29 april 2024, 03:06:16

paren

Gestart door valkparkiet80, 18 januari 2017, 12:57:35

« vorige - volgende »

valkparkiet80

Oke lin. Ik heb niet zo veel verstand van mutaties en wat voor mutaties er uit gaan komen laat staan dat ik kan zien wat het wordt ;D
Ben benieuwd naar jou jonkies.

Net keek ik bij koppel  die waren net gewisseld en zag dit zie foto op dit moment heb ik 11 jonkies 1 jonkie gaat over 3wkn weg

valkparkiet80

Ook koppel 4 heeft er een jonkie bij

Lin

Waarom wil je dat niet leren wat mutaties zijn. Is toch handig voor de koper?

ik heb denk ik bij elkaar wel 7 jaar een dagboek bijgehouden (zoek hier maar eens op Sephora). Dit jaar geen tijd meer voor. En ik schreef er praktisch alleen in terwijl we samen een kwekerij hebben. Dan gebruik ik mijn tijd liever voor wat anders. Als je op de link in mijn handtekening klikt dan zie je op Facebook wel fotos van onze kwekerij. maar wij beginnen net met de kweek voor 2017.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Ik wil het wel leren maar het lijkt me niet heel makkelijk. Ik heb een witte valkparkiet met zwarte ogen en dacht toch echt dat wit albino was hoor ik dat het witte zwart oog is


valkparkiet80

Alle 4 de eitjes van koppel 1 zijn uitgekomen de laatste jonkie is vanmorgen geboren

valkparkiet80

Koppel 3; 1jonkie overleden
               1jonkie die heeft zijn ene oog volledig open en zijn andere oog zit dicht. Gaat die nog open?
               Het laatste jonkie van hun groeit niet heel erg hard

koppel 4 heeft er gisteren een jonkie bij gekregen zie foto en morgen komt hun laatste eitje uit

Lin

Ja hoor die zal wel open gaan. En anders beetje vochtig maken met een paar dagen met een wattenstaafje.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Het laatste eitje van koppel 4 is net uit gekomen

Lin

Nog terugkomend op wit dons en zwarte ogen dat is dan een witmasker. Is het  oogje inmiddels open?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

hallo Lin bedankt voor de uitleg. Ja gisteren toen ik het oogje schoon wou maken. Toen was het een stuk open. Ik ga straks even kijken want de man zit in het broedhok bij de jonkies

valkparkiet80

Dit zijn de jonkies van koppel 1 geboren op 23/26/28 en 30 april

Lin

Op hoeveel jongen zit je nu?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Bij deze ronde op 14 jongen 1overleden. 11eieren nog waar meer dan de helft denk ik niet bevrucht zijn

valkparkiet80

Foto 1 jonkies van koppel 1
Foto 2 jonkies van koppel 3

valkparkiet80

foto 1 koppel 4 hun jonkies
Foto 2 links het jonkie van koppel 5 en rechts het jonkie van koppel 3