Whaaaaaaa, het is gelukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gestart door Suzanne, 5 april 2004, 12:56:59

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi,

Een half uur geleden zaten beide jongen nog in het blok, en nu zag ik ze beiden op de grond van de vlucht zitten  :D. Ik geloof dat ze niks beschadigd hebben, ze zien er goed uit. Ik ga zo wat foto's maken.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hoi

heb je ondertussen al foto"s gemaakt? :)

Ja, je eerste nestje, het was zo voorbij, vind je niet? Geniet maar van je volgende ook.

SDC:D

Suzanne

Hoi,

Hehe, eindelijk tijd gehad de foto's van de camera te halen. Ik heb ze inmiddels terug gezet in de nestkast, wat ze maar al te graag wilden. Ze zijn dood moe van alle indrukken volgens mij  :D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Tara

Hoi Suzanne,

oooh wat een lieve schattige keileuke foto's!!!! Echt waar, ooh wat zijn het echte schatjes, ooh echt lief!!!

Sorry maar het zijn zo'n schatjes ::). Je moet vast veel plezier hebben met ze, het zijn prachtbeestjes :D.

Groetjes, Tara

Suzanne

Hoi Tara,

Ik ben ook helemaal vertederd door ze. Ze maken ook van die lieve piepgeluidjes. Ze zijn echt schattig. En ik vind het leuk dat je zo enthousiast reageert  :).

Ik vind zelf de foto van Lucky in het voerbakje erg leuk. Dat koppie wat ie schuin houdt.

Groetjes

Suzanne

Tara

Hoi Suzanne,

ja, ik zie dat je die nu in je handtekening hebt, hahah echt superlief zijn ze :D. Gaat goed met die 2 :-). Gaaf hoor! Geef ze maar een dikke knuf :P.

Groetjes, Tara

Suzanne

Hoi Tara,

Ik ben blij dat het goed gaat met deze 2. Dat kan ik wel gebruiken naast die 5 dode jongen  :-[. Maar daar weet jij alles van las ik in je verhaal  :-/. Gek he, bij iedereen gebeurd het dat er een aantal jongen dood gaan. Blijkbaar is er een hoog sterftecijfer onder jonge vogels.

Groetjes

Suzanne

Tara

Hoi Suzanne,

ja daar weet ik helaas wel alles van ja :(.

Jah, het zal wel goed gaan hoor na een tijdje ... Het derde jong bij Elmo vermindert steeds hier, ben bang dat ook hij ...

Ik heb 'm vandaag een bijvoeding moeten geven daarnet omdat zijn krop leeg was, en die van de andere ... Die waren supervol :(. Hoe dat ze hun jongen toch kunnen achterlaten, ik begrijp het niet ... Vind het echt zielig, maar als z'm nie voeren, probeer ik 'm bij Laiko te doen, zij heeft al eens een jong wat niet van haar was en al uit het ei was grootgebracht ... Dus ... Afwachten... Maar dat doe ik morgen als ik merk dat de krop weer niet gevuld is (tegen morgenavond ongeveer).

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Suzanne,

Echt hele leuke foto's van het verkennen van de buitenwereld :-)
En ook speciaal dat je twee verschillende soorten bont hebt he cinnamon en normaal :-)
Ze lijken het echt wel naar hun zin te hebben zo :-)
Ik ben benieuwd wanneer ze opnieuw het broedhok uit kruipen :-)
Bij mij deden ze dat elke dag als ik ze terug gezet had :-)

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

i kzie mijn reactie ook niet hoor. Peter heeft de oorzaak ondertussen gevonden, de harddiks was vol.

SDC:D

Marianne

Hoi Suzanne,

Ik schreef je dat je een mooie foto reportage gemaakt had.
Ik hoop dat de probleempjes snel verholpen zijn en we de berichtjes gewoon kunnen lezen en plaatsen.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi Marianne,

Bedankt. Nu zie ik je berichtje wel.

Groetjes

Suzanne

Suzanne

Hoi,

Ik heb weer eens wat foto's van Lucky en Bondje gemaakt.

Bondje:

Lucky (die vind ik zelf prachtig geworden):

Groetjes

Suzanne

Paul

Hoi Suzanne,

Ze zien er inderdaad beide geweldig uit hoor dat vind ik ook zeker.
Wel appart dat je twee bonte krijgt en dat ze toch zoveel verschillen :-)
In elk geval vind ik dat zelf altijd wel leuk als er wat afwisseling in zit.

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi,

Ja, dat vind ik zelf ook erg leuk die afwisseling. Dat was dus de verrassing van Pikachu. Die bleek split voor cinnamon te zijn  ;D.

Groetjes

Suzanne