10 augustus 2025, 12:42:59

Mijn nestjes 2004!

Gestart door Tara, 9 april 2004, 16:33:18

« vorige - volgende »

Speedy

Ja ja spannend hoor Tara.

Ik keek ook altijd op hoor, als er van een klein gaatje opeens een klein nat hoopje lag.
Zo snel dat sommige erover doen, niet te geloven.
Ik denk wel eens, dat de ouders ook helpen hoor.
We horen het wel.

Groetjes,
   Trudie

Tara

Hoi allemaal,

helaas nog steeds geen jonkie, maar wel goed nieuws, Piko heeft haar eitje gelegd, joepie, ben superblij, ze zit er nu al (meestal samen met Tako) op te broeden. Natuurlijk was ik nieuwsgierig vanmorgen dat ik ook keek naar de 6 eitjes bij Elmo, er lijken er nu 2 met barstjes, de ene piept ook heel duidelijk, en kraakt ook open, die zit het verst, de andere zag ik geen beweging in vanmorgen, ik denk, hoop, dat hij in rusttijd is .. Hij leek in ieder geval niet dood :-).

Ik ben echt benieuwd of het jonkie er vandaag nog uit zal zijn, ik denk het wel, want hij zit al behoorlijk door hoor!!

Jullie horen het wel in ieder geval ;-).

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,

Echt fijn dat er 2 op uitkomen staan misschien dat ze er vanavond beide uit zijn hier komen er ook vaak de eerste dag 2 na elkaar uit :-)
Ik ben heel benieuwd :-)

Groetjes, Paul

Tara

Hoi allemaal,

het eerste jonkie is al geboren, het is een geel donsje met donkere oogjes, ik zorg zo snel mogelijk voor een foto, alleen vind ik momenteel mijn camera niet en ik zit hier al meer dan een halfuur te zoeken zucht ...

In ieder geval, het eerste is er al uit ;D

Coco en Chantal

29 april 2004, 12:54:02 #49 Last Edit: 29 april 2004, 12:55:48 by Coco__en_Chantal
Hoi tara

Proficiat meid, wat leuk zeg het eerste kleintje.
Wacht met smart op de foto's   :)

groetjes chantal

Groetjes Chantal en de valkjes

Paul

Hoi Tara,

Echt te gek dat er al eentje uitgekomen is :-)
Dus het wachten heeft toch resultaat gehad.
Wat voor kleur oogjes en dons heeft de kleine?
Ik ben benieuwd naar de foto je zal je camera toch wel ergens kunnen vinden lijkt me toch.
Ik hoop dat snel het tweede jong er zal komen dan hebben ze ook veel steun aan elkaar dat is altijd beter.

Groetjes, Paul

Tara

Hallo Paul,

ik had al in mijn vorig berichtje gezegd een geel donsje met donkere oogjes ;-).

Ik ben nu nog op school, maar over 3 uren ben 'k thuis, en dan ga ik gelijk verder zoeken, en wie weet is het 2de jonkie er dan al, want hij had ook al behoorlijk veel barstjes in het eitje :-).

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,

Dom van mij ik ben denk ik nog niet helemaal wakker ik zie het nu ook staan :-)
Ik ben benieuwd of vandaag de tweede geboren word dat zou wel heel erg leuk zijn.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

fijn dat het eerst jonkie er al is. Welke kleuren hebben de ouders? splitten,

SDc:D

Tara

Hoi Stijn,

je kan al eerder zien wat de ouders zijn, op pagina 1 staan foto's.

Splitten weet ik nou namelijk niet ... Wel jammer maar ok ...

Het tweede jonkie was er toen ik thuiskwam, mijn camera had mijn broertje verstopt ... Ik wist het he ... Maar ok, dan dus 2 foto's genomen van mijn lieverds, het zijn beide gele donsjes met blauwe oogjes. Trouwens, het derde eitje piept ook al ;D

Hier de foto's van mijn lieverds :-).

Groetjes, Tara

Paul

Hallo Tara,

Gefeliciteerd met de kleintjes.
Wat een schatjes weer om te zien :-)
Wel heel erg leuk dat er gelijk twee uitgekomen zijn vandaag.
Nu maar afwachten wat de rest doet maar twee is al heel erg leuk daar ben ik altijd al tevreden mee hoor.
Veel succes met de rest vand e eitjes.

Groetjes, Paul

giovanni

yo tara

alé, proficiat me uw jonskes é :)
het zijn mooie, hopelijk cinnamon geparelde  ;D (en lutinos hè ;))

was wrs wel tof opstaan, en zenuwachtig naar huis gaan :P
hopelijk komt morgen het derde  :)

grtjs

Tara

Hoi allemaal,

net even gaan kijken, en de derde is er nog niet, verder piept ie wel lekker verder en begon ie weer verder met open breken, ik denk dat ie ook wat heeft gerust ;-).

In ieder geval zitten er al barstjes in een vierde eitje, en je hoort dus ook het knarsen van het kapotbreken. Die zal denk ik morgen beginnen piepen. Spannend hoor ;D. Hopelijk is er vanavond als ik thuiskom een derde jonkie dan :-).

In ieder geval, bij Piko ligt er nu een tweede eitje, ze begint er al vroeg aan zeg, zo vroeg een tweede eitje leggen, haar eerste lag er ook zo vroeg :D.

Verder zag ik Malaia & Tequila samen in een blok zitten toen ik daar aankwam, en ze bleven er ook best wel lang in zitten ... Hopelijk zal Tequila hem toelaten voor een nestje, zou echt leuk zijn dan :-).

Groetjes, Tara

Suzanne

Hoi Tara,

Gefeliciteerd met je 2 jonkies. Leuk hoor dat kleine grut  :). Ben benieuwd wanneer je 3e jong geboren wordt.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Paul

Hoi Tara,

Wat fijn dat de derde ook al behoorlijk bezig is misschien dat die er vanavond wel is :-)
Dat is dan al geen slechte score 3 jongen :-)
Succes met je nestje.

Groetjes, Paul