? Ik geloof van niet.

Ik kijk 's morgens-'s middags (is te zien hoe laat ik op ben) eens, en dan 's avonds eens, voor de rest laat ik ze met rust.

Groeten, Tara